reklam
+ Konuyu Cevapla
Sayfa 10 - Toplam 11 İlkİlk ... 891011 SonSon
Bulunan 136 den 150 - Toplam 156

TOEFL iBT, PTE Academic, CAE ve CPE Hakkında Bilgiler

Pearson PTE | Pearson Test of English Academic Forumunda TOEFL iBT, PTE Academic, CAE ve CPE Hakkında Bilgiler Konusunu İncelemektesiniz

Hocam merhaba. Ben IELTS in eş değerliliği kaldırılmadan girmiş ve 5.5 almıştım. Kasım 2015 de ...

  1. #136
    Akademik Forum
    Misafir
    Hocam merhaba. Ben IELTS in eş değerliliği kaldırılmadan girmiş ve 5.5 almıştım. Kasım 2015 de geçerliliği sona erecek. Öneriniz TOEFL mı olur yoksa diğer sınavlar mı?

  2. #137
    gkabay
    Misafir
    Hocam Selamlar,
    Ben ielts ' ten 6.5 ortalama puan aldım. Yüksek lisans a kabul edilirken geçerliliği olan sınavım şuan geçersiz. Bu nedenle mantığıma bir türlü oturmayan yds ye girmek zorundayım. Sizden ricam bana kaynak tavsiye etmeniz. Çok teşekkürler.

  3. #138
    Akademik Forum
    Misafir

    pte

    Pte listenng writting speaking becersi olanlar icin yapilabilir ve Ielts ile kiyaslanamayacak kadar da zor bir sinav oldugunu dusunuyorm.

  4. #139
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Mesaj
    4
    Hocam iyi günler. Ben 2013 aralık ayında ielts den 4,5 aldım. Şimdi hedefim 70 (yds karşılığı). CAE 2015 yılında sınav formatını değiştirdi. 4 bölüme düşürdü ve süresiz olmasından dolayı bu sınava girmeyi düşünüyorum. Kendime 6 ay gibi bir çalışma programı yapmayı düşünüyorum. Nasıl bir çalışma yapmamı önerirsiniz?

    - - - Güncellendi - - -

    Arkdaşlar ben de CAE sınavını araştırıyorum. Bu sınava hazırlanmayı planladım. Düşünen arkadşlar için kaynakları aşağıdaki siteden temin edebilirler
    http://englishtips.org/exam_materials/cae/

  5. #140
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2015
    Mesaj
    1

    Toefl ve CPE ile ilgili

    Hocam merhaba.

    Neredeyse 1 yıl kadar önce hiç çalışmadan TOEFL dan 83 almıştım.Acaba 1,2 aylık bir çalışmayla CPE ye girsem başarabilir miyim yoksa yine Toefl a mı girmeliyim sizce? Bu yaz için lazım o sebeple YDS yi bekleyemiyorum ve ihtiyacım olan not Toefl dan 105 veya CPE den B.Tavsiyede bulunabilirseniz çok memnun olurum.

  6. #141
    Akademik Forum
    Misafir
    Veysel hocam merhabalar. Forumda CAE ve TOEFL İBT hakkındaki yazdıklarınızı ve arkadaşların yorumlarını okudum. Daha önce IELTS e girmiş ve 5.5 almıştım. English Time ın sitesinden CAE nin örnek sınav formatını incelediğim kadarıyla, sınav formatı IELTS e yakın durmuyor. Lakin TOEFL için de IELTS e yakın değil diyorlar. Bu iki sınavdaki tek avantaj CAE nin süresiz geçerli olması. Belirli bir süre sıkı çalışmakla CAE den B derecesinde puan alınabilir mi? Ve bu sınav için kaynak ne önerirsiniz? Şimdiden teşekkür ederim.

  7. #142
    Akademik Forum
    Misafir

    İelts yr yakın sinav

    Hocam merhaba, ielts den 5.5 almistim. Bu sınav bana format olarak çok uygundu. Tekrar bir sınava girip 70 üzeri blr puan almak istiyorum bana hangi sınavı ve kaynakları onerirsinix z? Çok tesekkur ederimederim

  8. #143
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2015
    Mesaj
    1
    arkadaşlar toefl dan yds karşılığı 55-60 olan bir puan almak için hangi bölümleri yapmak yeterli olabilir ? konuşma sıkıntı benim için..

