reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 12 - Toplam 20 İlkİlk ... 21011121314 ... SonSon
Bulunan 111 den 120 - Toplam 195

ÖYP 2014 Uluslararası İlişkiler Bilgi Paylaşımı

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda ÖYP 2014 Uluslararası İlişkiler Bilgi Paylaşımı Konusunu İncelemektesiniz

Nozdriyef Demiş ki: Doğru söylüyorsunuz, alternatifleri değerlendirmek lazım. Sizce bu puanlarla İstanbul' da her hangi ...


  1. #111
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    03-2014
    Nerden
    İzmir
    Mesaj
    76
    Alıntı Nozdriyef Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Doğru söylüyorsunuz, alternatifleri değerlendirmek lazım. Sizce bu puanlarla İstanbul' da her hangi bir devlet üniversitesinde yüksek lisansa yerleşebilme olasılığım var mı? ALES için dershaneye filan gitmeyeceğim galiba; çünkü sınavın ölçtüğü, verilen müfredatı bilip bilmediğimizi değerlendirmek değil ; en büyük şoklara, karşılıksız aşklara hazır olup olmadığımızı ölçmek Bunlara hazırlayan bir kurs var mı ?
    Yüksek lisans programlarına başlamak o kadar zor değil eğer 70 üzeri bir ALES puanınız varsa ve bölüm ile alakalı temel bilgilere sahipseniz yerleşebilirsiniz

  2. #112
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    10-2014
    Mesaj
    154
    Alıntı Cngzmrt Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yüksek lisans programlarına başlamak o kadar zor değil eğer 70 üzeri bir ALES puanınız varsa ve bölüm ile alakalı temel bilgilere sahipseniz yerleşebilirsiniz
    Teşekkür ederim ilgilendiğiniz için.

    - - - Güncellendi - - -

    Arkadaşlar , forumda herkes öyp puanlarını paylaşıyor, biz neden paylaşmıyoruz, bizim neden püskevitimiz yok

  3. #113
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    03-2014
    Nerden
    İzmir
    Mesaj
    76
    Alıntı Camus Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar benim ÖYP puanım 85, kadroların açıklanmasını beklerken puanımı da paylaşmış olayım belki biraz hareketlenme olur burada da
    Merhaba hocam sizin son durumunuz nedir? Temmuzda atamanız oldu mu veya puanınızı daha da yükseltebildiniz mi?

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı tuuche_88 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    benim de puanım 86,5.. herkesin hakkında hayırlısı olsun..
    Merhaba sizin son durumuz nedir Temmuzda yerleşebildiniz mi bi yere? veya puanlarınızı yükseltebildiniz mi?

  4. #114
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2014
    Mesaj
    18
    merhaba hocam, ben Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi'ne atandım darısı diğer bekleyenlerin başına..
    Alıntı Cngzmrt Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhaba hocam sizin son durumunuz nedir? Temmuzda atamanız oldu mu veya puanınızı daha da yükseltebildiniz mi?

    - - - Güncellendi - - -



    Merhaba sizin son durumuz nedir Temmuzda yerleşebildiniz mi bi yere? veya puanlarınızı yükseltebildiniz mi?
    Cngzmrt bunu beğendi.

  5. #115
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    03-2014
    Nerden
    İzmir
    Mesaj
    76
    Alıntı tuuche_88 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    merhaba hocam, ben Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi'ne atandım darısı diğer bekleyenlerin başına..
    Çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için ve aynı zamanda da tebrik ederim her şey gönlünüzce olsun

  6. #116
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    2
    Arkadaşlar, merhabalar..

    Oyp'ye ilk defa başvuracağım. Lisans mezuniyetim uluslararsı ilişkiler değil. Uluslararası ilişkilerde yüksek lisans yapıyorum şu anda. Başvurularımı bu alanda yapmak istiyorum.

    Temmuz alımnlarında Uluslarası İlişkiler bölümlerinden yüksek lisans yapıyor olmak şartını kabul eden üniversiteleri hatırlayan var mı? Bu konuda yardımcı olur musunuz?

  7. #117
    Akademik Forum
    Misafir
    Diploma notu:3.34
    ales: 84.7
    yds:83.75
    Öyp notu : 84.2
    85 altı zor demişler

  8. #118
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    10-2014
    Mesaj
    154
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Diploma notu:3.34
    ales: 84.7
    yds:83.75
    Öyp notu : 84.2
    85 altı zor demişler
    Merhaba , bu son ales özellikle bir uls mezunu için çok zordu bence, son ales ten mi aldınız bu puanı ? Ayrıca büyük ihtimalle bu dönem atanacaksınız, tebrikler .

  9. #119
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı Nozdriyef Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhaba , bu son ales özellikle bir uls mezunu için çok zordu bence, son ales ten mi aldınız bu puanı ? Ayrıca büyük ihtimalle bu dönem atanacaksınız, tebrikler .
    Evet hocam son ales ve son yds puanlarım umarım dediğiniz gibi olur Teşekkürler

  10. #120
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    7
    Arkadaşlar merhabalar. İnternette bölümümüzle ve öyp ile ilgili ortak başka bir grup bulamadım bundan başka. Daha çok bilgi alışverişinde bulunmak ve daha çok bölümdaşımızın yardımlaşmasını sağlamak için facebookta grup kursak faydalı olabilir. Farklı ünilerden üç beş kişi bulsak kısa zamanda tüm bölümdaşlarımızı bir yere toplar ve rahatça ulaşabiliriz. Fikre sıcak bakanlar olursa yorumlarınızı bekliyorum.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2014 Arkeoloji Bilgi ve Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Kr@L
    Cevap: 58
    Son Mesaj: 04-03-2015, 09:40
  2. ÖYP 2014 Temmuz Uluslararası Ticaret Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Bucalı
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 27-01-2015, 22:00
  3. 2014 ÖYP BÖTE Bilgi ve Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan seyma
    Cevap: 80
    Son Mesaj: 08-01-2015, 19:50
  4. ÖYP 2013 Aralık Uluslararası İlişkiler Bilgi ve Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan çakir
    Cevap: 408
    Son Mesaj: 14-07-2014, 16:10
  5. ÖYP 2013/1 Uluslararası İlişkiler Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan çakir
    Cevap: 106
    Son Mesaj: 23-11-2013, 12:37

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git