reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 5 - Toplam 16 İlkİlk ... 3456715 ... SonSon
Bulunan 41 den 50 - Toplam 157

TOEFL iBT, PTE Academic, CAE ve CPE Hakkında Bilgiler

Pearson PTE | Pearson Test of English Academic Forumunda TOEFL iBT, PTE Academic, CAE ve CPE Hakkında Bilgiler Konusunu İncelemektesiniz

Hocam gerçekten güzel paylaşımlarda bulunuyorsunuz, yorumlarınız için teşekkür ederiz. Bende şuan TOEFL IBT ve CAE ...


  1. #41
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    02-2014
    Mesaj
    9
    Hocam gerçekten güzel paylaşımlarda bulunuyorsunuz, yorumlarınız için teşekkür ederiz.


    Bende şuan TOEFL IBT ve CAE arasında kaldım. İkisininde kendine göre değişik zorlukları var IELTS' e göre ve yayınladığınız belgeler arasında CAE için "The Exam Focuses on Level C1(IELTS band score 6.5-8.0)" diyor. Ve C1' de YDS' de 60 ediyor. Kafam gerçekten almıyor neye ne kadar çalışmam gerektiğini.

    YDS 70 almam gerek ama nasıl olacak bu iş bu şekilde gerçekten bilmiyorum. Size defalarca soruyorlar ama gerçekten yardıma ihtiyacımız var..

  2. #42
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    02-2014
    Mesaj
    38
    Alıntı muratural Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam gerçekten güzel paylaşımlarda bulunuyorsunuz, yorumlarınız için teşekkür ederiz.


    Bende şuan TOEFL IBT ve CAE arasında kaldım. İkisininde kendine göre değişik zorlukları var IELTS' e göre ve yayınladığınız belgeler arasında CAE için "The Exam Focuses on Level C1(IELTS band score 6.5-8.0)" diyor. Ve C1' de YDS' de 60 ediyor. Kafam gerçekten almıyor neye ne kadar çalışmam gerektiğini.

    YDS 70 almam gerek ama nasıl olacak bu iş bu şekilde gerçekten bilmiyorum. Size defalarca soruyorlar ama gerçekten yardıma ihtiyacımız var..
    Siz de CAE'den 2-3 ay disiplinli bir çalışma ile B (=YDS 70) alıp alamayacağınızı görmek için CAE Practice Tests linkteki bütün alıştırma ve sınav örneklerine bakın. Bu sistem sizin çalışma ve öğrenme alışkanlıklarınıza uyuyorsa CAE, test sistemi listening, ve reading bölümlerinde tamamen multiple choice olan TOEFL iBT size uygunsa size gerekli olan 84 puanı (=YDS 70) Toefl'dan almaya çalışın. İkisi de olabilir görünüyor.

  3. #43
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    94
    Alıntı muratural Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam gerçekten güzel paylaşımlarda bulunuyorsunuz, yorumlarınız için teşekkür ederiz.


    Bende şuan TOEFL IBT ve CAE arasında kaldım. İkisininde kendine göre değişik zorlukları var IELTS' e göre ve yayınladığınız belgeler arasında CAE için "The Exam Focuses on Level C1(IELTS band score 6.5-8.0)" diyor. Ve C1' de YDS' de 60 ediyor. Kafam gerçekten almıyor neye ne kadar çalışmam gerektiğini.



    YDS 70 almam gerek ama nasıl olacak bu iş bu şekilde gerçekten bilmiyorum. Size defalarca soruyorlar ama gerçekten yardıma ihtiyacımız var..