  9. #144
    Yardımcı Editör
    Üyelik Tarihi
    10-2014
    Mesaj
    561
    Alıntı tba_ Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar toefl dan yds karşılığı 55-60 olan bir puan almak için hangi bölümleri yapmak yeterli olabilir ? konuşma sıkıntı benim için..
    Her bölüm 30 puan konuşmayı elersek diğer 3 bölümden ortalama 20 şer puan almanız lazım 60 için, bu da aslında çok kolay bir şey değil. Onun yerine konuşmaya da biraz çalışıp her bölümden 15 hedeflemek daha mantıklı bir yol gibi görünüyor sanki.
    2013 Temmuz Dönemi ÖYP Araştırma Görevlisi - 2015 Kasım Dönemi Doğrudan TÜBİTAK Doktora Bursiyeri
    Özel mesajlara cevap veremiyorum. Foruma sorarsanız daha hızlı bilgi edinebilirsiniz.

  10. #145
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı Nazmi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam sınavı yapan merkezler 2 yıl diyor geçerliliğine. Hatta PTE'nin kendi broşüründe sadece son 2 yıla ait sınav sonuçları görüntülenebilir yazıyor.


    Programlar | OXFORD

    Yüksek öğrenim kurumlarına kabul edilebilmeniz için genelde kabul edilen not, 90 üzerinden 51`dir. PTE sınavının geçerlilik süresi ise 2 yıldır.

    Merhabalar,

    PTE,CAE ve CPE nin geçerlilik süreleri hakkında kesin bilgi nereden bulunabilir,ben aradım hiç biryerde yazmıyor.CAE için geçerlilik süresi sınırsız denmiş ama bazı konular altında 2015 başında değiştiği söyleniyor.
    Toefl için 2 yıl,bu kesin bir şekilde belirtilmiş.Lakin diğerlerini bulamadım.

    Ve bu CAE ve CPE sınavlarının güncel tarihleri nelerde vardır acaba,kayıt olabileceğimiz yerler vs?

    Teşekkürler

  11. #146
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    03-2015
    Mesaj
    53
    Merhaba Arkadaşlar,
    30 kasım 2013 ‘te IELTS sınavına girdim ve 5 aldım. Puanımın süresinin dolmasına 3 aydan kısa bir süre kaldı. Atamalar durdurulduğu için zaten puanımın son aylarında geçerliliği kalmadı gibi bir şey aslında. Doktora öğrencisiyim kadro başvuruları yeniden başlayana kadar yeni bir dil puanı almam gerekiyor. Hangi sınava giremem gerektiğine bir türlü karar veremiyorum. E- yds ya da toelf arasında kaldım aslında.
    Sorum şu en kısa sürede hangi sınavdan yüksek alabilirim?
    Çalışma tavsiyeniz ve önerileriniz nelerdir?
    60-70 arası bir puana ihtiyacım var? Bu puana aralık ayına kadar ulaşabilir miyim?
    Şimdiden yardımlarınız ve önerileriniz için çok teşekkür ederim.

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı Sofya Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar,
    30 kasım 2013 ‘te IELTS sınavına girdim ve 5 aldım. Puanımın süresinin dolmasına 3 aydan kısa bir süre kaldı. Atamalar durdurulduğu için zaten puanımın son aylarında geçerliliği kalmadı gibi bir şey aslında. Doktora öğrencisiyim kadro başvuruları yeniden başlayana kadar yeni bir dil puanı almam gerekiyor. Hangi sınava giremem gerektiğine bir türlü karar veremiyorum. E- yds ya da toelf arasında kaldım aslında.
    Sorum şu en kısa sürede hangi sınavdan yüksek alabilirim?
    Çalışma tavsiyeniz ve önerileriniz nelerdir?
    60-70 arası bir puana ihtiyacım var? Bu puana aralık ayına kadar ulaşabilir miyim?
    Şimdiden yardımlarınız ve önerileriniz için çok teşekkür ederim.
    KİMSE YOK MU?

