reklam

Sayfa 2 - Toplam 5 İlkİlk 1234 ... SonSon
Bulunan 11 den 20 - Toplam 44

Üniversitelerin Geliştirme Ödenekleri Kalkıyor mu?

Genel Güncel Olaylar Forumunda Üniversitelerin Geliştirme Ödenekleri Kalkıyor mu? Konusunu İncelemektesiniz

ben şu anki maaşlarla geliştirme ödeneği olmadan batıda çalışmaya hazırım sizde glein benim yerime geliştirme ...


  1. #11
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Nerden
    Malatya
    Mesaj
    523
    ben şu anki maaşlarla geliştirme ödeneği olmadan batıda çalışmaya hazırım sizde glein benim yerime geliştirme ödeneği alarak doğuda çalışın.
    yok istemez iseniz ahkam kesmeyi bırakın artık.
    Entomofitoherbo, erdemyeler ve cancarpe bunu beğendiler.

  2. #12
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    306
    sonucta doguda kaynak yok imkan yok bide makale yap diyorlar. Zaten olay hukumetin oy ugruna ben universite actım doguda olayı ile oldu. Universite acmak ne cami acmaya ne lise acmaya benzer. Lise ogretmeni ders girer cıkar evine olur biter. Ama
    universite hocası bide yukselcem diye bi yerinden ter akar . Bugune dek gelen hukumetler nedense hic ama hic universiteleri anlamak istemedi. gelen ya askere ya polise verdi maaşı. Su an bi kıdemli başcavus 3000-3200 tl arası kadar nedeyse docent kadar maaş alıyor dusunun.

  3. #13
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Nerden
    ELAZIĞ
    Mesaj
    249
    Geliştirme ödeneği ödeme süresi dolsa bile ödeme bir ad altında yapılır.

  4. #14
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    11-2013
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    32
    Alıntı artay03 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Aynen katılıyorum. Bir daha da yorum yapmayacağım. Siirt üniversitesinde çalışan geliştirme ödenekli( Yani güya TUZU KURU) birisi olmama rağmen ilk günden imzamı attım, onlarca arkadaşa da imza attırdım ama değmezmiş. Bu vakitten sonra ne bir gün girerim ne de destek veririm. Değmeyecek tartışmalar, çocukça 'şundan al bana ver' tavırları! Basitleşmemek lazım! Daha sapla samanı ayırt edemeyen insanlar var maalesef! Siirt Üniveersitesinin Kütüphanesi var mı diye soran yok! Bir araştırsınlar. Zahmet olacak ama neyse...
    Kütüphane mi kaldı artık sayın artay03 ?
    Siirt Üniversitesi'nin kütüphanesini aşağıdaki linkte bulabilirsiniz.
    Siirt Üniversitesi | Veri Tabanı Lisans Süresi Üye Sayısı

  5. #15
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    04-2011
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    40
    Arkadaşlar bende geliştirme ödeneği alıyorum ama bu işlerin çoğunluğu saçma sağan işler. Şimdi biraz eleştiri yapmak lazım. Önce şunu soralım hangi geliştirme ödeneği alan arkadaşım bende dahil olmak üzere puanımız ve kriterlerimiz tutarken idealist olarak oralara gittik.? Ne kadar ekmek o kadar köfte konusu oldu. bu bir gerçek ve şimdi pek çoğunuz bunu eleştireceksiniz. "ben geliştirme almadan batıda çalışayım sende gel burda çalış" cümlesi aslında kendini eleveriyor. imkanın olsa sende gidecektin batıya ama gidemedin. Dolayısıyla geliştirme ödeneğini bir hakmış gibi görmemek lazım. Soruyorum Ankara-İstanbul-İzmir gibi bi yerde yaşamak mı pahallı siirt-hakkari-muş gibi bir yerde yaşamak mı? Yahu hiç bişey yoksa ev kirası, elektrik, su, otopark, dışarıda bir öğün yemek gibi herkesin karşılaştığı giderleri bir kıyaslayın. buradaki adaletsiz sistemi gün gibi görürüz.
    hicran, relaxy ve remedial bunu beğendiler.