    Hocam merhaba,

    ben Toefl ibt ve CAE araştırmdım ve düşüncelirimi paylaşmak istedim. Ben TOEFL İBT de karar kıldım. Sebebine gelince; toefl ibt de 4 bölüm varken CAE' de Use of English kısmıyla fazlada bir bölüm daha var ve bu durum bana fazladan bir yük gibi geliyor ki Veysel hocamında dediği gibi hiç kolay bir bölüm değil zor bence. yani toefl da 4 cae de 5 bölüm var. Diğer bir durum ise speaking kısmında birden fazla aday da olabiliyor ve onlarla konuşmanız isteniyor bu durumda beni endişelendirdi sonuçta diğer aday veya adaylar sizden çok daha iyi olabilir ki bu sizi demoralize edebilir ve diğer adaylarıda sıkabilir. Diğer bir durum sizinde belirttiğiniz gibi The Exam Focuses on Level C1(IELTS band score 6.5-8.0) durumunda ben ielts den 6 score yapmıştım yani C 1 ' e denk bile değil zaten. Şuradan daha iyi incelersiniz, Comparing IELTS band scores with Cambridge English: Advanced (CAE) | Cambridge English ve Results and certificates for Cambridge English: Advanced (CAE) | Cambridge English . Zaten ösym bu CAE nin puanlarını aşağıya çekti daha önce zannediyorum 80 den başlıyordu. Özetle bana CAE daha bir zor geldi. Sonuç olarak ben Toefl ibt deneyeceğim. ielts ve toefl her ikisine girenler zorluk dereceleri aynı ancak sadece format değişik diyorlar bunuıda dikkate alınca sadece sınav formatına alışmak gerekecek. Ayrıca bir an önce karar vermek lazım. Zira ösym bu belli olmaz toefl ibt denkliğini de kaldırabilir. Diğer araştıran arkadaşlarda düşüncelerini yazarsa çok iyi olur. Herkese kolay gelsin.

    - - - Güncellendi - - -

    Arkadaşlar toefl ibt için 31 Mayıs 2014 tarihinden itibaren sınav tarihi belirlenmemiş, tarihler tekrar güncellenecek mi yoksa bu sınav yazın yapılmıyor mu?

  4. #44
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    02-2014
    Mesaj
    9
    Alıntı nomoretaner Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam merhaba,

    ben Toefl ibt ve CAE araştırmdım ve düşüncelirimi paylaşmak istedim. Ben TOEFL İBT de karar kıldım. Sebebine gelince; toefl ibt de 4 bölüm varken CAE' de Use of English kısmıyla fazlada bir bölüm daha var ve bu durum bana fazladan bir yük gibi geliyor ki Veysel hocamında dediği gibi hiç kolay bir bölüm değil zor bence. yani toefl da 4 cae de 5 bölüm var. Diğer bir durum ise speaking kısmında birden fazla aday da olabiliyor ve onlarla konuşmanız isteniyor bu durumda beni endişelendirdi sonuçta diğer aday veya adaylar sizden çok daha iyi olabilir ki bu sizi demoralize edebilir ve diğer adaylarıda sıkabilir. Diğer bir durum sizinde belirttiğiniz gibi The Exam Focuses on Level C1(IELTS band score 6.5-8.0) durumunda ben ielts den 6 score yapmıştım yani C 1 ' e denk bile değil zaten. Şuradan daha iyi incelersiniz, Comparing IELTS band scores with Cambridge English: Advanced (CAE) | Cambridge English ve Results and certificates for Cambridge English: Advanced (CAE) | Cambridge English . Zaten ösym bu CAE nin puanlarını aşağıya çekti daha önce zannediyorum 80 den başlıyordu. Özetle bana CAE daha bir zor geldi. Sonuç olarak ben Toefl ibt deneyeceğim. ielts ve toefl her ikisine girenler zorluk dereceleri aynı ancak sadece format değişik diyorlar bunuıda dikkate alınca sadece sınav formatına alışmak gerekecek. Ayrıca bir an önce karar vermek lazım. Zira ösym bu belli olmaz toefl ibt denkliğini de kaldırabilir. Diğer araştıran arkadaşlarda düşüncelerini yazarsa çok iyi olur. Herkese kolay gelsin.



    Arkadaşlar toefl ibt için 31 Mayıs 2014 tarihinden itibaren sınav tarihi belirlenmemiş, tarihler tekrar güncellenecek mi yoksa bu sınav yazın yapılmıyor mu?

    Veysel Hocamla görüştükten sonra bende bi kaç araştırma yaptım ve açıkçası CAE' nin eş değerliğinin yersiz yere çok düşük olduğunu görüyorum ve C1 alan biri için 60 puan çok kötü bi denklik. Bende TOEFL IBT de karar kıldım. IELTS çalışmalarımdan sonra çokta zor bulmadım açıkça söylemek gerekirse. Sıkı çalışmayla yaza kadar 84+ puan alacak duruma gelebilirim inşallah.

