reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 33 - Toplam 54 İlkİlk ... 23313233343543 ... SonSon
Bulunan 321 den 330 - Toplam 539

1 Eylül YDS 2013 Sonbahar Dönemi Soru Tartışmaları

YDS - Yabancı Dil Seviye Tespit Sınavı Forumunda 1 Eylül YDS 2013 Sonbahar Dönemi Soru Tartışmaları Konusunu İncelemektesiniz

snrrkn Demiş ki: arkadaşlar içerisinde meat geçen sorunun cevabı kesinlikle içerisinde chicken geçen olamaz. Meat ...


  1. #321
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Mesaj
    10
    Alıntı snrrkn Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar içerisinde meat geçen sorunun cevabı kesinlikle içerisinde chicken geçen olamaz. Meat bizim bildiğimiz et anlamında kullanılır yani tavuk eti veya kırmızı et şeklinde sorudada olduğu gibi kesin bir şey diyemeyiz. O sorunun cevabı D şıkkıydı sanırım içerisinde rakam veya bir tarih geçiyor olması lazım.
    Bence cevap 'chicken' geçen şık. Çünkü öncesindeki cümle if meat diye değil if the meat olarak başlıyordu.
    drill ve rusçuk bunu beğendiler.

  2. #322
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Mesaj
    5
    arkadaşlar cevabı with\in olan soru ve şıkları neydi hatırlayanız var mı...?

  3. #323
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Mesaj
    136
    inanın hocam artık soruları değil soruların içindeki hataları tartışır olduk bi dee ben sınavda bişe farkettim irrelevant sentence larda yazım yanlışı vardı. "high" yazılması gerekn yerde "hay" yazılmış :d sınavda okuyunca çok güldüm yüzümde kocaman bi sırıtık ifade oluştu

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı demetbio Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bence cevap 'chicken' geçen şık. Çünkü öncesindeki cümle if meat diye değil if the meat olarak başlıyordu.
    if the meat olarak başlıyosa ozaman sz chicken a meat demiş oluyosunuz ama hocam ?

  4. #324
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Mesaj
    10
    Hay fever hastalık ismidir
    panzehir65 ve Anatolia bunu beğendiler.

  5. #325
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Mesaj
    6
    Alıntı demetbio Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bence cevap 'chicken' geçen şık. Çünkü öncesindeki cümle if meat diye değil if the meat olarak başlıyordu.
    ben "the" ekinin olayı değiştirip sadece chicken lara yönelik bir anlam kattığını zannetmiyorum.

  6. #326
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Mesaj
    136
    Alıntı demetbio Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hay fever hastalık ismidir
    haha gercekten mı cahilliğime verin ozaman ben yüksek ates dicek sandım ondan "high" demesi lazım diye düşündüm nasıl bir hastalık peki

  7. #327
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Mesaj
    10
    Tavuk etinden bahsediyor olarak algıladım. Tabi hocalarımız bizden daha iyi bilirler. Bu benim düşüncem.

  8. #328
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    02-2013
    Mesaj
    325
    Alıntı noyuelo Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar kahve petrol sorusunda; kahve ikinci miymiş petrol mü birinciymiş tam kafam karıştı.
    ama C şıkkını işaretledim onu net hatırlıyorum. artık doğru mu yanlış mı bilemiyorum. tam olarak manasını hatırlayan var mı sorunun?
    şık olarak vermezsek,çünkü her kitapçığın şıkları farklı,ben de petrol 1.kahve ondan sonra 2. yaptım cevapta.

  9. #329
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Mesaj
    28
    Hay fever bi hastaliktir yapmayin arkadaslar yazim yanlisi falan yoktu orada. Merak etmeyin osym kendisi yazmiyor baska yerlerden aldigi icin sorulati akademik yerlerin yanlis yapmasi zordur.
    demetbio bunu beğendi.

  10. #330
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Mesaj
    6
    Alıntı rosalight Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    şık olarak vermezsek,çünkü her kitapçığın şıkları farklı,ben de petrol 1.kahve ondan sonra 2. yaptım cevapta.
    kahvenin petrolden sonra 2. olduğu olan şık olmalıydı.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 7 Nisan YDS 2013 İlkbahar Dönemi Soru Tartışmaları
    YDS - Yabancı Dil Seviye Tespit Sınavı forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 146
    Son Mesaj: 04-09-2016, 13:35
  2. 18 Kasım KPDS 2012 Sonbahar Sınavı Soru Tartışmaları
    KPDS - Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 58
    Son Mesaj: 21-11-2012, 15:00
  3. KPDS 2011 Sonbahar Soru ve Cevap Tartışmaları
    KPDS/ÜDS Çıkmış Sorular forum içinde, yazan sametweb
    Cevap: 11
    Son Mesaj: 20-11-2011, 23:01
  4. 2011 Sonbahar ÜDS Soru-Cevap Tartışmaları
    ÜDS - Üniversiteler Arası Kurul Yabancı Dil Sınavı forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 88
    Son Mesaj: 13-10-2011, 10:23
  5. Ales 2010 Sonbahar Döneminde Sözel Soru Tartışmaları
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 20-12-2010, 16:07

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git