  12. #147
    Kısıtlanmış Üyelik
    Üyelik Tarihi
    01-2015
    Mesaj
    305
    Alıntı Sofya Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar,
    30 kasım 2013 ‘te IELTS sınavına girdim ve 5 aldım. Puanımın süresinin dolmasına 3 aydan kısa bir süre kaldı. Atamalar durdurulduğu için zaten puanımın son aylarında geçerliliği kalmadı gibi bir şey aslında. Doktora öğrencisiyim kadro başvuruları yeniden başlayana kadar yeni bir dil puanı almam gerekiyor. Hangi sınava giremem gerektiğine bir türlü karar veremiyorum. E- yds ya da toelf arasında kaldım aslında.
    Sorum şu en kısa sürede hangi sınavdan yüksek alabilirim?
    Çalışma tavsiyeniz ve önerileriniz nelerdir?
    60-70 arası bir puana ihtiyacım var? Bu puana aralık ayına kadar ulaşabilir miyim?
    Şimdiden yardımlarınız ve önerileriniz için çok teşekkür ederim.

    - - - Güncellendi - - -



    KİMSE YOK MU?
    merhaba hocam yds pek de kabul görmese de genel anlamda (ama sadece) çok çalışmanızı gerektiren bir sınav ,yani yds yi çok çalışabilen profiliniz varsa yaparsınız zannımca ıeltsin henüz hala geçerliliği yok. toefl cae veya ..(ilk sayfaya bakın bu sayfanın) deneyebilirsiniz onun da ücreti 400 civarı ..başarılar.

  13. #148
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    03-2015
    Mesaj
    53
    Alıntı ++alyansss Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    merhaba hocam yds pek de kabul görmese de genel anlamda (ama sadece) çok çalışmanızı gerektiren bir sınav ,yani yds yi çok çalışabilen profiliniz varsa yaparsınız zannımca ıeltsin henüz hala geçerliliği yok. toefl cae veya ..(ilk sayfaya bakın bu sayfanın) deneyebilirsiniz onun da ücreti 400 civarı ..başarılar.
    Cevabınız için teşekkür ederim. Forumdaki tüm yazıları okudum. Yds ye daha önce girdim ama istediğim puana ulaşamadığım için IELTS'i denemiştim. YDS konusunda kaygılıyım aslında pek İnglizce'yi falan ölçen bir sınav değil. Kısa zamanda alabilir miyim bu puanı yds den bilmiyorum. TOELF' e de baktım ancak çok zor bir sınav olduğunu biliyorum. IELTS' e girenler için TOELF'in daha uygun olduğu da söyleniyor. (Formatlar farklı olsa da)

  14. #149
    Kısıtlanmış Üyelik
    Üyelik Tarihi
    01-2015
    Mesaj
    305
    Alıntı Sofya Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Cevabınız için teşekkür ederim. Forumdaki tüm yazıları okudum. Yds ye daha önce girdim ama istediğim puana ulaşamadığım için IELTS'i denemiştim. YDS konusunda kaygılıyım aslında pek İnglizce'yi falan ölçen bir sınav değil. Kısa zamanda alabilir miyim bu puanı yds den bilmiyorum. TOELF' e de baktım ancak çok zor bir sınav olduğunu biliyorum. IELTS' e girenler için TOELF'in daha uygun olduğu da söyleniyor. (Formatlar farklı olsa da)
    hocam bende onu söylemeye çalıştım ingilizcenizi ölçmüyor türkiyedeki ingilizce
    dersine ne kadar çalışmışsınız onu ölçüyor; tek boyutta bir değerelendirme yapılıyor benim kanaatim yds için, yani biliyorsunuz speaking ,listening discussion (ve/veya communication) kısımları yok sadece kağıt üzerinde ..muhtemelen yds ye yapılan eleştiriler bu sebeptendir. çünkü grammere çok hakim olsanız bile bir ingilizle muhattap olduğunuzda 2-3 mantıklı cümleyi yanyana getiremeyebilirsiniz. ayrıca burada yapılan bu yds sınavında mesela 90 ve üstü alsanız sadece türkiyede geçerli olur ancak toefl&ielts için dünyanın biçok yerinde geçerli olur. ama karar sizin tabiiki eğer mesela benim için ücret sıkıntı olmasa idi ben 1 dk. bile düşünmeden ielts&toefl derdim bunlara girerdim CAE ,CPE de olabilir üstelik bunlardan genelde aldığınız minimum notun yds karşılığı 60-70 civarı.

    yani yönlendirme olacaksa şunları sağlıyorsanız teofl deneyin derim

    1)türkiyeye gelen turistler (öğrenciler) oluyor onlarla ingilizce lisanında bizimle konuştuğunuz muhabbeti yapabiliyor musnuz?
    2)gramer düzeyiniz upper intermediate veya üstü mü?
    3)kendinizi şu an "bize biraz kendinizden bahseder misiniz?" şeklinde size soru yöneltilse her an buna mantıklı en az 1 paragraflık bir yapı oluşturabilir misiniz?
    4)verilen bir ingilizce genel konulardaki metni derleyebilir misiniz?

    bu sorulara evet diyebiliyorsanız bence toefla girin ,başarılar dilerim.
    Son düzenleyen ++alyansss, 07-09-2015 saat 16:34.
    Sofya bunu beğendi.

