reklam
Sayfa 14 - Toplam 94 İlkİlk ... 412131415162464 ... SonSon
Bulunan 196 den 210 - Toplam 1397
Ağaç Şeklinde Aç207Beğeni

Tübitak Bursu Rehberi

Burs ve Destek Haberleri Forumunda Tübitak Bursu Rehberi Konusunu İncelemektesiniz

nutritionist Demiş ki: Arkadaslar benim sorum şu. Annem bana burs icin kefil oldu kendisi memur. ...

  1. #196
    Yardımcı Editör
    Üyelik Tarihi
    10-2014
    Mesaj
    561
    Alıntı nutritionist Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaslar benim sorum şu. Annem bana burs icin kefil oldu kendisi memur. Bordrosunu aldi fakat hic bi yerinde eylül ayina ait oldugu yazmiyor. Bi sıkıntı olusturur mu? Memur olmadigim için hayatimda hic bordrom olmadi bu konuya fazla yabanciyim teşekkürler.
    Üzerinde tarih yazmayan bordro olmaz hocam, mutlaka bordronun bir yerinde ilgili dönem 15.09.2014-14.10.2014 yazıyordur. Yazmaması imkansız. Anneniz bordro yerine bir yerden o ayki geliri gösteren bir çıktı falan aldıysa onu bilemem ama bordroda mutlaka yazar tarih.
    2013 Temmuz Dönemi ÖYP Araştırma Görevlisi - 2015 Kasım Dönemi Doğrudan TÜBİTAK Doktora Bursiyeri
    Özel mesajlara cevap veremiyorum. Foruma sorarsanız daha hızlı bilgi edinebilirsiniz.

  2. #197
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Nerden
    İzmir
    Mesaj
    113
    Alıntı Ink Bottle Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Üzerinde tarih yazmayan bordro olmaz hocam, mutlaka bordronun bir yerinde ilgili dönem 15.09.2014-14.10.2014 yazıyordur. Yazmaması imkansız. Anneniz bordro yerine bir yerden o ayki geliri gösteren bir çıktı falan aldıysa onu bilemem ama bordroda mutlaka yazar tarih.
    Hocam annemin aldigi tarih yaziyo sadece 24.10.14 diye. Personel maaş belgesi olarak yazıyor başında dogru mudur hocam?

  3. #198
    Yardımcı Editör
    Üyelik Tarihi
    10-2014
    Mesaj
    561
    Alıntı nutritionist Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam annemin aldigi tarih yaziyo sadece 24.10.14 diye. Personel maaş belgesi olarak yazıyor başında dogru mudur hocam?
    Hocam valla bir yaşıma daha girdim ne diyeceğimi bilemiyorum en iyisi siz Pazartesi Tübitak'ı arayıp sorun sıkıntı olmasın
    2013 Temmuz Dönemi ÖYP Araştırma Görevlisi - 2015 Kasım Dönemi Doğrudan TÜBİTAK Doktora Bursiyeri
    Özel mesajlara cevap veremiyorum. Foruma sorarsanız daha hızlı bilgi edinebilirsiniz.

  4. #199
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Nerden
    İzmir
    Mesaj
    113
    Pzt. Tübitak'a gidicektim hocam belge teslimi icin artik gidince sorarim. Memurlara özel bi durum mu diye merak ettim acaba her ay ayni alindigi icin mi tarih yazmiyor diye. Haciz yoktu diye de yaziyo derece meslek yaziyo ama ay yok. Ins kabul olur tesekkurler

  5. #200
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Nerden
    İzmir
    Mesaj
    113

  6. #201
    Yardımcı Editör
    Üyelik Tarihi
    10-2014
    Mesaj
    561
    Alıntı nutritionist Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Pzt. Tübitak'a gidicektim hocam belge teslimi icin artik gidince sorarim. Memurlara özel bi durum mu diye merak ettim acaba her ay ayni alindigi icin mi tarih yazmiyor diye. Haciz yoktu diye de yaziyo derece meslek yaziyo ama ay yok. Ins kabul olur tesekkurler
    Hocam her ay alınıyor da her ayın maaşları kendi içinde küçük de olsa farklılıklar (o aya özel kesintiler vs. ) barındırır.

    En azından alınış tarihi yazdığından bence kabul ederler. O da yazmasa mümkün değil kabul etmezlerdi. Kolay gelsin, şansınız bol olsun.
    2013 Temmuz Dönemi ÖYP Araştırma Görevlisi - 2015 Kasım Dönemi Doğrudan TÜBİTAK Doktora Bursiyeri
    Özel mesajlara cevap veremiyorum. Foruma sorarsanız daha hızlı bilgi edinebilirsiniz.

  7. #202
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    1.377
    Alıntı nutritionist Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Pzt. Tübitak'a gidicektim hocam belge teslimi icin artik gidince sorarim. Memurlara özel bi durum mu diye merak ettim acaba her ay ayni alindigi icin mi tarih yazmiyor diye. Haciz yoktu diye de yaziyo derece meslek yaziyo ama ay yok. Ins kabul olur tesekkurler
    hocam eğitim bilimleri ensitütsünde okuyanlar alan olarak sosyal bilimleri mi seçecekler acaba sorabilir misiniz mail atıyorum cevap şurayı arayın diyorlar
    Konu hayaller olunca insan bocalayabilir ama başarısız olmanın tek yolu hayallerinden vazgeçmektir.