    Size de kolay gelsin.

  5. #45
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    94
    Arkadaşlar toefl ibt için 31 Mayıs 2014 tarihinden itibaren sınav tarihi belirlenmemiş, tarihler tekrar güncellenecek mi yoksa bu sınav yazın yapılmıyor mu?

  6. #46
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    02-2014
    Mesaj
    38
    Alıntı muratural Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Veysel Hocamla görüştükten sonra bende bi kaç araştırma yaptım ve açıkçası CAE' nin eş değerliğinin yersiz yere çok düşük olduğunu görüyorum ve C1 alan biri için 60 puan çok kötü bi denklik. Bende TOEFL IBT de karar kıldım. IELTS çalışmalarımdan sonra çokta zor bulmadım açıkça söylemek gerekirse. Sıkı çalışmayla yaza kadar 84+ puan alacak duruma gelebilirim inşallah.

    Size de kolay gelsin.
    Benim istediğim işte buydu. Sınavları inceleyip size en uygun olanına karar vermek. Bu aşamaya gelince çalışırken zorluk yaşadığınız konularda birbirinizden yardım alabilir, skype gibi internet ortamlarında speaking grupları kurabilir, yazdığınız essay'leri birbirinize göndererek birbirinizin hatalarınızı düzeltebelir ve aynı konuda elinizde yazılmış 3-5 essay örneğine sahip olabilirsiniz.

    Dil hayatın kendisi olduğu için İngilizceyi hayatın her alanına yaymalısınız.

    Bilgisayarınızı ilk açtığınızda tıklayacağınız link BBC - World Service - Home olmalı. Radyo dinlerken başka işlerle uğraşabilirsiniz.

    Daha uygun zamanlarda Learning English - Home tıklayıp o an canınız ne çekerse onunla vakit geçirin. Öğrenmenin ne kadar kolay ve zevkli olduğunu göreceksiniz.

    Dünyayı News, Analysis, Politics, Business, Technology, Lifestyle, Photos and Video -- Newsweek den izleyin.

    Gözünüz kulağınız msnbc: news, video and progressive community. Lean Forward. de olsun.

    Hayatınızda bunlara yer verince sizi kimse yıldıramaz. Hayallerinizi kimse söndüremez ve çıtayı yükseklerde tutarsınız.

    Dört günde aldığımız yol bu kadar!

    Hepinize başarılar!

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı nomoretaner Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam merhaba,

    ben Toefl ibt ve CAE araştırmdım ve düşüncelirimi paylaşmak istedim. Ben TOEFL İBT de karar kıldım. Sebebine gelince; toefl ibt de 4 bölüm varken CAE' de Use of English kısmıyla fazlada bir bölüm daha var ve bu durum bana fazladan bir yük gibi geliyor ki Veysel hocamında dediği gibi hiç kolay bir bölüm değil zor bence. yani toefl da 4 cae de 5 bölüm var. Diğer bir durum ise speaking kısmında birden fazla aday da olabiliyor ve onlarla konuşmanız isteniyor bu durumda beni endişelendirdi sonuçta diğer aday veya adaylar sizden çok daha iyi olabilir ki bu sizi demoralize edebilir ve diğer adaylarıda sıkabilir. Diğer bir durum sizinde belirttiğiniz gibi The Exam Focuses on Level C1(IELTS band score 6.5-8.0) durumunda ben ielts den 6 score yapmıştım yani C 1 ' e denk bile değil zaten. Şuradan daha iyi incelersiniz, Comparing IELTS band scores with Cambridge English: Advanced (CAE) | Cambridge English ve Results and certificates for Cambridge English: Advanced (CAE) | Cambridge English . Zaten ösym bu CAE nin puanlarını aşağıya çekti daha önce zannediyorum 80 den başlıyordu. Özetle bana CAE daha bir zor geldi. Sonuç olarak ben Toefl ibt deneyeceğim. ielts ve toefl her ikisine girenler zorluk dereceleri aynı ancak sadece format değişik diyorlar bunuıda dikkate alınca sadece sınav formatına alışmak gerekecek. Ayrıca bir an önce karar vermek lazım. Zira ösym bu belli olmaz toefl ibt denkliğini de kaldırabilir. Diğer araştıran arkadaşlarda düşüncelerini yazarsa çok iyi olur. Herkese kolay gelsin.

