reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 20 - Toplam 54 İlkİlk ... 10181920212230 ... SonSon
Bulunan 191 den 200 - Toplam 539

1 Eylül YDS 2013 Sonbahar Dönemi Soru Tartışmaları

YDS - Yabancı Dil Seviye Tespit Sınavı Forumunda 1 Eylül YDS 2013 Sonbahar Dönemi Soru Tartışmaları Konusunu İncelemektesiniz

orada even if we were "to" stabilize...diye yazmışlar ki bu kafayı karıştırıyor...


  1. #191
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Mesaj
    8
    orada even if we were "to" stabilize...diye yazmışlar ki bu kafayı karıştırıyor

  2. #192
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Mesaj
    25
    [QUOTE=razumov;211640]Ziya Hocam diğer arkadaşlar,



    Dietle ilgili olan whether la baslıyordu cevap tavuk etidir,kesin bence bu cevaplar

  3. #193
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Mesaj
    8
    Alıntı razumov Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ziya Hocam diğer arkadaşlar,

    1-Diet'le ilgili bir cümle tamamlama sorusu vardı. Cevabını hatırlıyor musunuz? (long-term effect diye bitiyordu.)

    2-Bacteri hastalığı ile ilgili sorunun cevabı kesinlikle "Tavuk Eti" ile ilgili olan mıdır? Bana başka bir şıkmış gibi geliyor ama hatırlayamıyorum.

    Şimdiden teşekkürler
    diyetle ilgili soru wheather ..... diye başlıyordu yani ister kilo verme programı dahilinde ister kendi yapmış olsun ...diyet uzun dönemde.. diye gidiyordu cümle
    librar bunu beğendi.

  4. #194
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    54
    Alıntı mey Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    benim bakış açım şu:
    önce şöyle bir cümle düşünelim: 'if we were to stabilize greenhouse gas effect, the sea level would still go up for many years' (sera gazı etkisini sabitleseydik( böyle bir şey imkansız, type 2 olduğu için), deniz seviyesi yine de yıllarca yükselirdi.
    başına bir even (bile) ekleyelim: 'even if we were stabilize greenhouse gas effect, the sea level would still go up for many years'.. (sera gazı etkisini şu an sabitleseydik bile, deniz seviyesi yine de yıllarca yükselirdi. )
    Ben "were to stabilize" olduğunu daha yeni gördüm. Eğer sizin yazdığını gibi olduğunu varsayarsam, "Şu an sabitlemeyi isteseydik bile, deniz seviyesi yıllarca yükselmeye devam ederdi." anlamı çıkar. Niye istemekten bahsetsin ki? Dediğim gibi "we" ile başlayan diğer cümlenin tam olarak ne olduğunu hatırlamadığım müddetçe çok iddia edemem ama "If clause" gibi kullanılması bence çok uç bir soru yapar.

  5. #195
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    04-2013
    Mesaj
    80
    Alıntı razumov Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ziya Hocam diğer arkadaşlar,

    1-Diet'le ilgili bir cümle tamamlama sorusu vardı. Cevabını hatırlıyor musunuz? (long-term effect diye bitiyordu.)

    2-Bacteri hastalığı ile ilgili sorunun cevabı kesinlikle "Tavuk Eti" ile ilgili olan mıdır? Bana başka bir şıkmış gibi geliyor ama hatırlayamıyorum.

    Şimdiden teşekkürler
    sevgili razumov

    Whether they are.........., diets.......

    en uygun cevap "chicken" ifadesini barındıran şıktı, diye haturlıyorum.

  6. #196
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    14
    Alıntı razumov Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ziya Hocam diğer arkadaşlar,

    1-Diet'le ilgili bir cümle tamamlama sorusu vardı. Cevabını hatırlıyor musunuz? (long-term effect diye bitiyordu.)

    2-Bacteri hastalığı ile ilgili sorunun cevabı kesinlikle "Tavuk Eti" ile ilgili olan mıdır? Bana başka bir şıkmış gibi geliyor ama hatırlayamıyorum.

    Şimdiden teşekkürler
    Bakteri sorusunda ben de tavuklu şıkla başka bi şık arasında kaldım. Epey de düşündüm ve öteki şıkkı işaretledim ama tam hatırlayamıyorum ne yazık ki. Boşluktan sonra etin pişmesinden bahsediyordu 2 şekilde örnek veriyodu. Bakteriye maruz kalmaktan vs. O yüzden pat diye tavuk etine atlamadım 2-3 kere okudum ben o soruyu. ama cevabımı hatırlayamıyorum
    dr.lebron bunu beğendi.

  7. #197
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Mesaj
    5
    [QUOTE=librar;211643]
    Alıntı razumov Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ziya Hocam diğer arkadaşlar,



    Dietle ilgili olan whether la baslıyordu cevap tavuk etidir,kesin bence bu cevaplar



    Teşekkürler, ben de Whether'la başlayanı işaretledim. Sevindim.

    government ve business ilişkisi sorusunda, Newsletter falan vardı şıklarda. Hatırlayabiliyor musunuz?

  8. #198
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Mesaj
    19
    Alıntı systemhex Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ben bu soruyu even if...değil de only if hatırlıyorum.acaba yanılıyor muyum...?

    Belki de öyle miydi?? Emin değilim ama sonuçta olumsuz cümle arayıp ''we can't...'' seçeneğine yöneldim.
    Son düzenleyen Anatolia, 01-09-2013 saat 18:05. Sebep: ..
    mihael bunu beğendi.

  9. #199
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Mesaj
    5
    Alıntı ziyahoca Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    sevgili razumov

    Whether they are.........., diets.......

    en uygun cevap "chicken" ifadesini barındıran şıktı, diye haturlıyorum.

    Hocam teşekkürler

  10. #200
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Mesaj
    17
    Alıntı benbuyumbudaben Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    govertment&business arasinda complex bi ilisi vardi, hizla degisen

    bir de uykusuzlukla ilgili bir soru vardi.
    komplex ilişkili soruya sanki şirketler bu yüzden bazı gereksiz bilgilere çok para harcıyorlar gibi bir şık vardı





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 7 Nisan YDS 2013 İlkbahar Dönemi Soru Tartışmaları
    YDS - Yabancı Dil Seviye Tespit Sınavı forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 146
    Son Mesaj: 04-09-2016, 13:35
  2. 18 Kasım KPDS 2012 Sonbahar Sınavı Soru Tartışmaları
    KPDS - Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 58
    Son Mesaj: 21-11-2012, 15:00
  3. KPDS 2011 Sonbahar Soru ve Cevap Tartışmaları
    KPDS/ÜDS Çıkmış Sorular forum içinde, yazan sametweb
    Cevap: 11
    Son Mesaj: 20-11-2011, 23:01
  4. 2011 Sonbahar ÜDS Soru-Cevap Tartışmaları
    ÜDS - Üniversiteler Arası Kurul Yabancı Dil Sınavı forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 88
    Son Mesaj: 13-10-2011, 10:23
  5. Ales 2010 Sonbahar Döneminde Sözel Soru Tartışmaları
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 20-12-2010, 16:07

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git