  8. #203
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Nerden
    İzmir
    Mesaj
    113
    Unutmazsam sorarım hocam ama siz yine de pzt gunu arayin ben de sorarim garanti olur

  9. #204
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Mesaj
    6
    Arkadaslar Tübitak bursuna basvuru yapacagim ama Matematik Bölümü Fen Bilimleri Enstitüsü'nde yuksek ljsans yapiyorum.Ancak tercihlerde alankisminda Doga Bilimleri , Beseri Bilimler vs var , alt alanda matematik var ancak ben hangisini sececegimi bilmiyorum ,Matematik Fen Bilimleri olmasi lazim onu bulamadim.Lutfen yardimci olun , Tubitagi aradim cevap alamadim

  10. #205
    Yardımcı Editör
    Üyelik Tarihi
    10-2014
    Mesaj
    561
    Alıntı Ayşe_ Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaslar Tübitak bursuna basvuru yapacagim ama Matematik Bölümü Fen Bilimleri Enstitüsü'nde yuksek ljsans yapiyorum.Ancak tercihlerde alankisminda Doga Bilimleri , Beseri Bilimler vs var , alt alanda matematik var ancak ben hangisini sececegimi bilmiyorum ,Matematik Fen Bilimleri olmasi lazim onu bulamadim.Lutfen yardimci olun , Tubitagi aradim cevap alamadim
    Hocam orada matematik hangi seçeneğin altındaysa onu seçin. Ben de mühendislik için Doğa bilimlerini seçtiğimi hatırlıyorum.

    Hangi kategorinin altında olduğu önemli değil, önemli olan bölümünüzü doğru seçmeniz. Eğer birden fazla kategorinin altında bölümünüzün ismi varsa (olmaz ama hadi oldu diyelim) bölümün alanına en yakın kategoriyi seçin.
    2013 Temmuz Dönemi ÖYP Araştırma Görevlisi - 2015 Kasım Dönemi Doğrudan TÜBİTAK Doktora Bursiyeri
    Özel mesajlara cevap veremiyorum. Foruma sorarsanız daha hızlı bilgi edinebilirsiniz.

  11. #206
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Mesaj
    6
    Alıntı Ink Bottle Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam orada matematik hangi seçeneğin altındaysa onu seçin. Ben de mühendislik için Doğa bilimlerini seçtiğimi hatırlıyorum.

    Hangi kategorinin altında olduğu önemli değil, önemli olan bölümünüzü doğru seçmeniz. Eğer birden fazla kategorinin altında bölümünüzün ismi varsa (olmaz ama hadi oldu diyelim) bölümün alanına en yakın kategoriyi seçin.
    Ilginiz icin tesekkur ederim hocam ) Sosyal bilimleri secsem dahi matematik alt alanda gozukuyor , ama ogrendim Doga Bilimleriymis tekrar tesekkurler

  12. #207
    Yardımcı Editör
    Üyelik Tarihi
    10-2014
    Mesaj
    561
    Alıntı Ayşe_ Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ilginiz icin tesekkur ederim hocam ) Sosyal bilimleri secsem dahi matematik alt alanda gozukuyor , ama ogrendim Doga Bilimleriymis tekrar tesekkurler
    Hocam o zaman bu yıl sistemi değiştirmişler. Bizim dönemde her bölüm tek bir seçeneğin altındaydı, neyse ki öğrenmişsiniz doğru seçeneği
    2013 Temmuz Dönemi ÖYP Araştırma Görevlisi - 2015 Kasım Dönemi Doğrudan TÜBİTAK Doktora Bursiyeri
    Özel mesajlara cevap veremiyorum. Foruma sorarsanız daha hızlı bilgi edinebilirsiniz.

  13. #208
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Nerden
    İzmir
    Mesaj
    113
    Alıntı bigthunder Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam eğitim bilimleri ensitütsünde okuyanlar alan olarak sosyal bilimleri mi seçecekler acaba sorabilir misiniz mail atıyorum cevap şurayı arayın diyorlar
    Hocam bugun tubitak'a gittim. Ama burdan butun arkadaslara onerim şudur: gitmek veya telefonla arayip sormak arasında hic bir fark yok. Güvenlik gorevlisi telefonla bi hocayla görüşturdu o kadar. Tek gorebildiğim personel evrak kayıtti. Kendi soruma bile tam cevap alamadım yani kusura bakmayın. Insallah bi sorun cikmaz verdim evraklarimi:'(

  14. #209
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    1.377
    Alıntı nutritionist Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam bugun tubitak'a gittim. Ama burdan butun arkadaslara onerim şudur: gitmek veya telefonla arayip sormak arasında hic bir fark yok. Güvenlik gorevlisi telefonla bi hocayla görüşturdu o kadar. Tek gorebildiğim personel evrak kayıtti. Kendi soruma bile tam cevap alamadım yani kusura bakmayın. Insallah bi sorun cikmaz verdim evraklarimi:'(
    yinde sağolun hocam hatırlamanız yeter ülkemizdeki durum bu yapacak bir şey yok
    Konu hayaller olunca insan bocalayabilir ama başarısız olmanın tek yolu hayallerinden vazgeçmektir.

  15. #210
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    136
    arkadaşlar ayın onuna 2 gün kaldı ancak benim burs hala yatmadı. NE zaman yatar hesabına para yatan var mı
    Bilisimogretmenim.com


       

Benzer Konular

  1. Tübitak Bursu
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan Elena
    Cevap: 89
    Son Mesaj: 18-02-2015, 00:05
  2. Doktora Tübitak Bursu
    Doktora Eğitimi forum içinde, yazan osmanaba
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 02-06-2013, 17:59
  3. Tübitak Doktora Bursu
    Doktora Eğitimi forum içinde, yazan cansu
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 13-12-2012, 21:35
  4. Tübitak 2228 Bursu ve ÖYP
    ÖYP Dil Merkezleri forum içinde, yazan metamode
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 10-08-2012, 18:41
  5. Tübitak bursu
    Genel Güncel Olaylar forum içinde, yazan eliffff
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 21-11-2011, 17:44

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git