reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 6 - Toplam 36 İlkİlk ... 4567816 ... SonSon
Bulunan 51 den 60 - Toplam 351

2013/3 Tıp Fakültelerini Tercih Edecekler Buyursun....

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda 2013/3 Tıp Fakültelerini Tercih Edecekler Buyursun.... Konusunu İncelemektesiniz

sabihagökçenn Demiş ki: hocam dönerden alacagınız para unıversıtesıne göre degısır. Öyle ütopik rakamlar beklemeyin.Lütfen para ...


  1. #51
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    10-2013
    Mesaj
    77
    Alıntı sabihagökçenn Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam dönerden alacagınız para unıversıtesıne göre degısır. Öyle ütopik rakamlar beklemeyin.Lütfen para beklentisi ile bu işe girmeyin.
    koşulları değerlendiriyorum. lütfen ikide bir para beklentisi demeyin. elbette sorucam ne kadar alındıgını . hangisi uygunsa onu tercih edicem. gözü kapalı tercih yapamam di mi ama?
    sormanın değerlendirmenin nesi yanlış. neden bu kadar tepkilisiniz anlamıyorum. insanlar bi hayat kuruyorlar kendilerine elbette koşulları sorup öğrenmek herkesin hakkı. sonra değerlendirmesine göre tercih yapıp yapmamak ona kalmış. yapmayın lütfen.
    hidrokula ve fly1985 bunu beğendiler.

  2. #52
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2010
    Mesaj
    175
    Alıntı william wallace Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    maaş sabit değilmi heryerde. siz maaş artı döner 2500 civarı demişsiniz. sonra maaş için 2200 demişsiniz. döner 300 tl mi ?
    benim maaş 2200 döner 300 küsür... ama yeni üniversitelerin çoğunda döner yok dolayısıyla ham maaş alıyorlar yani 2200 filan...

  3. #53
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2013
    Mesaj
    10
    Hayirli gunler arkadaslar ben anatomi ve histoloji bolumlerini yazmayi dusunuyorum su anda mecburi hizmetteyim eger oyp yle yerlesirsem bulundugum yerden nasil ayrilicam.. bi de maaslar dusuk deniyor ama ilerisini dusunursek ve bi yerlere gelmek yukselmek degil mi amac sonucta bunun sonu proflukta bitmeyecek mi.. o zaman maasimiz ayni kalmayacak..biliyorum uzun bi surec ama bunu gercekten isteyen icin katlanilabilir gibi..

  4. #54
    Kısıtlanmış Üyelik
    Üyelik Tarihi
    06-2013
    Mesaj
    133
    Alıntı william wallace Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    koşulları değerlendiriyorum. lütfen ikide bir para beklentisi demeyin. elbette sorucam ne kadar alındıgını . hangisi uygunsa onu tercih edicem. gözü kapalı tercih yapamam di mi ama?
    sormanın değerlendirmenin nesi yanlış. neden bu kadar tepkilisiniz anlamıyorum. insanlar bi hayat kuruyorlar kendilerine elbette koşulları sorup öğrenmek herkesin hakkı. sonra değerlendirmesine göre tercih yapıp yapmamak ona kalmış. yapmayın lütfen.
    Hocam agresıflesmenıze gerek yok.
    Para beklentısıne gırerek secmeyın maas az diyorum. (Üstelik döner unıversıteden unıversıteye degısıyor.) Pratısyen hekım maası aras gor maasından yaklasık ıkı bın lira fazla.

  5. #55
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    10-2013
    Mesaj
    77
    Alıntı denizzznehir Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    benim maaş 2200 döner 300 küsür... ama yeni üniversitelerin çoğunda döner yok dolayısıyla ham maaş alıyorlar yani 2200 filan...
    anladım. yeni üniversitelerden bi kaçıyla konuştum. vermediklerini ama yeni yılda ne olacağına dair bilgileri olmadığını söylediler.

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı sabihagökçenn Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam agresıflesmenıze gerek yok.
    Para beklentısıne gırerek secmeyın maas az diyorum. (Üstelik döner unıversıteden unıversıteye degısıyor.) Pratısyen hekım maası aras gor maasından yaklasık ıkı bın lira fazla.
    agresifleşmiyorum. irrite oldum sadece. pusuda bekler gibi hemen sanki çok paracı izlenimi yaratılıyor o yüzden ben pratisyen hekimim. doğu hizmetimi yapıyorum. maaşlar aynı oypeyle . döner ve performans eklendiği için fark oluşuyor. para çok önemli olsaydı bulunduğum yerde kalırdım. ama çeşitli dengeleri gözeterek tercih yapmaya çalışıyoruz. maişet kaygısınıda göz ardı edemeyiz elbette. insanların bu kaygılarınada sert yaklaştıgınızı hissediyorum. bence gerek yok yok. herkes imkanlar dahilinde bi yerlere ulaşmaya çalışıyor.

    umarım sizinde istediğiniz kadrolar ilanlar açılır ya da açılmıştır. sizde başvururken herşeyi gözden geçirirsiniz tabikide. hakkınız bu.
    dryasmin, akkus ve dr-rt-dt bunu beğendiler.