  6. #16
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    ANKARA
    Mesaj
    845
    Üniversitelere aktarılan ödeneklerle harvard kütüphanesi de kurulur, her üni.ye lojman ve kampüs de yapılır. Şu ülkenin doğusu batısı ayrımı kalksın artık. Bir bilim insanı bile doğu-batı derse dahası devlet kendi eliyle kötü birşey yapıyormuşçasına doğuya gönderdiği elemanına fazla para verirse biz kendi insanımızın nazarında doğuyu doğulaştırmış oluruz. İlla verilecekse öyp mantığında olduğu gibi kitap, seminer- konferans vs için verilsin. Sebil gibi dağıtılmasın. Kadrom doğuda olduğu halde ben bu sistemi adaletsiz buluyorum. Doğunun da batının da kendine göre zorlukları var. Batıya gidince avrupa standartlarında üni.lerde çalışmıyoruz. Ankara üniversitesinde bile kaynak bulamadığım için istanbula gitmek zorunda kalıyorum şahsen. Yabancı dilde kaynak zaten yok seviyesinde. Online veritabanı imkanı sunmak bu kadar zor mu? İnsanlar bir şifreyle istedikleri kaynağa ulaşabiliyorlar.
    Doğu yıllarca doğulaştırıldığı için, batıda kadro bulanlar 30-40 yıl odalarından dışarıyı görmedikleri için bugün her üni özerk adı altında maalesef akraba-hemşehri dolu... Benim açımdan doğuda çalışmanın tek zorluğu bu. Hizmetlisinden rektörüne kadar herkes oralı.. Daha da çok şey var bu konuda yazacak.. Ama özet tabanmaaş 4012!
    relaxy, masterrr ve the end bunu beğendiler.
    " Kimin himmeti milleti ise, o tek başına bir millettir." B.S.N.

  7. #17
    Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    1.629
    Alıntı turabe Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Üniversitelere aktarılan ödeneklerle harvard kütüphanesi de kurulur, her üni.ye lojman ve kampüs de yapılır. Şu ülkenin doğusu batısı ayrımı kalksın artık. Bir bilim insanı bile doğu-batı derse dahası devlet kendi eliyle kötü birşey yapıyormuşçasına doğuya gönderdiği elemanına fazla para verirse biz kendi insanımızın nazarında doğuyu doğulaştırmış oluruz. İlla verilecekse öyp mantığında olduğu gibi kitap, seminer- konferans vs için verilsin. Sebil gibi dağıtılmasın. Kadrom doğuda olduğu halde ben bu sistemi adaletsiz buluyorum. Doğunun da batının da kendine göre zorlukları var. Batıya gidince avrupa standartlarında üni.lerde çalışmıyoruz. Ankara üniversitesinde bile kaynak bulamadığım için istanbula gitmek zorunda kalıyorum şahsen. Yabancı dilde kaynak zaten yok seviyesinde. Online veritabanı imkanı sunmak bu kadar zor mu? İnsanlar bir şifreyle istedikleri kaynağa ulaşabiliyorlar.
    Doğu yıllarca doğulaştırıldığı için, batıda kadro bulanlar 30-40 yıl odalarından dışarıyı görmedikleri için bugün her üni özerk adı altında maalesef akraba-hemşehri dolu... Benim açımdan doğuda çalışmanın tek zorluğu bu. Hizmetlisinden rektörüne kadar herkes oralı.. Daha da çok şey var bu konuda yazacak.. Ama özet tabanmaaş 4012!
    hocam ağzın bal yesin yaa ben de bunu anlatmaya calısıyorum iste ama anlamıyorlar çünkü tek dertleri geliştirme ödeneği ve bu metne imzamı çakarım...
    the end bunu beğendi.
    Hayat hayal kırıklıklarıyla doludur, tabi akademisyenler için...

  8. #18
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    11-2011
    Mesaj
    1.409
    Yakın zamanda üniversiteler arasındaki gerek ücret konusu olsun gerek diğer konular olsun daha dengeli ve adaletli olacak inş.
    the end bunu beğendi.

  9. #19
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    95
    Alıntı _EMİR_ Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yakın zamanda üniversiteler arasındaki gerek ücret konusu olsun gerek diğer konular olsun daha dengeli ve adaletli olacak inş.
    inşallah hocam
    kendimden bir örnek vereyim

    gel de yayın bekle.