  15. #150
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    03-2015
    Mesaj
    53
    Alıntı ++alyansss Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam bende onu söylemeye çalıştım ingilizcenizi ölçmüyor türkiyedeki ingilizce
    dersine ne kadar çalışmışsınız onu ölçüyor; tek boyutta bir değerelendirme yapılıyor benim kanaatim yds için, yani biliyorsunuz speaking ,listening discussion (ve/veya communication) kısımları yok sadece kağıt üzerinde ..muhtemelen yds ye yapılan eleştiriler bu sebeptendir. çünkü grammere çok hakim olsanız bile bir ingilizle muhattap olduğunuzda 2-3 mantıklı cümleyi yanyana getiremeyebilirsiniz. ayrıca burada yapılan bu yds sınavında mesela 90 ve üstü alsanız sadece türkiyede geçerli olur ancak toefl&ielts için dünyanın biçok yerinde geçerli olur. ama karar sizin tabiiki eğer mesela benim için ücret sıkıntı olmasa idi ben 1 dk. bile düşünmeden ielts&toefl derdim bunlara girerdim CAE ,CPE de olabilir üstelik bunlardan genelde aldığınız minimum notun yds karşılığı 60-70 civarı.

    yani yönlendirme olacaksa şunları sağlıyorsanız teofl deneyin derim

    1)türkiyeye gelen turistler (öğrenciler) oluyor onlarla ingilizce lisanında bizimle konuştuğunuz muhabbeti yapabiliyor musnuz?
    2)gramer düzeyiniz upper intermediate veya üstü mü?
    3)kendinizi şu an "bize biraz kendinizden bahseder misiniz?" şeklinde size soru yöneltilse her an buna mantıklı en az 1 paragraflık bir yapı oluşturabilir misiniz?
    4)verilen bir ingilizce genel konulardaki metni derleyebilir misiniz?

    bu sorulara evet diyebiliyorsanız bence toefla girin ,başarılar dilerim.
    Hocam kesinlikle yds için aynı fikirdeyiz. Konuşarak ve yazarak kendimi ifade edebiliyorum. IELTS’e hazırlandığım dönemde baya eassy çalışması yapmıştım. Ayasofya Müzesi’nde bir yıla kadar çalıştım. Bu sırada her aksandan İngilizce duyma firsatım oldu. Daha doğrusu konuşmamı burada geliştirdim. Daha sonra kurstan da takviye aldım. Zamanım kısıtlı olduğu için sanırım yds ye yönelmem daha mantıklı olacak gibi. Bir de sınavda bilgisayarla konuşuyor olmak beni toelf’dan uzaklaştırıyor aslında. Yarın bir toelf similasyonuna gireceğim ve kararımı vereceğim artık. Yds den geçemezsen diğer sınavlara yönelmeyi düşünüyorum.
    İlginiz ve alakanız için tekrar teşekkürler. Çalışmalarınızda başarılar…


       

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. IELTS General Module Vs. Academic
    IELTS - International English Language Testing System forum içinde, yazan SemaHoca
    Cevap: 49
    Son Mesaj: 25-11-2013, 23:26
  2. 29.08.2013 IELTS Academic Module Maceram
    IELTS - International English Language Testing System forum içinde, yazan Cashmere
    Cevap: 9
    Son Mesaj: 12-09-2013, 16:06
  3. ÖYP Süreci Hakkında Bilgiler
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan zzehra
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 26-04-2013, 22:51
  4. YÖK Başkanı Danışmanından ÖYP Hakkında Bilgiler
    ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan mhtrmbrls
    Cevap: 71
    Son Mesaj: 05-07-2012, 18:39
  5. DİCLE ÜNİVERSİTESİ Eğitim Fakültesi Sosyal Bilgiler Eğitimi mezunu olup,İlköğretim Sosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalında doktora yapıyor olmak.
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 05-05-2011, 18:24

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git