reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 12 - Toplam 36 İlkİlk ... 2101112131422 ... SonSon
Bulunan 111 den 120 - Toplam 357

ÖYP 2013/3 Aralık Sonuçları Ne Zaman Açıklanır ?

ÖYP 2013- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Forumunda ÖYP 2013/3 Aralık Sonuçları Ne Zaman Açıklanır ? Konusunu İncelemektesiniz

Bugün açıklanmazsa perşembeye mi kalacak? offff...


  1. #111
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    39
    Bugün açıklanmazsa perşembeye mi kalacak? offff

  2. #112
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    198
    Alıntı Eylul84 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bugün açıklanmazsa perşembeye mi kalacak? offff
    hayır bugun açıklanmazsa yarın kesin açıklanır niye perşembeye kalsın
    jamaican ve ruzgar27 bunu beğendiler.

  3. #113
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    67
    Arkadaşlar Yök ü aradım net bilgi vermiyorlar ama yarın öğlen kadar açıklanmazsa perşembe gününü beklemek zorundasınız dedi. Açıklanacağına dair bir bilgi gelmedi dedi. Ben umudumu yitirmeye başladım.

  4. #114
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    39
    Alıntı BlackAndWhite Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hayır bugun açıklanmazsa yarın kesin açıklanır niye perşembeye kalsın
    Öyle ümit ediyorsun yani Bilemedim tatil falan ya

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı duzungoren Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar Yök ü aradım net bilgi vermiyorlar ama yarın öğlen kadar açıklanmazsa perşembe gününü beklemek zorundasınız dedi. Açıklanacağına dair bir bilgi gelmedi dedi. Ben umudumu yitirmeye başladım.
    Boşa beklemeyim o zaman pc başında

  5. #115
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    Ankara, Turkey, Turkey
    Mesaj
    6.376
    Arkadaşlar bugün açıklanacak. Hatta 14.00 da açıklanmasını bekliyorum. Daha önce de açıklanabilir. Şimdiden herkese hayırlı olsun. Ailemize şimdiden hoş geldiniz.
    zootekni, göksu_tüy, ezgideniz ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #116
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Mesaj
    12
    Vahdet Hocam sizi çok emin gördüm
    bizde sabırsızlıkla bekliyoruz
    teşekkür ederiz
    aDNA bunu beğendi.

  7. #117
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    62
    Alıntı Vahdet Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar bugün açıklanacak. Hatta 14.00 da açıklanmasını bekliyorum. Daha önce de açıklanabilir. Şimdiden herkese hayırlı olsun. Ailemize şimdiden hoş geldiniz.
    hocam bu bi tahmin mi yoksa bi bilgi mi var
    aDNA bunu beğendi.

  8. #118
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    67
    Alıntı Vahdet Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar bugün açıklanacak. Hatta 14.00 da açıklanmasını bekliyorum. Daha önce de açıklanabilir. Şimdiden herkese hayırlı olsun. Ailemize şimdiden hoş geldiniz.
    Hocam çok net söylediniz bu sefer. haber çok sağlam yerden gibi algıladım ben teşekkür ederiz.
    aDNA bunu beğendi.

  9. #119
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    Ankara, Turkey, Turkey
    Mesaj
    6.376
    Az önce YÖK te idim. Hepinize şimdiden hayırlı olsun. ÖGEDER'e sizleri de bekliyoruz.

  10. #120
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    198
    Alıntı Vahdet Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Az önce YÖK te idim. Hepinize şimdiden hayırlı olsun. ÖGEDER'e sizleri de bekliyoruz.
    sağolun varolun allah sizi başımızdan eksik etmesin inşallah bugun açıklarlar ya ona göre 1 inden itibaren yolumuzu çizelim yeni yılda

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı Vahdet Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar bugün açıklanacak. Hatta 14.00 da açıklanmasını bekliyorum. Daha önce de açıklanabilir. Şimdiden herkese hayırlı olsun. Ailemize şimdiden hoş geldiniz.
    hangi siteden açıklanıcak?





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2013 Aralık ÖYP Ne Zaman Açıklanır?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan ibrahimbicak
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 17-12-2013, 00:57
  2. 17 kasım 2013 ALES Sonbahar Sonuçları Ne Zaman Açıklanır?
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan sevda
    Cevap: 30
    Son Mesaj: 22-11-2013, 19:39
  3. Ekim 2013/2 ÖYP Sonuçları Ne Zaman Açıklanır?
    ÖYP 2013- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan savasdurna
    Cevap: 209
    Son Mesaj: 04-11-2013, 16:34
  4. 2013 ÖYP Temmuz Başvuru Sonuçları Ne Zaman Açıklanır?
    ÖYP 2013- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan evrem62
    Cevap: 8
    Son Mesaj: 22-07-2013, 01:01
  5. ÖYP 2013 Lisansüstü Başvuru Sonuçları Ne Zaman Açıklanır?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan rosen
    Cevap: 31
    Son Mesaj: 13-06-2013, 14:45

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git