    - - - Güncellendi - - -

    Arkadaşlar toefl ibt için 31 Mayıs 2014 tarihinden itibaren sınav tarihi belirlenmemiş, tarihler tekrar güncellenecek mi yoksa bu sınav yazın yapılmıyor mu?

    Geçtiğimiz dört gün boyunca bu noktaya gelmeye çalıştık. İyi İngilizce bilen biri için CAE, TOEFL iBT, PTE ve IELTS farklı sularda yüzmek gibidir. Bu sınav türlerini tanımanıza yardımcı olmaya çalışırken söylediğim buydu. TOEFL iBT ve IELTS dalgalı denizlere, CAE ve CPE okyanusa benziyordu. CAE için denklik puanının düşüklüğüne ben de katılıyorum.

    Sanırım büyük çoğunluğunuz TOEFL iBT'de karar kılacak. O zaman yapacağınız şey skype'da konuşma grupları oluşturmanız. Yazdığınız essay'leri birbirinizle paylaşmanız. Elinizdeki sözlük, kelime listesi gibi şeyleri paylaşmanız, ve bir önceki yazımda belirttiğim gibi İngilizce'yi günlük yaşamınıza sokmanız.

    O zaman bütün engellerin kolayca aşıldığını, hatta post doktora veya yurt dışı kongrelerde büyük bir avantaj ve rahatlık sağladığınızı ve sağlayacacağınızı göreceksiniz.

    Bunlar veda yazısı değil. Buralarda olacak, bilgi ve deneyimlerinizi paylaştığınızı görecek ve izleyeceğim.

    Gereksinim duyulduğunda da konuşur ve yazarım.

    Hepinize büyük bir içtenlikle başarılar dilerim!
    Son düzenleyen Veysel Yahşi, 19-02-2014 saat 23:30.
    Nazmi ve nomoretaner bunu beğendiler.

  7. #47
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    5.055
    Hocam ellerinize saglik, cok tesekkurler verdiginiz bilgiler ve yardimlariniz icin.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  8. #48
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    94
    Böyle zor bir zamanda bizlere tecrübelerinizi aktardınız ve yol gösterdiniz. Çok teşekkürler Veysel hocam...

  9. #49
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    02-2014
    Mesaj
    38
    Alıntı sidneh Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam ellerinize saglik, cok tesekkurler verdiginiz bilgiler ve yardimlariniz icin.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Ben de teşekkür ederim. Daha önce söylediğim gibi herkes toplumsal bir bilinçle burada ve sorunların aşılmasında birlikte düşünüyor ve böylece çözüm üretebiliyorlar. Aranızda bulunmaktan mutluyum.

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı nomoretaner Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Böyle zor bir zamanda bizlere tecrübelerinizi aktardınız ve yol gösterdiniz. Çok teşekkürler Veysel hocam...
    Büyük bir zevkle paylaştım her şeyi. Her alanda başarılı olmanız dileklerimle...
    Nazmi bunu beğendi.

  10. #50
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    02-2014
    Mesaj
    9
    Veysel Hocam, çok teşekkür ederiz yardımlarınız ve iyi dilekleriniz için. Allah razı olsun bu gönüllü yükü üstlendiğiniz için.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. IELTS General Module Vs. Academic
    IELTS - International English Language Testing System forum içinde, yazan SemaHoca
    Cevap: 49
    Son Mesaj: 25-11-2013, 22:26
  2. 29.08.2013 IELTS Academic Module Maceram
    IELTS - International English Language Testing System forum içinde, yazan Cashmere
    Cevap: 9
    Son Mesaj: 12-09-2013, 16:06
  3. ÖYP Süreci Hakkında Bilgiler
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan zzehra
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 26-04-2013, 22:51
  4. YÖK Başkanı Danışmanından ÖYP Hakkında Bilgiler
    ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan mhtrmbrls
    Cevap: 71
    Son Mesaj: 05-07-2012, 18:39
  5. DİCLE ÜNİVERSİTESİ Eğitim Fakültesi Sosyal Bilgiler Eğitimi mezunu olup,İlköğretim Sosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalında doktora yapıyor olmak.
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 05-05-2011, 18:24

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git