reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 53 - Toplam 85 İlkİlk ... 343515253545563 ... SonSon
Bulunan 521 den 530 - Toplam 850

2014 ÖYP Hukuk Fakültesi Puan ve Bilgi Paylaşımı

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda 2014 ÖYP Hukuk Fakültesi Puan ve Bilgi Paylaşımı Konusunu İncelemektesiniz

Erzurum yazmayı düşünen kimler var arkadaşlar....


  1. #521
    Akademik Forum
    Misafir
    Erzurum yazmayı düşünen kimler var arkadaşlar.

  2. #522
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2014
    Mesaj
    149
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Erzurum yazmayı düşünen kimler var arkadaşlar.
    @metix hocam siz erzurumu düşünüyor musunuz tercih listenizde?

  3. #523
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    401
    Alıntı ishma-el Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    @metix hocam siz erzurumu düşünüyor musunuz tercih listenizde?
    Hocam şuan dusunmuyorum. Şuan düşündüklerim selçuk medenı selçuk ceza ktü ceza yıldırım beyazıt malı hukuk dusunuyorum. Muhtemelen en kötü trabzona girerim dıye dusunuyorum. Ama belkı garantı olsun dıye ataturk medenı eklerım. Bırde yarın ızmırle görüşcem duruma göre onada bakıcam. Ataturk dusunen arkadaslar rahat olsun ben muhtemelen ondan önce yerleşecek sekılde tercıh yapıcam. Ataturk en kötu senaryo. Cunku sehır hakkında cekıncelerım var. Memlekete cok uzak hocam

  4. #524
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    8
    merhaba kardeşler ben bölümünde sadece iş hukukunu sevebilmiş bir kardeşiniz olarak ilanları görünce şok oldum ^^ kimse buralarda Elazığ'dan bahsetmemiş ama gurban oliim kazanıp da gitmeyecek olan varsa yazmasın. Benim öyp puanı 83.64 bi umut yazıcam yine başka yerler ama tek umudum Fırat kaldı
    ishma-el bunu beğendi.

  5. #525
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    401
    Alıntı bak yürek Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    merhaba kardeşler ben bölümünde sadece iş hukukunu sevebilmiş bir kardeşiniz olarak ilanları görünce şok oldum ^^ kimse buralarda Elazığ'dan bahsetmemiş ama gurban oliim kazanıp da gitmeyecek olan varsa yazmasın. Benim öyp puanı 83.64 bi umut yazıcam yine başka yerler ama tek umudum Fırat kaldı
    Hocam ınsallah yerleşirsiniz buraya yazan arkadasların kazanmasını cok ıstıyorum. Insallah en ıyı yerlere hakkımızda hayırlısı olan yerlere yerleşiriz.
    ishma-el ve bak yürek bunu beğendiler.

  6. #526
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    8
    Alıntı metix Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam ınsallah yerleşirsiniz buraya yazan arkadasların kazanmasını cok ıstıyorum. Insallah en ıyı yerlere hakkımızda hayırlısı olan yerlere yerleşiriz.
    amin hocam.. hepimizin hakkında hayırlısı inşallah..

  7. #527
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2014
    Nerden
    Erzurum
    Mesaj
    29
    83.6 puanlık birader bile umutsuz konuşuyorken benim gibi ondan 7 8 puan düşükler ne yapsın bilemedim..

  8. #528
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    8
    Alıntı Mustafa Karataş Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    83.6 puanlık birader bile umutsuz konuşuyorken benim gibi ondan 7 8 puan düşükler ne yapsın bilemedim..
    kardeş benim ki umutsuzluktan ziyade hayal kırıklığı kontenjanlar bir-iki kişilik olduğu için ne olacağı hiç belli olmaz malatyalı bi arkadaş vardır yazar fırat ı ben de ''İŞ''siz kalırım istediğin bölümde 3 kontenjan olup ikisi yüksek lisans şartı arayınca afallıyosun haliyle mesela temmuzda KTÜ de iş kazanıp samsun a gidip gelemem ben diye vazgeçen bi sınıf arkadaşım vardı orayı bekliyodum ben biraz. Bi de şu ''Adayların mezun oldukları alanlardaki başvurularında söz konusu puanlar arasında 10 puana kadar yüzdelik oranlarını artırmaya veye eksiltmeye ve ÖYP puanını %10'a kadar artırmaya YÖK Yürütme Kurulu yetkilidir.'' ifadesini ben ısrarla anlamak istemiyorum bilgisi olan ya da açıklama yapmak isteyen var mı

  9. #529
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    401
    Alıntı bak yürek Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    kardeş benim ki umutsuzluktan ziyade hayal kırıklığı kontenjanlar bir-iki kişilik olduğu için ne olacağı hiç belli olmaz malatyalı bi arkadaş vardır yazar fırat ı ben de ''İŞ''siz kalırım istediğin bölümde 3 kontenjan olup ikisi yüksek lisans şartı arayınca afallıyosun haliyle mesela temmuzda KTÜ de iş kazanıp samsun a gidip gelemem ben diye vazgeçen bi sınıf arkadaşım vardı orayı bekliyodum ben biraz. Bi de şu ''Adayların mezun oldukları alanlardaki başvurularında söz konusu puanlar arasında 10 puana kadar yüzdelik oranlarını artırmaya veye eksiltmeye ve ÖYP puanını %10'a kadar artırmaya YÖK Yürütme Kurulu yetkilidir.'' ifadesini ben ısrarla anlamak istemiyorum bilgisi olan ya da açıklama yapmak isteyen var mı
    Hocam galıba 10puana kadar yetkılıdır demek söyle hocam. Mesela ales yuzde 50 ortalama 25 dıl 25. Yanı bu son değişikliğin yasal dayanağı burası

  10. #530
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    401
    Alıntı Mustafa Karataş Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    83.6 puanlık birader bile umutsuz konuşuyorken benim gibi ondan 7 8 puan düşükler ne yapsın bilemedim..
    Hocam sımdı memleketınden ayrılmak ıstemeyen bırısı puanı yuksekken tercıh edebılır. Tek kötu olasılık bu. Mesela sakarya 90 anayasaydı ben beklemıyordum muhtemelen sakaryalı bırıdır





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2014 Temmuz İktisat Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan MisterNo
    Cevap: 61
    Son Mesaj: 09-07-2015, 02:31
  2. 2014 ÖYP İletişim Fakültesi Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan ahmedoff
    Cevap: 604
    Son Mesaj: 26-06-2015, 23:23
  3. 2014 ÖYP Matematik Bölümü Bilgi ve Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan üye10
    Cevap: 73
    Son Mesaj: 10-06-2015, 11:29
  4. 2014 ÖYP BÖTE Bilgi ve Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan seyma
    Cevap: 80
    Son Mesaj: 08-01-2015, 19:50
  5. ÖYP 2014 Temmuz Eczacılık Puan ve Bilgi paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan chemistanbul
    Cevap: 16
    Son Mesaj: 27-12-2014, 19:51

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git