reklam

Sayfa 13 - Toplam 29 İlkİlk ... 3111213141523 ... SonSon
Bulunan 121 den 130 - Toplam 286

35. Madde İle Görevlendirme

ÖYP 2015- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Forumunda 35. Madde İle Görevlendirme Konusunu İncelemektesiniz

seraa Demiş ki: Arkadaşlar yüksek lisans yaptığım yerin oyp koordinatörlüğü kendilerine bireysel kontenjan talebi dilekçesi ...


  1. #121
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    106
    Alıntı seraa Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar yüksek lisans yaptığım yerin oyp koordinatörlüğü kendilerine bireysel kontenjan talebi dilekçesi vermem gerektiğini kadromun olduğu yere35 dilekçesi vermem gerek olmadığını, zaten yök ten kadromun olduğu yere de yazı gideceğini söylediler. Kadromun olduğu yerle işlem yapmama gerek yok mu gerçekten sonuçta ben buranın koordinatörlüğüne gitmeyedebilirdim sadece durumumu netleştirmek için gitmiştim. Buraya gelmeseydim kendi universiteme dilekçe verecektim o zaman süreç nasıl işleyecekti?
    Ayrıca da 35 almazsam ilişiğimin kesileceğini şu an yüksek lisansımın öyp kapsamında olmadığıını söylediler. Bunu kapsama aldırmanın başka yolu yok mu
    Hocam ben de duymuştum. Yl yaptığımız üniversitede bizim için kadro nakli talep edebiliyor. Ve hatta süreç daha hızlı işliyor

    GMD cihazımdan Tapatalk ile gönderildi

  2. #122
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    75
    Daha hizli demek ben daha yavas gelissin isterken boyle bi durum oldu. Ne diyelim hayırlısı

  3. #123
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2014
    Mesaj
    11
    Merhaba ,Bayburt üniversitesinde öyp ile atandım ,35 bekliyorum ama ,rektörlük belgelerimdeki lisans üstü ibaresini değiştirip yüksek lisans yapmış ,halbuki ben yl+doktora şeklinde istiyordum ve herkeste öyle gitmiş bugüne kadar ,şimdi ne yapmalıyım ? (zaten bu dönem derslere gidemedim Ankara ya bir dönemim öldü ,yüksek ten sonra buraya dönüp bi 35 daha beklemek işkence :S

  4. #124
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Alıntı Çağrı51 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhaba ,Bayburt üniversitesinde öyp ile atandım ,35 bekliyorum ama ,rektörlük belgelerimdeki lisans üstü ibaresini değiştirip yüksek lisans yapmış ,halbuki ben yl+doktora şeklinde istiyordum ve herkeste öyle gitmiş bugüne kadar ,şimdi ne yapmalıyım ? (zaten bu dönem derslere gidemedim Ankara ya bir dönemim öldü ,yüksek ten sonra buraya dönüp bi 35 daha beklemek işkence :S
    Hocam aynı yerde devam edecekseniz gidip tekrar dönmüyorsunuz zaten merak etmeyin. Bir şey yapmanıza gerek yok doktoraya aynen devam ediceksiniz arada kadro iadesi olmuyor.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  5. #125
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2014
    Mesaj
    11
    Alıntı Nazmi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam aynı yerde devam edecekseniz gidip tekrar dönmüyorsunuz zaten merak etmeyin. Bir şey yapmanıza gerek yok doktoraya aynen devam ediceksiniz arada kadro iadesi olmuyor.
    Hocam şimdi Bayburt ta doktora imkanı yok bizim bölüm için ,Ben Gazi ye yüksek lisans için görevlendirilirsem doktora için tekrar Bayburt a dönüp Gazi de doktora yapmak için bi daha 35 bekler miyim ? yoksa Gazi de direk hem görevime devam edip hem doktorama devam edebilir miyim ki zaten doktora bitince mecburi hizmet için Bayburta döncem ,şimdiden teşekkür ederim Hocam

  6. #126
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    5.056
    Alıntı Çağrı51 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam şimdi Bayburt ta doktora imkanı yok bizim bölüm için ,Ben Gazi ye yüksek lisans için görevlendirilirsem doktora için tekrar Bayburt a dönüp Gazi de doktora yapmak için bi daha 35 bekler miyim ? yoksa Gazi de direk hem görevime devam edip hem doktorama devam edebilir miyim ki zaten doktora bitince mecburi hizmet için Bayburta döncem ,şimdiden teşekkür ederim Hocam
    Yüksek lisans bittikten sonra dilekçe verip Gazi'de bekleyeceksiniz. Bir yere geri gitmiyorsunuz.
    --------------------------------------
    #akademikzam

  7. #127
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2014
    Mesaj
    11
    Alıntı Mr December Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yüksek lisans bittikten sonra dilekçe verip Gazi'de bekleyeceksiniz. Bir yere geri gitmiyorsunuz.
    Teşekkür ederim hocam
    Mr December bunu beğendi.

  8. #128
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    02-2014
    Nerden
    izmir
    Mesaj
    10
    Arkadaşlar merhaba,

    35. madde görevlendirmemiz çıktıktan sonra senet imzalamak için kadromuzun bulunduğu üniversiteye istenilen 2 kefil ile gitme zorunluğumuz var mı? yoksa bu işlemleri noterden halledebilirmiyiz? zaten kefil bulmak bir dert onları kalkıp başka şehre götürmeye ikna etmek ayrı bir dert olur.

  9. #129
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Alıntı sir.Eyüp Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar merhaba,

    35. madde görevlendirmemiz çıktıktan sonra senet imzalamak için kadromuzun bulunduğu üniversiteye istenilen 2 kefil ile gitme zorunluğumuz var mı? yoksa bu işlemleri noterden halledebilirmiyiz? zaten kefil bulmak bir dert onları kalkıp başka şehre götürmeye ikna etmek ayrı bir dert olur.
    Noterden halledebilirsiniz zaten okullarda onu istiyor o zaman birlikte okula ya da amirinizin önüne gitmenize gerek kalmıyor.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  10. #130
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    02-2014
    Nerden
    izmir
    Mesaj
    10
    Teşekkürler
    Alıntı Nazmi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Noterden halledebilirsiniz zaten okullarda onu istiyor o zaman birlikte okula ya da amirinizin önüne gitmenize gerek kalmıyor.
    Nazmi bunu beğendi.





Benzer Konular

  1. 35.madde ile görevlendirme
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan ejder
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 11-05-2016, 18:39
  2. 35.madde ile görevlendirme
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan tcrthkk
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 05-04-2012, 12:28
  3. 35. madde ile görevlendirme...
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan mihrimahh
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 17-10-2011, 21:34
  4. öyp 35.madde ile görevlendirme
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan hly
    Cevap: 14
    Son Mesaj: 03-07-2011, 14:13

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git