reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 2 - Toplam 3 İlkİlk 123 SonSon
Bulunan 11 den 20 - Toplam 21
Ağaç Şeklinde Aç1Beğeni

Aralık 2013 Maraşı kazananlar

ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu Forumunda Aralık 2013 Maraşı kazananlar Konusunu İncelemektesiniz

hmmm anladım. Bende dün gittim ve hoş karşılandım ama şimdi herkes misafire gel gel der ...


  1. #11
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    11-2013
    Mesaj
    16
    hmmm anladım. Bende dün gittim ve hoş karşılandım ama şimdi herkes misafire gel gel der ama sonrası çok önemli. artık yaşıcaz görücez. ben zaten 1 sene yokum maraşta görevlendirme alacağim.
    bu arada siz hangi bölümdünüz?

    - - - Güncellendi - - -

    aynı zamanda da maraşı sevemedim... bunalım yaşıcam herhalde orda şehir olarak güzel ama insanları bir tuhaf sanki

  2. #12
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2014
    Mesaj
    2
    Merhaba arkadaşlar, Ben Uluslararası İlişkiler Bölümü Avrupa Siyaseti Anabilim Dalı'na yerleştirildim. Geçen hafta İstanbul'dan kalkıp Maraş'a gittim evrak teslimi için. Birkaç gün kaldım; en azından görmek istedim şehri, üniversiteyi önceden. Daha önce ailem Antep ve Sivas'ta yaşamış; fakat ben Ankara'dan öteye gitmemiştim şimdiye kadar Anadolu'da. Neyse ben şehir merkezini beğendim ama yoğun bir kömür kokusu vardı akşamları havada. Üniversiteye giderken gördüğüm yerleşim yerleri de pek iç açıcı değildi; fakat her şehirde çarpık yapılaşmalara rastlamak mümkün. Alışırım zamanla diye düşünüyorum Üniversitede personel işleri gayet hoş karşıladı, bölümden hocalarla konuştum onlarda gayet güzel karşıladı, baya konuştuk. Yüksek lisansıma şuan İstanbul'da devam ediyorum, görevlendirme veririz dediler. Zaten orada yüksek lisans ve doktora eğitimi yok benim bölümümün ama adam sıkıntısı çektikleri aşikardı. Umarım bir sıkıntı çıkarmazlar daha sonra, yani git gel, tezini burada yaz gibi. Yaşayıp göreceğiz artık. Uluslararası İlişkiler'den olan var mı başka ya da İstanbul'dan gidecek olan?

  3. #13
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2014
    Mesaj
    1
    ben 2014 GSF...selamlar...yök atamasından sonra belgelerimi teslim ettim ve 15 gündür bekliyorum. rektörlüğün onayı bir ayı bulur diyen de var iki günde göreve başladığını söyleyen de... sen ne dersin, nasıl ilerledi senin süreç?

  4. #14
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    11-2013
    Mesaj
    16
    Alıntı Smoot Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Selam Kesha, ben de aynı bölümü kazandım seninle...
    Atamaniz yapıldı mı?
    Ben haftaya göreve baslicam

  5. #15
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    20
    ben de aralık alımlarında uluslararası ilişkiler bölümü siyasi tarih anabilim dalını kazandım. istanbul üniversitesinde yüksek lisans yapıyordum,görevlendirmeyi kabul etmişlerdi ancak azami süreyi aştığım için yök onaylamıyormuş, tekrar y.lisans tercihi yapmak zorunda kaldım. umarım yine istanbulda bi yer gelir.

    maraşa belgeleri teslim için gittiğimde üç gün kaldım. epey muhafazakar bir yer. fazla bir sosyal aktivitesi de yok. mecburi hizmet için döndüğümüzde biraz zorlanabilirz. 6 sene içinde biraz daha gelişmesini umuyorum

    - - - Güncellendi - - -

    ve an itibariyle marmarayı kazandım

  6. #16
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2014
    Mesaj
    2
    Alıntı dark31 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ben de aralık alımlarında uluslararası ilişkiler bölümü siyasi tarih anabilim dalını kazandım. istanbul üniversitesinde yüksek lisans yapıyordum,görevlendirmeyi kabul etmişlerdi ancak azami süreyi aştığım için yök onaylamıyormuş, tekrar y.lisans tercihi yapmak zorunda kaldım. umarım yine istanbulda bi yer gelir.

    maraşa belgeleri teslim için gittiğimde üç gün kaldım. epey muhafazakar bir yer. fazla bir sosyal aktivitesi de yok. mecburi hizmet için döndüğümüzde biraz zorlanabilirz. 6 sene içinde biraz daha gelişmesini umuyorum

    - - - Güncellendi - - -

    ve an itibariyle marmarayı kazandım
    Hayırlı olsun hocam, marmara AB Enstitüsü'dür diye tahmin ediyorum

  7. #17
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    37
    Alıntı Kesha Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Atamaniz yapıldı mı?
    Ben haftaya göreve baslicam
    evet atamam oldu. Göreve de başladım pazartesi. Hatta yüksek lisans için gidicem kısmetse. Gelin tanışalım ben gitmeden =)

  8. #18
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    20
    Alıntı eos Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hayırlı olsun hocam, marmara AB Enstitüsü'dür diye tahmin ediyorum
    sağolun hocam. yok sosyal bilimler enstitüsü siyaset bilimi ve uluslararası ilişkiler anabilimdalını kazandım

  9. #19
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2014
    Mesaj
    17
    Alıntı Kesha Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Atamaniz yapıldı mı?
    Ben haftaya göreve baslicam
    Merhaba ben de haftaya göreve başlayacağım. Güzel sanatlar fakültesinde

  10. #20
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2014
    Mesaj
    18
    merhaba, ben de işletme bölümüne atandım, bi kaç gün kaldım maraş' a evrak teslim etmeye gittiğimde ancak kalacak yer kısmı sorun olacak gibi görnüyor. siz nasıl yapmayı düşünüyorsunuz yardımcı olabilir misiniz?





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ 2013/3 Aralık Kazananlar
    ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu forum içinde, yazan Archy
    Cevap: 17
    Son Mesaj: 16-08-2015, 20:35
  2. YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ 2013/3 Aralık Kazananlar
    ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu forum içinde, yazan ziraatçim
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 04-01-2014, 20:29
  3. AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ ÖYP 2013/Aralık kazananlar..
    ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu forum içinde, yazan Paticik
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 01-01-2014, 22:41
  4. ÖYP 2013/2 Ekim ve 2013/3 Aralık Besyo Forumu Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan ceyizsenem
    Cevap: 30
    Son Mesaj: 25-12-2013, 02:38
  5. GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ 2012/2 aralık öyp ile atanmaya hak kazananlar
    ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu forum içinde, yazan sımurg
    Cevap: 50
    Son Mesaj: 26-11-2013, 11:43

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git