reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 4 - Toplam 48 İlkİlk ... 2345614 ... SonSon
Bulunan 31 den 40 - Toplam 479
Ağaç Şeklinde Aç91Beğeni

2013 YLSY Sözlü Sınav Tarihleri Açıklandı

YLSY - 2014 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu Forumunda 2013 YLSY Sözlü Sınav Tarihleri Açıklandı Konusunu İncelemektesiniz

ibrahimbicak Demiş ki: yazın her türlü şart için - - - Güncellendi - - - ...


  1. #31
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Mesaj
    79
    Alıntı ibrahimbicak Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    yazın her türlü şart için

    - - - Güncellendi - - -

    7 aralıka kadar var vaktiniz
    Hocam 7 aralığa kadar evrak yüklemesi yapabileceğimiz kesin mi? bir korku sardı şimdi... ilanda 4-7 aralık diyor, modülde teslim günü 4 aralık yazıyor. ne diplomam ne transcriptim ne de dil puanım taralı durumda :S... heleki sitedeki ilan zannederim akşam 18.00dan sonra düştü... bunlar nasıl iş yapıyorlar böyle anlamak mümkün değil.

  2. #32
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    05-2013
    Mesaj
    5
    Merhaba Arkadaşlar,
    Sisteme girip belgelerimi yükledim, sorun şu ki; Son Teslim tarihini için 04.12.2013 gösteriyor bende,fakat resimli örneğinde bile 07.12.2013 gösteriyor. sizce sistemde bir sorun mu var? Bir de, kimlik bilgilerime tıkladığımda : "Durum:başvurmadı" ile karşılaşmaktayım.Bu ne anlama gelmektedir? Sistemin acemisi olarak, bu iki sorumla ilgili yardımlarınızı bekliyorum, iyi akşamlar dilerim.

  3. #33
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    17
    Alıntı ibrahimbicak Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    yazın her türlü şart için

    - - - Güncellendi - - -

    7 aralıka kadar var vaktiniz
    Hocam 7 aralık saat 24'e kadar falan dahil midir onu soruyorum. Daha önce bu tarz bir başvuru yapmadım, yapan arkadaşlar daha tecrübelidir bilirler diye düşündüm. Devlet dairesi 5te kapanır ya öyle olmasın dedim.

  4. #34
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    1
    Merhaba ben su an yurtdışındayım turkiyeye 6 aralık gecesi gelebiliyorum ve belgelerin orjinalleri yanımda acaba onları taratsam olmaz mı? diplomanın imzalı fotokopisi olmak zorunda mı?
    diğer bir sorumda acaba kaç kişi mulakata çağrıldıgını nereden gorebiliyoruz? Ayrıca IELTS General TRaning 'ten sınav sonucum var Akademik IELTS sonucu degil onu yuklesem olur mu?
    Şimdiden teşekkür ederim.

  5. #35
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    41
    arkadaşlar 7 aralıga kadar suresi var cnku ztn evrakların bugun yetısmesı ımkansız gibi bişey hele bu saatte :S cnku dıkkat ettysenız evrakların direk taratılması olmuyor yanlarındakı uyarıda oanylı fotokoperi yazıyor yani diploma ve transkripin onaylı fotokopilerini taratcaz sanırım ?

  6. #36
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Mesaj
    79
    Alıntı osmanyksel06 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar 7 aralıga kadar suresi var cnku ztn evrakların bugun yetısmesı ımkansız gibi bişey hele bu saatte :S cnku dıkkat ettysenız evrakların direk taratılması olmuyor yanlarındakı uyarıda oanylı fotokoperi yazıyor yani diploma ve transkripin onaylı fotokopilerini taratcaz sanırım ?
    öyle olduğumu ümit etmekten başka çare kalmadı gibi malesef :S

  7. #37
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    69
    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı sidneh Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Untitled Document

    Buradan itibaren nereye tıklayacağınız gösteriliyor hocam.
    Sidneh hocam Transkriptin tarihi önemli mi? Ben taa 5.ayda almışım. YLSY için kullanabilir miyim?

  8. #38
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    10-2013
    Mesaj
    25
    şimdi anacım. biz bunları yükledikten sonra . evrakları posta yoluyla vs yollamıyoruz değil mi? sisteme girmek yeterli . bunu duymak istiyorum. o kadarcık. başka soru yok

  9. #39
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2011
    Mesaj
    72
    Alıntı osmanyksel06 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar 7 aralıga kadar suresi var cnku ztn evrakların bugun yetısmesı ımkansız gibi bişey hele bu saatte :S cnku dıkkat ettysenız evrakların direk taratılması olmuyor yanlarındakı uyarıda oanylı fotokoperi yazıyor yani diploma ve transkripin onaylı fotokopilerini taratcaz sanırım ?
    Yani bu otjinalleri fotokopi çektirip gidip mezun olduğumuz okula mı gideceğiz onay için ? direk taratıp yüklesek olmuyor mu

  10. #40
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    11-2013
    Mesaj
    50
    Kişiler bazında mülakat tarihi sanırım belgelerin doğruluğunun kontrolünden sonra başlanacak. Yanılıyor muyum acaba?





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2013/2 ÖYP Ekim Ayı Başvuru Tarihleri ve Kadroları Açıklandı
    ÖYP 2013- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 155
    Son Mesaj: 16-12-2013, 23:48
  2. YLSY 2013 Alım Şartları Açıklandı
    YLSY - 2014 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu forum içinde, yazan globalerol
    Cevap: 98
    Son Mesaj: 23-10-2013, 20:38
  3. 2013/2 ÖYP Ekim Ayı Başvuru Tarihleri ve Kadroları Açıklandı
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 53
    Son Mesaj: 22-10-2013, 11:11
  4. ÖYP 2013 Başvuru Tarihleri ve Kadroları Açıklandı
    ÖYP 2013- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 180
    Son Mesaj: 23-08-2013, 14:09
  5. İltimasa Hayır :Kamuya Personel Alımında Sözlü Sınav Kalkmalı
    Genel Güncel Olaylar forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 29-07-2013, 04:36

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git