reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 43 - Toplam 77 İlkİlk ... 33414243444553 ... SonSon
Bulunan 421 den 430 - Toplam 765

ÖYP 2014 Turizm Bölümü Puan ve Bilgi Paylaşımı

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda ÖYP 2014 Turizm Bölümü Puan ve Bilgi Paylaşımı Konusunu İncelemektesiniz

alperglsn Demiş ki: Teşekkürler hocam bilecik konusunda da zeynelgül hocam bize yardımcı oldu saolsun. Misafir ...


  1. #421
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2014
    Mesaj
    54
    Alıntı alperglsn Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Teşekkürler hocam bilecik konusunda da zeynelgül hocam bize yardımcı oldu saolsun. Misafir turizmci arkadaşlar puanınız çekinmeden paylaşabilirsiniz üye olmanıza gerek te yok hem.
    Rica ederim hocam.

  2. #422
    Eylül eylül
    Misafir
    Arkadaslar merhaba öncelikle vermis oldugunuz bilgiler için teşekkürler..ben turizm işletmeciliği ve otelcilik yüksek okul /turist rehberligi mezunuyum puanim 80.9..
    Sizin paylastiginiz bilgiler dogrultusunda Puanim sözel olduğu icin ve turist rehberligi bölümü mezunu oldugum icin turizm rehberlikleri ni tercih edecegim ancak sozel puanim oldugu icin mugla-fethiye ve bilecik e basvuru yapamiyorum ancak bozok üniversite sine basvuru yapabiliyorm sanirim mugla-fethiye ve bilecik gibi bolum belirtmeyip sadece" turizm Fakültesi" dedigi icin..yanlisim varsa duzeltebilir misiniz? Simdiden tesekkurler

  3. #423
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2014
    Mesaj
    54
    Alıntı Eylül eylül Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaslar merhaba öncelikle vermis oldugunuz bilgiler için teşekkürler..ben turizm işletmeciliği ve otelcilik yüksek okul /turist rehberligi mezunuyum puanim 80.9..
    Sizin paylastiginiz bilgiler dogrultusunda Puanim sözel olduğu icin ve turist rehberligi bölümü mezunu oldugum icin turizm rehberlikleri ni tercih edecegim ancak sozel puanim oldugu icin mugla-fethiye ve bilecik e basvuru yapamiyorum ancak bozok üniversite sine basvuru yapabiliyorm sanirim mugla-fethiye ve bilecik gibi bolum belirtmeyip sadece" turizm Fakültesi" dedigi icin..yanlisim varsa duzeltebilir misiniz? Simdiden tesekkurler
    Hocam Bozok üniv hakkında KESİN KES bir şey söylemek istemiyorum.2014 Üniv te tercih rehberine baktım hangi puandan alım yapılıyor diye.Bu yıl 4 yıllık yani lisanstan öğrenci alımı yok BOZOK TURİZM FAKÜLTESİNDE.Bu fakülte yeni olduğu için resmi olarak 2014 tercih kılavuzunda yok zaten. FAKAT,Bozok Üniversitesi 2 yıllık önlisanstan Akdağ Madeni Turizm MESLEK yüksekokulu Turizm ve Seyahat Hizmetleri bölümü(2 yıllık) , YGS-5 yani EA ve Sorgun MESLEK Yüksek okulu Turizm ve Otel İşletmeciliği (2 yıllık) YGS-6 dan yani o da yine EA oluyor bu puan türlerinden öğrenci alıyorlar.Bu bilgilere dayanaraktan başvuramazsınız diye düşünüyorum.Eğer isterseniz ÖSYM den 2014 Ünivers.Tercih kılavuzundan kontrol edebilirsiniz. Ben aradım dün Bozok ÜNivsini , Seyahat İşletmeciliği ve Turizm Rehb bölümü mezunuyum, başvurabilir miyim? dedim evet sizin bölüm olur,siz başvurabilirsiniz dediler.Emin olmanız için, Bozok Üniversitesini arayabilir ve konu hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz ve hem bizleri hemde sizin bölümden olan arkadaşları da bilgilendirmiş oluruz..Tekrar söylüyorum hocam Tam netleştirmek adına aramanızda yarar var.
    Son düzenleyen TravelGuide, 17-07-2014 saat 04:32.

