reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 9 - Toplam 48 İlkİlk ... 789101119 ... SonSon
Bulunan 81 den 90 - Toplam 479

2013 YLSY Sözlü Sınav Tarihleri Açıklandı

YLSY - 2014 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu Forumunda 2013 YLSY Sözlü Sınav Tarihleri Açıklandı Konusunu İncelemektesiniz

Ben kimlik bilgilerine tıkladığım zaman durum yazan yerin karşısında başvurusu geçersiz diyor. Sizde de bir ...


  1. #81
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    11-2013
    Mesaj
    50
    Ben kimlik bilgilerine tıkladığım zaman durum yazan yerin karşısında başvurusu geçersiz diyor. Sizde de bir şey yazıyor mu acaba?

  2. #82
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    41
    Alıntı samets61 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    o zaman en mantıklısı diploma ve transkriptin fotokopisini noterde onaylatıp taratmak..yabancı dil sonucunun direk çıktısnı alıp taratacağız sanırım.
    yabancı dilin cıktısını alıp neden taratıyosun. ztn pc de olan bi şeyin cıktısını alıp tekrar pc ye aktaracaksın yani ? hiç çıktısını alma ztn net ortamında degl mi indir, direk yolla işte.
    eelitok23 bunu beğendi.

  3. #83
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2011
    Mesaj
    72
    Alıntı osmanyksel06 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    yabancı dilin cıktısını alıp neden taratıyosun. ztn pc de olan bi şeyin cıktısını alıp tekrar pc ye aktaracaksın yani ? hiç çıktısını alma ztn net ortamında degl mi indir, direk yolla işte.
    vallahi kafa kalmadı ki yahu her şey birbirine girdi
    eelitok23 ve foxitcoder bunu beğendiler.

  4. #84
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    10-2013
    Mesaj
    20
    Alıntı alabanda Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam ingilizce olup olmayacağına ilişkin bir ibare mevcut değil. Kanaatimce transkriptte bakacakları yer not ortalamaları olacaktır. İçerik o kadar da hakim oldukları konu değil. O yüzden not ortalamanızın doğruluğu inceleneceğinden hareketle ben ingilizce olabileceği kanaatindeyim.
    sizin diplomanızda not ortalamanız yazıyor mu?

  5. #85
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    41
    arkadaşlar ayrıca panik yapmayın bence yani bugun son gun falan değildir, daha bende belgelerı onaylatıp koymadım bi kere akıl var mantık var daha sonuclar bugun acıklandı , sonucun acıklandıgından haberi olmayanlar bile vardım eminim.. o yuzden evrakları tamamlamayı sonucun acıklandıgı gunle sınırlandıramazlar, sure 7 aralıga kadardır. ztn basvuru klavuzunda oyle yazıyor.

  6. #86
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    11-2013
    Mesaj
    50
    Alıntı canacan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    sizin diplomanızda not ortalamanız yazıyor mu?
    Hayır ben diplomamda not ortalamam yazmıyor.

  7. #87
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    41
    Alıntı mkurt0653 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar istenilen belgeleri pdf olarak gondersek olur mu ? İlla posta yoluyla mı gonderecez ? Bir diğer sorumda ingilizce belgesi aslını istıyor, birde fotokopisini istiyor. Bende IELTS belgesinin bir tane orjınalı var bu konuda ne yapmam gerekiyor ?
    ztn pdf olarak yukleyeceksın posta yoluyla yollamana gerek yok dıye bılıyorm, o şöyle bişey isteyen pdf olarak sanal ortama yukler ısteyen posta yoluyla yollar.

  8. #88
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    10-2013
    Mesaj
    20
    Alıntı mkurt0653 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar istenilen belgeleri pdf olarak gondersek olur mu ? İlla posta yoluyla mı gonderecez ? Bir diğer sorumda ingilizce belgesi aslını istıyor, birde fotokopisini istiyor. Bende IELTS belgesinin bir tane orjınalı var bu konuda ne yapmam gerekiyor ?
    ne postası hocam? siteye yükleyeceksin işte

  9. #89
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    7
    Pdf şeklinde belgeleri ekledikten sonra herhangi bir işlem daha yapmak gerekmiyor değil mi belgelerin aslını meb e göndermek gibi

  10. #90
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    15
    şimdi gelelim dil puanına üds, kpds, yds bunlardan herhangi biri oluyor mu?
    bir alt limit de yok herhalde, ben 36,25 olan notumu koyacağım da





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2013/2 ÖYP Ekim Ayı Başvuru Tarihleri ve Kadroları Açıklandı
    ÖYP 2013- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 155
    Son Mesaj: 16-12-2013, 23:48
  2. YLSY 2013 Alım Şartları Açıklandı
    YLSY - 2014 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu forum içinde, yazan globalerol
    Cevap: 98
    Son Mesaj: 23-10-2013, 20:38
  3. 2013/2 ÖYP Ekim Ayı Başvuru Tarihleri ve Kadroları Açıklandı
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 53
    Son Mesaj: 22-10-2013, 11:11
  4. ÖYP 2013 Başvuru Tarihleri ve Kadroları Açıklandı
    ÖYP 2013- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 180
    Son Mesaj: 23-08-2013, 14:09
  5. İltimasa Hayır :Kamuya Personel Alımında Sözlü Sınav Kalkmalı
    Genel Güncel Olaylar forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 29-07-2013, 04:36

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git