reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 2 - Toplam 11 İlkİlk 1234 ... SonSon
Bulunan 11 den 20 - Toplam 109

ÖYP'de IELTS Geçerliliği ve Eşdeğerliği

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda ÖYP'de IELTS Geçerliliği ve Eşdeğerliği Konusunu İncelemektesiniz

2 yıl sonra geçerliliği yitiriyor malesef ama aynı üni.de devam edilecekse oranın şartını sağlayan bir ...


  1. #11
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    2 yıl sonra geçerliliği yitiriyor malesef ama aynı üni.de devam edilecekse oranın şartını sağlayan bir üds kpds puanı yeterli olucak yani 65'e gerek yok 55'de şart ve ona uygun puan varsa yeterli olur.
    Cashmere bunu beğendi.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  2. #12
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    37
    merhaba benim çok önemli bir sorum var. ben 22 eylülde ielts sınavına girdim ve geçen cuma günü sonucu açıklandı. 5.0 aldım yani üds den 70 e denk geliyor. bu durumda notumu yök'e nasıl bildirmeliyim. yabancı dil puanımı nasıl güncellemeliyim. kurs başladığı için devam etmek zorunda olduğumu biliyorum ama en azından şimdiden bu notumu saydırırsam içim rahat edecek bilgi verirseniz çok sevinirim..

  3. #13
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Şu anda güncellemeler sadeec YÖK'e bizzat giderek veya kurs tarafından KPDS-ÜDS sonuçları bildirilerek yapılıyor. Şu anda bildirmeniz hiç bir işinize yaramayacak ama istiyorsanız bizzat gidip güncelleyebilirsiniz.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  4. #14
    shockhan
    Misafir
    Ya Hala anlam veremiyorum;
    ÜDS-KPDS puanı olmadan TOEFL IBT-IETLS-hatta TOEİC geçerli iken 65 dil eşdeğerliğini sağlayarak YL yapan kişilere Doktora zamanında bir daha mı Dil puanı soracaklar?

    Geçen Sene YÖK merkezinde ÖYP lavedilmeden bu soruyu sorduğumda ''o puanla hem yl hem de Doktora yapabilirsiniz'' demişlerdi...

    KPDS-ÜDS den bi kere 65 alınca hem yl hem doktora yapılıyor da,
    IELTS -TOEFL DAN alınca neden 2 lisansüstü (yl-doktora)program yapılmıyor inanın anlam veremiyorum...

    Kenarda köşede kalmış bi konu olarak görülsede aslında ÖYP için çok önemli bi konu , HATTA daha doğrusu SORUN.

  5. #15
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Ben de aynı durumdayım, daha yakın zamanda dil getirdim değişiklik yok. Doktoraya geçerken süresi dolmuşsa ve aynı yerde devam edilecekse oranın doktora puanı kadar bir dil puanı isteniyor yine. 65 olması gerekmiyor.
    shockhan ve Cashmere bunu beğendiler.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  6. #16
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    42
    Benim bir sorum olacak
    öyp'li birisi olarak ielts sınavına girmem gerekiyor. yök acaba ielts sınavının genel eğitim kısmını kabul ediyor mu yoksa sadece akademik eğitim kısmından mı başvurmak zorundayız?

    bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim

  7. #17
    shockhan
    Misafir
    2'modül de kabul ediliyor Hocam.

  8. #18
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    42
    eminsiniz değil mi hocam ?
    çünkü daha demin yök e sordum net bir cevap alamadım, 3 iş günü içinde size geri dönüş yapılacak seklinde birşey söylediler. bugün ona göre başvuru yapacagım ielts e

  9. #19
    shockhan
    Misafir
    Alıntı halbert Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    eminsiniz değil mi hocam ?
    çünkü daha demin yök e sordum net bir cevap alamadım, 3 iş günü içinde size geri dönüş yapılacak seklinde birşey söylediler. bugün ona göre başvuru yapacagım ielts e
    Eminim ,Son kararıım..... dı-dım-dım dııım DOĞRU cevap 60.000 TL kazandım

    Şaka bi yana bende ielts-generalden skorumu paylaştım okula....

    Eşdeğerlikte modül ayrımı yok ziraa modüller arası puan hesaplamsı da farklı ; yani hiç bişe fark etmiyor.
    Cashmere bunu beğendi.

  10. #20
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    01-2011
    Mesaj
    78
    Arkadaşlar merhaba, benimde bir sorum olacak bende IELTS sınavına girmeyi düşünüyorum. Temmuz alımlarında da bu puanımı kullanmayı planlıyorum. 6 Temmuz yada 13 Temmuzda yapılacak IELTS'e girersem sonuçları 2 hafta sonra elimde olacağı için sizce başvurulara yetişir mi? Temmuzun kaçı gibi ÖYP başvuruları için son gün olur? Buna dair fikri olan varsa ve paylaşırsa çok sevinirim...





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. IELTS Nedir? Neden IELTS'e Girmeliyim? YDS Denkliği Var mıdır?
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 117
    Son Mesaj: 11-01-2017, 14:54
  2. Toelf Ielts Fce Gibi Sınavların ÖYP 'de Geçerliliği Kaç Yıl
    IELTS - International English Language Testing System forum içinde, yazan kitokito
    Cevap: 40
    Son Mesaj: 11-01-2016, 17:30
  3. YÖK Akademik Kadro İlanları ve IELTS Geçerliliği
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan gözde89
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 07-04-2015, 18:39
  4. IELTS sınavı geçerliliği
    YDS / Yabancı Dil Sınavı Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan Akademisyen_50
    Cevap: 15
    Son Mesaj: 29-12-2014, 08:57

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git