  6. #56
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Mesaj
    64
    Alıntı GoncaÜ Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Öncelikle merhaba Forumu ziyaretçi olarak takip ediyordum ama bu başlığı görünce üye olmadan duramadım. Ben kimyagerler TUS'a girebilirken giremeyen, formasyon alıp biyoloji öğretmeni olayım deyip ataması olmadığı için atanamayan, yüksek lisans yapayım deyip başvurduğu okullarda senin bilmem şuradan torpilin var mı bakayım kızım diye şutlanan, en son çare ÖYP'e yükleneyim orada bari torpil saçmalığı yok diyen ama şu %10 puan arttırma işini duyup cinnet geçiren bir biyoloğum ve evet gerçekten dünya özellikle Türkiye çok adil bir yer. Yahu zaten adamlar bize Fen Edebiyat Fak. Kadro vermiyorlar, TIP'da verdikleri kadrolara da tıpçılara %10 puan ekliyolar, oh ne güzel iş. Tıp okusaydın kardeşim diyenlerde olabilir, öncelikle bu saçmalıklar olmasa ben mesleğimden gayet memnunum ve bu ülkede her ne kadar dış kapının mandalı muamelesi görsek de gurur duyuyorum ama Tıp Fakültesini kazanan, girse çok büyük ihtimal TUS'u kazanma potansiyeli olan bir insan %10'luk puan artışına ihtiyaç duyuyosa bence oturup biraz sorgulamak lazım. Aynı şartlarda yarışıyoruz, aynı sınavlara giriyoruz ve neden Tıpçılara %10 fazla veriliyormuş? Asıl bize fazladan puan vermeliler, sonuçta o bölümden değiliz ama onlarla yarışıyoruz, bi yerlerde adalet kaldıysa eğer umarım bu saçmalığa bir son verirler, ya da zaten gitsinler adam gibi biyoloji bölümlerine kadro versinler tıpçılarda artı puana ihtiyaç duymasın ve zahmet olmazsa eğer biyologların Tıp Fak. hangi bölümlerde öyp kadrolarına başvurduğunu söyleyebilirseniz çok sevinirim, tahminen tıbbi biyoloji, parazitoloji, biyofizik ve fizylojidir diye düşünüyorum. Mağdur ediliyoruz ve hiç kimsenin sesi çıkmıyor, gerçekten acınası bi haldeyiz. bu yazdıklarımı okuyan Tıp mezunu arkadaşlarda kızmasın, bizim kadar mağdur edilseler aynı tepkiyi verirlerdi eminim.
    Bende biyologum ve geçen sene yazdığınız bölümlerin tümüne başvurabiliyorken bu sene sadece tıbbi biyolojiye başvuru yapabiliyoruz ve moleküler biyoloji ve genetik bölümü öğrencileri ile birlikte. Açılan toplam kadro sayısı 18. Puanınız kaç sizin ?

  7. #57
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    23
    çalıştığınız kurum muvafakatname vermeli. 40-60 gün arasında bi sürede yanıt alınır diyorlar.
    bir de mecburi hizmeti tamamlamadığımız için sağlık bakanlığı bize diplomamızı vermeyecek. o da ayrı bi karmaşa...

    Alıntı akkus Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hayirli gunler arkadaslar ben anatomi ve histoloji bolumlerini yazmayi dusunuyorum su anda mecburi hizmetteyim eger oyp yle yerlesirsem bulundugum yerden nasil ayrilicam.. bi de maaslar dusuk deniyor ama ilerisini dusunursek ve bi yerlere gelmek yukselmek degil mi amac sonucta bunun sonu proflukta bitmeyecek mi.. o zaman maasimiz ayni kalmayacak..biliyorum uzun bi surec ama bunu gercekten isteyen icin katlanilabilir gibi..
    RT - DT

  8. #58
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2013
    Mesaj
    10
    Alıntı dr-rt-dt Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    çalıştığınız kurum muvafakatname vermeli. sağlık bakanlığı önceden muvafakatname vermiyordu öyp için ama artık değişti sanırım. yine de kuruma sormak gerek.
    bir de mecburi hizmeti tamamlamadığımız için sağlık bakanlığı bize diplomamızı vermeyecek. o da ayrı bi karmaşa...
    Forumda gezinirken gecici mezuniyet belgesi de gecerli oluyor fiye okumustum bi arkadas oyle yapmis..

  9. #59
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    5.055
    Alıntı muratdinc Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bende biyologum ve geçen sene yazdığınız bölümlerin tümüne başvurabiliyorken bu sene sadece tıbbi biyolojiye başvuru yapabiliyoruz ve moleküler biyoloji ve genetik bölümü öğrencileri ile birlikte. Açılan toplam kadro sayısı 18. Puanınız kaç sizin ?
    Toplam kadro sayınız 20, iki okulda 2şer kadro var, onları gözden kaçırdınız sanırım.

  10. #60
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    10-2013
    Mesaj
    77
    Alıntı dr-rt-dt Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    çalıştığınız kurum muvafakatname vermeli. 40-60 gün arasında bi sürede yanıt alınır diyorlar.
    bir de mecburi hizmeti tamamlamadığımız için sağlık bakanlığı bize diplomamızı vermeyecek. o da ayrı bi karmaşa...
    muvaffakat verilmesi lazım. ama verilmezse istifa ederekte geçiş yapılabilir. ama tabi bu sonraki süreç için biraz sıkıntılı olabilir bilemiyorum.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. YLSY 2013 Tercih Sorunu
    YLSY - 2013 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu forum içinde, yazan DidemSerbetci
    Cevap: 18
    Son Mesaj: 29-12-2014, 21:39
  2. 2012/2 ÖYP Ölçme ve Değerlendirme Tercih Edecekler Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan sibeld
    Cevap: 17
    Son Mesaj: 30-10-2013, 15:19
  3. ÖYP 2013 - Ekim / Endüstri Mühendisliği Tercih Edecekler
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan somebodyelse
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 30-10-2013, 15:18
  4. ÖYP 2013 / 1 Fen Bilgisi Öğretmenliği tercih edecekler
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan mhmtnl
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 13-07-2013, 14:33
  5. YÖK'ten Eğitim Fakültelerini Şok Eden Genelge
    Genel Güncel Olaylar forum içinde, yazan Gamze
    Cevap: 18
    Son Mesaj: 27-05-2013, 22:20

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git