reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 54 - Toplam 124 İlkİlk ... 444525354555664104 ... SonSon
Bulunan 531 den 540 - Toplam 1232

YLSY 2014 Başvuruları

YLSY - 2014 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu Forumunda YLSY 2014 Başvuruları Konusunu İncelemektesiniz

trinidad_tobago Demiş ki: arkadaşlar 2 senedir bu programı takip ediyorum geçen sene olmadı bu sene ...


  1. #531
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Mesaj
    12
    Alıntı trinidad_tobago Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar 2 senedir bu programı takip ediyorum geçen sene olmadı bu sene tekrar deneyeceğim ve forumları herşeyi takip ediyorum hepinizi de çok iyi anlıyorum bu yüzden çok fazla yalan şey yazılıyor buralarda bazı amaçsız işsiz insanlar tarafından ama emin olabilirsiniz ki ben onlardan değilim ve şu an mebi aradım 0312 413 16 32 den yukarıda muhendis88 arkadaşın yazdığı numaradan ve ylsy tarihini sordum net bir tarih yok dediler, ben de en azından kasım alesten sonra mı önce mi olur o belli mi dedim ve cevap net bir şekilde önce olacak oldu. bana önce olacağı kesin ama net açıklanma tarihi belli değil siteden takip edebilirsiniz kasım alese kalmayacak bu iş dedi. herkese başarılar şimdiden...
    Bayramdan sonraya kalmayacak diyen kişi zamanında eylül'e de kalmayacak demişti..

  2. #532
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    11-2012
    Mesaj
    44
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Temmuzdan beri erteliyorlar net bir tarihte vermiyorlar ben bugün gittim alese başvurdum onların ipiyle kuyuya inilmez arkadaşlar
    hocam orası öyle alese ben de gireceğim yani başvurdum ben size arayıp da öğrendiğim bir bilgiyi paylaştım inanmayan kendisi de arayıp duyabilir 2 kere meşgul çalıyor az sabrederseniz 3.ü de öğrenebilirsiniz. temmuzda da aradım ben kimse bana temmuzda açıklanacak demedi o zamanlar hep takip edin siteden diyorlardı bu kez alesten sonraya kalmayacağı kesin dedi adam hayırlısı bakalım
    pelinn bunu beğendi.

  3. #533
    Akademik Forum
    Misafir
    Yuksekogretime gecmeden once, yani orta ogretim genel mudurlugundeyken; 2014 calisma takviminde YLSY klavuz icin son tarih 30 Eylul idi.. Onceden aldigim bir istihbarat bana eylulun 15-20 arasi olacagini soylemisti ki buraya da yazmistim, ama goruyorum ki bu isin icinde bir muamma var. Artik insanlarin planlarini erteletmesinler.Kimseyi devletine kusturmesinler.. Butun arkadaslarima selamlar.

  4. #534
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    544
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yuksekogretime gecmeden once, yani orta ogretim genel mudurlugundeyken; 2014 calisma takviminde YLSY klavuz icin son tarih 30 Eylul idi.. Onceden aldigim bir istihbarat bana eylulun 15-20 arasi olacagini soylemisti ki buraya da yazmistim, ama goruyorum ki bu isin icinde bir muamma var. Artik insanlarin planlarini erteletmesinler.Kimseyi devletine kusturmesinler.. Butun arkadaslarima selamlar.
    Hocam, yeni bir istihbarat çalışması yapabilir misiniz ?
    .

  5. #535
    Akademik Forum
    Misafir
    Hocam, ben o bahsettigim kisiyi Temmuz dan bu yana rahatsiz ediyorum ,inanin artik ben utaniyorum sormaya ve herkes gibi sadece bekliyorum. Eger bir gorusme yapma firsatim daha olursa, buraya yazacagimdan emin olabilirsiniz. Herkese basarilar..

  6. #536
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    02-2014
    Mesaj
    1
    Merhabalar arkadaşlar. YLSY ile yurt dışına yüksek lisans yaptım diyelim. Türkiye ye döndüğümüzde kuruma nasıl atanıyoruz. Atandıktan sonra atılma gibi bir durum var mı?
    pelinn bunu beğendi.

