reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 5 - Toplam 10 İlkİlk ... 34567 ... SonSon
Bulunan 41 den 50 - Toplam 94

ÖYP ile KTÜ'YE ATANANLAR

ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu Forumunda ÖYP ile KTÜ'YE ATANANLAR Konusunu İncelemektesiniz

Akademik Forum Demiş ki: saglık raporu göndrilmıyomu arkadaslar gercekten arayı soran varmı personel ıslerını yök ...


  1. #41
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2014
    Mesaj
    94
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    saglık raporu göndrilmıyomu arkadaslar gercekten arayı soran varmı personel ıslerını yök ün sayfasnda ıstenıyor cunku
    yok dediler bana telefonda.kesinlikle yok mu diye sordum kesinlikle yok dediler hocam.

  2. #42
    Akademik Forum
    Misafir
    sagolun hocam

  3. #43
    comba
    Misafir

    Question posta adresi

    sagolun hocam

    - - - Güncellendi - - -

    meraba arkadaşlar belgeleri postayla yollayan arkadaşlar hangi adrese belgelerini yolladı öğrenebilir miyim?
    personel daire başkanlığına mı yoksa, kendi fakültenize mi yolladınız ?

  4. #44
    Akademik Forum
    Misafir

    Exclamation Posta Adresi ve Posta Yollama Aracı hakkında bilgi

    Alıntı comba Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    sagolun hocam

    - - - Güncellendi - - -

    meraba arkadaşlar belgeleri postayla yollayan arkadaşlar hangi adrese belgelerini yolladı öğrenebilir miyim?
    personel daire başkanlığına mı yoksa, kendi fakültenize mi yolladınız ?

    Bende aynı şeyi soracaktım arkadaşlar, acaba bu konuda bize yardımcı olabilir misiniz? Adresi yazar mısınız? Birde kargo ile mi yoksa ptt ile mi yolladınız?

  5. #45
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2014
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    226
    hocalarım ben ayrıyetten fark ödeyip kargo ile yolladım özellikle tembih ettim atama belgelerim die ve kargo ile yolladım personel daire başkanlığına yolladım

  6. #46
    Akademik Forum
    Misafir

    Cool Teşekkürler

    Çok Sağolun Hocam, bende bugün mng kargo ile yolladım. Yarına ulaşır dedi ama bilmiyorum. Perşembe falan bir arayayım diyorum personel daire başkanlığını.

    Çok Çok teşekkürler her şey için.
    kader-06 bunu beğendi.

  7. #47
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    401
    Arkadaşlar ktüden bu sene mezun oldum selçuk üniversitesini kazandım. Arkadaşlar size ev konusunda bir kaç tavsıye vereceğim. En mantıklı ev tercihleri kalkınma gibi duruyor ve bostancı mahallesi. Sebebi ise en lüks kafeler,forum alışveriş mağazasına yakınlık , diğer mahallerden daha kalabalık olması , okula yürüme mesafesınde olması gibi sebepler söyleyebilir.
    Daha sonra eğer otobüsle gidip gelirim hergün 30 40 dk dersenız beşirli semti ev açısından iyidir. Ayrıca trabzonun yerlılerı ve bıraz daha zengin kesimi oturabılmektedir beşirlide.Yani sağınız solunuz daha kültürel insanlar .
    Konaklar mahallesı var birde.Okulun D kapısının dibindedir. Okula yurume 5 dk da gidilir. Ben 1.sınıfta konaklarda kaldım. Ozaman D kapısı yenı yenı açılmıştı. Köy gibiydi mahalle. Hiç bir cafe sosyallık yoktu. Kapı açıldıktan sonra kiraların ucuz olması ve okula yakın olması öğrencileri buraya yönlendırdı. Daha sonradan öğrencinin yoğun oldugu her yerde oldugu gibi cafeler açıldı. Şuan konaklarda gelişmektedir. Ucuz kiralar vardır.Burasınıda düşünebilirsiniz.

