reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 38 - Toplam 92 İlkİlk ... 2836373839404888 ... SonSon
Bulunan 371 den 380 - Toplam 912
Ağaç Şeklinde Aç67Beğeni

ÖYP Tercih Rehberi- Tercih Yapılırken Dikkat Edilmesi Gerekenler

ÖYP Tercih Rehberi ve Yardımı Forumunda ÖYP Tercih Rehberi- Tercih Yapılırken Dikkat Edilmesi Gerekenler Konusunu İncelemektesiniz

Öncelikle merhaba, benim çözüme kavuşturmak istediğim iki önemli sorun var, öncelikle ben şu anda Ankara ...


  1. #371
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Mesaj
    4
    Öncelikle merhaba, benim çözüme kavuşturmak istediğim iki önemli sorun var, öncelikle ben şu anda Ankara üniversitesi'nde yüksek lisans yapıyorum atandığım üniversitede örneğin Batman'da atandığım bölümde yüksek lisans programı varsa buradaki yüksek lisans eğitimim ne olacak? Eğitimime burada devam edemez miyim? Eğer atandıgım bölümde yüksek lisans programı yoksa burada devam edebilir miyim?
    İkini olarak da atandım ve burada yüksek lisansa devam ediyorum diyelim, bitirdiğimde doktorayı yine burada yapabilir miyim? Yoksa yök kendi mi beni atayacak doktora eğitimi için(yüne atandığım üniversitede YL ve doktora eğitimi olmadıgını varsayıyorum)

  2. #372
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    10
    Acil yardim edebilirmisiniz ben sisteme yeniden üye oldum giriş yapmak için tc şifre giriyorum önüme tc bilgilerini(seri no-cilt no vb) isteyen ekran gelio.dolduruorum tekrar şifre giriyorum ekran devamli basa sariyo.giriş yapamadim bi türlü.tercih te yapamiyorum az kaldi

  3. #373
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    5.055
    Alıntı ugurkorkmaz Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Öncelikle merhaba, benim çözüme kavuşturmak istediğim iki önemli sorun var, öncelikle ben şu anda Ankara üniversitesi'nde yüksek lisans yapıyorum atandığım üniversitede örneğin Batman'da atandığım bölümde yüksek lisans programı varsa buradaki yüksek lisans eğitimim ne olacak? Eğitimime burada devam edemez miyim? Eğer atandıgım bölümde yüksek lisans programı yoksa burada devam edebilir miyim?
    İkini olarak da atandım ve burada yüksek lisansa devam ediyorum diyelim, bitirdiğimde doktorayı yine burada yapabilir miyim? Yoksa yök kendi mi beni atayacak doktora eğitimi için(yüne atandığım üniversitede YL ve doktora eğitimi olmadıgını varsayıyorum)
    Batman'da yüksek lisans varsa yatay geçişle oraya geçip orada devam edersiniz. Eğer yoksa ve Batman Ankara'^da devam etmenizi kabul ederse yükseğe de doktoraya da Ankara'da devsm edersiniz.

    Alıntı begümmm Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Acil yardim edebilirmisiniz ben sisteme yeniden üye oldum giriş yapmak için tc şifre giriyorum önüme tc bilgilerini(seri no-cilt no vb) isteyen ekran gelio.dolduruorum tekrar şifre giriyorum ekran devamli basa sariyo.giriş yapamadim bi türlü.tercih te yapamiyorum az kaldi
    Hocam o bitmeyen bir döngü, biraz bekleyin.

  4. #374
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    82
    Arkadaşlar ben tercihlerimi yapmıştım,tekrar sisteme girip bakıyım dedim bi sıkıntı var mı diye,ancak nüfus cüzdanı ile ilgili bilgiler isteniyor,onları girdim ama kısır bi döngü ortaya çıkıyor,sisteme girmiyor. Acaba tercihlerimde silinmişmidir ?? Sistem herkestemi böyle ??

  5. #375
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Mesaj
    108
    sonuçlar 30 unda acıklanıcak pekı kesın kayıtlar ne zamana kadar olur acaba bılen var mı?

  6. #376
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    5.055
    Herkeste böyle hocam, bekleyin.

  7. #377
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    5.055
    Alıntı sercanabana Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    sonuçlar 30 unda acıklanıcak pekı kesın kayıtlar ne zamana kadar olur acaba bılen var mı?
    Kazandığınız okula bağlı.

  8. #378
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Mesaj
    21
    öncelikle merhaba çok sorulmuş fakat mazur göreceğinizi düşünerek hata yapmamak için tekrar sormak istiyorum, bizim üniversite hem 4 lük hem 100 lük transkript verebilmekte yani hangisini istersek onu verebiliyorlar. transkriptte ya sadece 4 lük sistemde not yazıyor ya da 100 lük sistemde ben bu 100 lük olanı kullansam sorun çıkar mı acaba bilen birisi cevaplarsa sevinirim iyi çalışmalar...

  9. #379
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    305
    Merve hocam, tercihlerimi kontrol etmek için girmeye çalıştığımda bütün eğitim bilgilerimin ,puanımın ve tercihlerimin silinmiş olduğunu gördüm. tekrar girişte kimlik seri no, veriliş tarihi gibi bilgiler istedi. Herkeste aynı sorun var herhalde tekar mı giriş yapacağız? Saçmalığa bak!

  10. #380
    Merve
    Misafir
    Alıntı Supernova_e1? Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merve hocam, tercihlerimi kontrol etmek için girmeye çalıştığımda bütün eğitim bilgilerimin ,puanımın ve tercihlerimin silinmiş olduğunu gördüm. tekrar girişte kimlik seri no, veriliş tarihi gibi bilgiler istedi. Herkeste aynı sorun var herhalde tekar mı giriş yapacağız? Saçmalığa bak!
    Evet hocam, maalesef yeniden tercih yapmalısınız. Dediğiniz gibi çok saçma, tekrar bakmasanız haberiniz bile olmayacaktı.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP Başvurusu yaparken dikkat edilmesi gerekenler
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan yorgunsavaşçı
    Cevap: 21
    Son Mesaj: 15-01-2016, 22:10
  2. Cevap: 39
    Son Mesaj: 04-01-2016, 19:33
  3. ÖYP Tercih Rehberi- Tercih Yapılırken Dikkat Edilmesi Gerekenler
    ÖYP 2014- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 630
    Son Mesaj: 21-09-2015, 22:27
  4. Evrak Teslim ederken Dikkat Edilmesi Gerekenler ve Üniv. lerin uygulamaları
    ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 47
    Son Mesaj: 03-09-2012, 13:07
  5. YLSY 2011-2 Tercih Rehberi
    YLSY - 2012 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu forum içinde, yazan cay571
    Cevap: 11
    Son Mesaj: 20-09-2011, 15:38

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git