  4. #424
    Eylül eylül
    Misafir
    Ben de ararayayim bakalim ne diyecekler..hakkimizda hayirlisi olsun..

  5. #425
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2014
    Mesaj
    54
    Alıntı Eylül eylül Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ben de ararayayim bakalim ne diyecekler..hakkimizda hayirlisi olsun..
    Evet hocam hakkımızda hayırlısı, ben mesajı düzelttim yine bir bakın isterseniz.

  6. #426
    Akademik Forum
    Misafir
    arkadaşlar benim öyp puanım 71.... bir işe yaramıyor ama yazılarınızı takip ediyorum çok güzel bir yardımlaşma var. Emeğinize sağlık ve çok teşekkürler bil paylaşımlarınız için.

    NOT: Turizm ve otel işletmeciliği bölümüm YL öğrencisiyim

  7. #427
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2013
    Mesaj
    97
    Arkadaşlar forumda 92 , 94 gibi bir kaç uçuk turizm öyp puanı paylaşıldı. Gerçeklik payı hakkında ne düşünüyorsunuz ?

  8. #428
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2013
    Mesaj
    135
    Alıntı alperglsn Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar forumda 92 , 94 gibi bir kaç uçuk turizm öyp puanı paylaşıldı. Gerçeklik payı hakkında ne düşünüyorsunuz ?
    Hocam 94 ü bilmiyorum fakat 92 puani ben facebook öyp sayfasinda 92 turizm diye görmüştüm ve o kişiye mesaj atmiştim puaninin 92 oldugunu (ea) söylemişti tercih yapip yapmama konusunda (sanirim cari kadro bekliyordu) kararsiz oldugunu belirtmişti.O arkadaş buradaysa son durumu hakkinda bi bilgilendirme yaparsa çok seviniriz.
    Never say 'never'.

  9. #429
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    03-2014
    Mesaj
    41
    Alıntı Pi34 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam 94 ü bilmiyorum fakat 92 puani ben facebook öyp sayfasinda 92 turizm diye görmüştüm ve o kişiye mesaj atmiştim puaninin 92 oldugunu (ea) söylemişti tercih yapip yapmama konusunda (sanirim cari kadro bekliyordu) kararsiz oldugunu belirtmişti.O arkadaş buradaysa son durumu hakkinda bi bilgilendirme yaparsa çok seviniriz.
    Merak ediyorum forum disinda cok yuksek puanlar donuyo mu acaba? Yoksa biz burda korler sagirlar birbirini ağırlar durumundayız

    - - - Güncellendi - - -

    Arkadaslar bu arada gecmis olsun. 3 yıl atanamama durumu geçmişe yönelik kaldirilmis. Rakiplerimiz arttı
    http://www.akademikpersonel.org/anasayfa/oypde-3-yil-basvurmama-karari-geriye-isletilmeyecek.html

  10. #430
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2013
    Nerden
    TÜRKİYE
    Mesaj
    204
    Alıntı havoc Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merak ediyorum forum disinda cok yuksek puanlar donuyo mu acaba? Yoksa biz burda korler sagirlar birbirini ağırlar durumundayız

    - - - Güncellendi - - -

    Arkadaslar bu arada gecmis olsun. 3 yıl atanamama durumu geçmişe yönelik kaldirilmis. Rakiplerimiz arttı
    http://www.akademikpersonel.org/anas...ilmeyecek.html
    Çok fazla etkileyeceğini düşünmüyorum hocam.
    TravelGuide bunu beğendi.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2014 ÖYP Matematik Bölümü Bilgi ve Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan üye10
    Cevap: 73
    Son Mesaj: 10-06-2015, 11:29
  2. ÖYP 2014 Arkeoloji Bilgi ve Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Kr@L
    Cevap: 58
    Son Mesaj: 04-03-2015, 09:40
  3. 2014/1 ÖYP Coğrafya Bölümü Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Travel
    Cevap: 37
    Son Mesaj: 06-12-2014, 22:27
  4. 2014 ÖYP Hemşirelik Bölümü Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan zynpsu
    Cevap: 134
    Son Mesaj: 03-12-2014, 21:03
  5. 2014 ÖYP Ebelik Bölümü puan ve bilgi paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan sağlıkyüksek
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 15-07-2014, 01:32

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git