  7. #537
    Akademik Forum
    Misafir
    Alesten önce açıklanacak mı kesin bilgi mi ? öyleyse boşuna sınav parası vermeyelim.

  8. #538
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Mesaj
    185
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam, ben o bahsettigim kisiyi Temmuz dan bu yana rahatsiz ediyorum ,inanin artik ben utaniyorum sormaya ve herkes gibi sadece bekliyorum. Eger bir gorusme yapma firsatim daha olursa, buraya yazacagimdan emin olabilirsiniz. Herkese basarilar..
    Hangi yetkiliyle görüştünüz isim verir misiniz? Ya da unvanı nedir görüştüğünüz kişinin?

  9. #539
    Akademik Forum
    Misafir
    [QUOTE=Akademik Forum;315794]Hocam, ben o bahsettigim kisiyi Temmuz dan bu yana rahatsiz ediyorum ,inanin artik ben utaniyorum sormaya ve herkes gibi sadece bekliyorum. Eger bir gorusme yapma firsatim daha olursa, buraya yazacagimdan emin olabilirsiniz. Herkese basarilar...

    son bir kez daha rahatsız edin hocam da bizleri de aydınlatın inşallah şimdiden teşekkürler

  10. #540
    dude
    Misafir

    ylsy

    MerHaba arkadaslar goruyorum ki forum da bircok bilgi birikimi olmus bende sizlerle ogrendigim bir seyi paylaşayım. Gecen hafta meb yuksek ogrenim planlama bölümünden bir bayanla gorustum ve sureci sordum .. hic bir sekilde kilavuzun yayinlanma tarihini bilmediklerini bilseler bile web sayfalarinda yayinlanmadan once bu bilgiyi bizimle paylasmayacaklarini soylediler. KASIM Ales sonrasi na kalir mi dedigimde de sonrasi da olabilir oncesi de ancak 2014 yili bitmeden yerlestirmelerin kesinlikle yapilacagini soyledi.
    Benim kendi sahsi fikrim ise Yurt disindaki hazirlik okullarinin derslere baslama sureci eylul.ekim oldugundan programda y.icimdeki kurslara gitmeyip direkt yurt disindakinden baslamak isteyen arkadaslarin kilavuz temmuz da yayinlanmadigi icin boyle bi sanslarinin artik olmayisi meb in kilavuzu yayinlama isini kasim ales sonrasina birakma ihtimalini dogurmus olabilir . Zaten y.disindaki uni lerle yazisma sureci gecti madem en azindan ales sonrasi olsun diye dusunmus olabilirler .. bu sekilde gerceklesirse y.ici kurslara subat ayi gibi baslayip 6 aylik kursu temmuz gibi bitirip agustos ayi sonu gibi amerika ya gidilebilir ( amerika tercih edenler icin)..

    Bol sans herkese..





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2014 Yükseköğretime Geçiş Sınavı ve 2014 JANA Görev Başvuruları
    ÖSYM-AÖF Sınav Görevlendirme Bilgileri ve Duyuruları forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 17
    Son Mesaj: 03-03-2014, 10:59
  2. 2013 ÖYP ve YLSY Başvuruları Ne Zaman? Kontejanları Nasıl Öğrenebiliriz?
    ÖYP 2013- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan metalurjistt
    Cevap: 96
    Son Mesaj: 25-11-2013, 22:05
  3. 2013 YLSY Başvuruları Bir an Önce Başlatıyoruz
    YLSY - 2013 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu forum içinde, yazan everest
    Cevap: 43
    Son Mesaj: 20-10-2013, 20:28
  4. 2013-2014 Yüksek Lisans ve Doktora Başvuruları Başladı
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 38
    Son Mesaj: 04-09-2013, 21:34
  5. 2010-YLSY Yurt Dışı Lisansüstü Öğrenim Sınavı Başvuruları Başladı
    YLSY - 2012 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu forum içinde, yazan Fibonacci
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 27-09-2010, 20:54

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git