reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 2 - Toplam 3 İlkİlk 123 SonSon
Bulunan 11 den 20 - Toplam 27
Ağaç Şeklinde Aç2Beğeni

YLSY Belge Teslimi

YLSY Hakkında Sorularınız ve Cevapları Forumunda YLSY Belge Teslimi Konusunu İncelemektesiniz

sidneh Demiş ki: Yapalim bence, en azindan niyetimizin ne oldugu anlasilir. =) GT-I9300 cihazımdan Tapatalk ...


  1. #11
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2014
    Mesaj
    29
    Alıntı sidneh Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yapalim bence, en azindan niyetimizin ne oldugu anlasilir. =)

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Tamam hocam,irite etmesin de memur bay ve bayanları ondan çekindim sorayım dedim ama yapalım

    - - - Güncellendi - - -

    Sidneh hocam,evrakları göndermek için hangi kargoyu tercih ediyorsunuz.Yurtiçi kargonun Vip hizmeti var gönderi iletildiğinde size bilgi veriyorlar o yolu seçmeyi düşünüyorum ama farklı bir önri ar mı ?
    Son düzenleyen sidneh, 09-01-2014 saat 23:10.

  2. #12
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    5.055
    Alıntı ironman Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Sidneh hocam,evrakları göndermek için hangi kargoyu tercih ediyorsunuz.Yurtiçi kargonun Vip hizmeti var gönderi iletildiğinde size bilgi veriyorlar o yolu seçmeyi düşünüyorum ama farklı bir önri ar mı ?
    Ben olsam Aras ya da MNG tercih ederdim ama siz bilirsiniz. Aras da haber veriyor. Ben elden teslim edeceğim belgeleri.

  3. #13
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2014
    Mesaj
    29
    Alıntı sidneh Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ben olsam Aras ya da MNG tercih ederdim ama siz bilirsiniz. Aras da haber veriyor. Ben elden teslim edeceğim belgeleri.
    tamam hocam ben de bir ankaralı olarak il dışındayım kefiller nedeniyle .dönemezsem kargolamayı düşünüyorum da

  4. #14
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    11-2013
    Mesaj
    33
    hocam kefıller yaada baska bı belgeden dolayı bı sorun cıkarsa bıze donup tekrardan hallettırecekler degıl mı? gerekırse yenıden kefıl bulmamızı ısterler mı?yoksa dırek yedege mı sıra verırler

  5. #15
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    19
    arkadaşlar merhaba bir şey soracaktım benim evraklarım bugün itibariyle ulaştı MEB'e bana da mesaj geldi haliyle de kargonuz " Çelebi Uğurluoğlu"na ulaşmıştır diye. acaba kargom doğru ellerde mi ?

  6. #16
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2014
    Mesaj
    18
    Alıntı ferhat.dpu Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam kefıller yaada baska bı belgeden dolayı bı sorun cıkarsa bıze donup tekrardan hallettırecekler degıl mı? gerekırse yenıden kefıl bulmamızı ısterler mı?yoksa dırek yedege mı sıra verırler
    bugün evraklarımı teslim ederken sordum, belgelerde eksik olduğunda tamamlamamız için haber ve zaman vereceklermiş

    - - - Güncellendi - - -

    belgelerini elden teslim eden arkadaşlar, size evrak kayıt numarası falan verdiler mi ??

  7. #17
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    7
    Ben belgeleri elden teslim ettim dun ankaradaydim ve evrak kayit numarasi falan vermediler su masanin ustune koy biz hallederiz swklinde gelisti olaylar

  8. #18
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2014
    Mesaj
    15
    Alıntı jerusalem Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ben belgeleri elden teslim ettim dun ankaradaydim ve evrak kayit numarasi falan vermediler su masanin ustune koy biz hallederiz swklinde gelisti olaylar
    Aynen hocam 5. Kata çıktım b blokta evrak kayıt yazan yere bırakmamı söylediler bırakıp çıktım numara vs. verilmedi.

  9. #19
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2014
    Mesaj
    29
    Alıntı harunkizilirmak Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar merhaba bir şey soracaktım benim evraklarım bugün itibariyle ulaştı MEB'e bana da mesaj geldi haliyle de kargonuz " Çelebi Uğurluoğlu"na ulaşmıştır diye. acaba kargom doğru ellerde mi ?
    Hocam benimki de "Arefe Yalçınkaya "diyor.Gönderdiğim adres :"T.C. Millî Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Genel Müdürlüğü, Bakanlık Merkez Bina 5.Kat C Blok 06648 Bakanlıklar / ANKARA"
    Acaba aynı birimde iki isim mi çalışıyor?

  10. #20
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    19
    ben de aynı adrese gönderdim hocam muhtemelen farklı kişiler çalışıyor ben de tedirginim o yüzden böyle sormak istemiştim.Umarım bir sorun yokturdur hayırlısı ile açıklarlarsa sevineceğim bursiyer olduğumuzu artık





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Doktora tez proje teslimi ÖYP
    ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan ehlihadis
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 10-08-2015, 17:51
  2. Gazi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Evrak Teslimi ve Kaydı
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan sonsuzluk özlem
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 20-07-2015, 08:20
  3. ANKARA ÜNİVERSİTESİ Belge Yönetimi ve Arşiv alanında çalıştırılmak üzere alınacak olup, Bilgi ve Belge Yönetimi alanında lisans eğitimi yapmış olmak.
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 14-10-2011, 16:52
  4. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü Lisans mezunu olup, Bilgi ve Belge Yönetimi alanında lisansüstü programa kayıtlı olmak
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 11-10-2011, 10:48
  5. ÜDS ve Ales Belgeleri Teslimi
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan ergoproksy
    Cevap: 15
    Son Mesaj: 15-07-2011, 21:49

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git