    Ben 2.senemde kalkınma mahallesinde kaldım.Kalkınmada kira fiyatları 3+1 700 civarındadır . Evler 700 tl etmez. Ama kalkınma çok işlevseldir. Trabzonun en büyük,en çok vakıt geçereceğiniz forum avmsine yürüme 5 dk dır. En lüks cafeler buradadır. Normal cafelerde vardır. Yemek yenilecek alternatifler en çok buradadır. Okulada hem a hem b kapısından yakın olmasından dolayı kira fiyatları trabzonun en pahalı yerı olmasına neden olmuştur
    Ben 3.ve 4.senemde bostancı mahallesınde kaldım.Burası kalkınmanın hemen arkasında kalan mahalledır. Çoğu ev yenı yapılıyor,evler sıfır,çok güzel evler vardır. Verilen kira en azından değiyor.Bostancı mahallesı okula 15 dk dır yurume mesafesınde. Kalkınmada saydığım o tum cafe ve mekanlara 5 dk uzaklıktadır. Ben sıfır daire tutmustum arkadaşlarla. 3+1 sıfır daire,6.kat,2banyolu,3 balkonlu falan harıka daıreyı ılk yıl 700 2.yıl 770 tl tuttum. Evden çok memnundum.Meydan hariç çoğu yere okula foruma cafelere vs yurume gidebiliyordum. Burasıda alternatiftir unutmayın.
    Dolmuşla gidip gelirim diyorsanız meydana bakabilirsiniz ayrıca arkadaşlar. Benım kişisel tavsıyem ise eğer gunde 30 40 dk otobusle giidp gelirim diyorsanız beşirli, yada bostancı mahallesi derim arkadaşlar. Konaklar ise sakinliği seven insanlar içindir. Okula yürürsünüz foruma dolmuşla gidersiniz.
    kader-06, qpuro, eem22 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  8. #48
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    267
    aranızda fen bilgisi için açılan öyp kadrosunu kazanan arkadaş kaç puanla yerleşti acaba???.normalde sorunca söylemedi kmse smdi kazanaınca yazarlar heralde puanlarını..

  9. #49
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2014
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    226
    Hocam yine yazmazlar hic boşver bizim alanda yazdilar hep yalan yanlis yazik günah ya hic yazmasinlar emin olun daha ii misal bizde dio ki ilk tercih manisa puan 80 ama atananin 78 yine bi baskasi puan 82 ilk tercih pamukkale atanan 80 var ya hocam bundan daha ii hic yazmamalari

  10. #50
    GALALI
    Misafir

    Question Bir Soru

    hocalarım ben ayrıyetten fark ödeyip kargo ile yolladım özellikle tembih ettim ]atama belgelerim die ve kargo ile yolladım personel daire başkanlığına yolladım




    Hocam sizin belgeler ulaşmış mı? Aradınız mı Üni'yi.? Sağlık belgesi yollamış mıydınız? Ben alamıyorum sağlık raporu 2 hafta sonraya gün verdiler anca... Bu şartlar altında bende yarın yollayacağım





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. KAFKAS ÜNİVERSİTESİ Kafkas'a Atananlar Buraya
    ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu forum içinde, yazan melek.
    Cevap: 462
    Son Mesaj: 19-02-2016, 13:59
  2. MUĞLA ÜNİVERSİTESİ ÖYP ile Atananlar Hoşgeldiniz :)
    ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu forum içinde, yazan gul_89
    Cevap: 15
    Son Mesaj: 11-10-2015, 20:13
  3. TRAKYA ÜNİVERSİTESİ Trakya Üniversitesi ÖYP İle Atananlar
    ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu forum içinde, yazan SpinDoc
    Cevap: 19
    Son Mesaj: 27-01-2015, 18:29
  4. BOZOK ÜNİVERSİTESİ Bozok Üniversitesine Atananlar
    ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu forum içinde, yazan nstelrooj
    Cevap: 100
    Son Mesaj: 27-01-2014, 23:34
  5. öyp ile atananlar
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan ayhan
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 20-08-2011, 21:08

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git