    3 ay önce boğaziçi üniversitesinde kongre vardı, bildiri sunayım dedim,perişan ettiler

    katılım ücreti 150Euro (375tl)

    git gel yolculuk bileti (190tl)

    iki gün otel (150tl) yemek,içecek

    (75tl ) (tavuk döner, su

    araştırma masrafı (150tl) (anket için fotokopi, spss korsan,makale, bildiri,tez hepsi online olunca masraf az oluyo)

    TOPLAM (840TL) - (Kurum yoluk yevmiye 330tl verdi)

    BİLDİRİ MALİYETİ= (510TL)

    Ve ben 3 aydır bu 510 tl'LİK AÇIĞI KAPATMAYA ÇALIŞIYORUM.

    BORÇ BİTERSE DİĞER BİLDİRİLERİM HAZIR

    SONRA DA YAYININ YOK, BU MAAŞLA BU HESAPLA YAR. DOÇ. OLANA KADAR 12 TANE YAYINIM OLSA YETER O DA ZATEN BİR ARABA PARASI EDER EĞİTİME %100 DESTEK
    aDNA, turabe, _EMİR_ ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  10. #20
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Nerden
    Malatya
    Mesaj
    523
    Alıntı huseyin Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar bende geliştirme ödeneği alıyorum ama bu işlerin çoğunluğu saçma sağan işler. Şimdi biraz eleştiri yapmak lazım. Önce şunu soralım hangi geliştirme ödeneği alan arkadaşım bende dahil olmak üzere puanımız ve kriterlerimiz tutarken idealist olarak oralara gittik.? Ne kadar ekmek o kadar köfte konusu oldu. bu bir gerçek ve şimdi pek çoğunuz bunu eleştireceksiniz. "ben geliştirme almadan batıda çalışayım sende gel burda çalış" cümlesi aslında kendini eleveriyor. imkanın olsa sende gidecektin batıya ama gidemedin. Dolayısıyla geliştirme ödeneğini bir hakmış gibi görmemek lazım. Soruyorum Ankara-İstanbul-İzmir gibi bi yerde yaşamak mı pahallı siirt-hakkari-muş gibi bir yerde yaşamak mı? Yahu hiç bişey yoksa ev kirası, elektrik, su, otopark, dışarıda bir öğün yemek gibi herkesin karşılaştığı giderleri bir kıyaslayın. buradaki adaletsiz sistemi gün gibi görürüz.
    hocam meseleyi bilmeden ahkam kesme. Gitmekten vazgeçtiğim iki üniversiteyi söyleyeyim o sana yeter. İstanbul üni ve 18 mart üni. Yeterli mi hocam. Şİmdi meseleyi daha detaylı analiz ederdim ama buradaki diğer arkadaşların rencide olmak ihtimali var o yüzden susuyorum. ama telefonun varsa özelden at ben sana herşeyi açıklarım.

    Bu arada evet aydığın doğudaki illerde yaşamak daha zor (şu an geçiçi olarak yaşadığım malatya hariç).bu zorluklarıda relaxy hocaya cevaben yazmıştım daha önceki iletilerimde.

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı relaxy Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam ağzın bal yesin yaa ben de bunu anlatmaya calısıyorum iste ama anlamıyorlar çünkü tek dertleri geliştirme ödeneği ve bu metne imzamı çakarım...
    çak imzanı hocam rahatla gerçi lakabtan da belli rahatladığın. Geliştirme ödeneği benim geçiçim için önemli ama tek derdim bu değil. lakin sizin tek derdiniz zam. hocam eşitlik kavramını ii bir okuyun derim. çeşitlerini, yüklendiği anlamları, toplumsal bağlamları...





Sayfa 2 - Toplam 5 İlkİlk 1234 ... SonSon

Benzer Konular

  1. ÖYP Ödenekleri ve Özel Kurslar
    ÖYP 2013- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan Withindarkness
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 15-08-2013, 11:54
  2. Görevlendirmesi Olmayanların ÖYP Ödenekleri
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan ondyildiz
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 26-03-2013, 23:09
  3. Geliştirme Ödenekleri Buraya Yazalım
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan yeniumut
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 18-07-2012, 08:41
  4. Cevap: 14
    Son Mesaj: 13-10-2011, 13:13
  5. Cevap: 0
    Son Mesaj: 23-09-2011, 18:06

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git