reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 14 - Toplam 54 İlkİlk ... 4121314151624 ... SonSon
Bulunan 131 den 140 - Toplam 539
Ağaç Şeklinde Aç166Beğeni

1 Eylül YDS 2013 Sonbahar Dönemi Soru Tartışmaları

YDS - Yabancı Dil Seviye Tespit Sınavı Forumunda 1 Eylül YDS 2013 Sonbahar Dönemi Soru Tartışmaları Konusunu İncelemektesiniz

Diagnose kelimesini bi yerde daha kullanmışlardı. Ordan bakıp b yaptım ama b şıkkı neydi acaba...


  1. #131
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    15
    Diagnose kelimesini bi yerde daha kullanmışlardı. Ordan bakıp b yaptım ama b şıkkı neydi acaba

  2. #132
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Nerden
    ankara
    Mesaj
    28
    Alıntı benbuyumbudaben Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    govertment&business arasinda complex bi ilisi vardi, hizla degisen

    bir de uykusuzlukla ilgili bir soru vardi.
    hafızanıza sağlık 10 cümle tamamlama sorusu da tamamlandı böylece..

  3. #133
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Mesaj
    25
    Paragraftaki ıt ishard time observing limits neydi acaba

  4. #134
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    54
    Alıntı benbuyumbudaben Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    govertment&business arasinda complex bi ilisi vardi, hizla degisen

    bir de uykusuzlukla ilgili bir soru vardi.
    Devamında da sanki haberciler bilgi alışverişi için bir yol mu buldular diyordu?

  5. #135
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    658
    40 doğru lazım, şu an için verilen cevaplarda hesap etmediğim yerlerden yaklaşık 7 doğru geldi, çeviri eminim hepsi doğru, cümle tamamlama iyi, diğerleri de fena değil ama paragraf belirleyici olacak.

    Hatırladıklarıma gelince; in terms of vardı, can save vardı ama tam da şu an en azından soruların yayınlanması lazım.

    Bu arada; söyleyin kızmiycam; hanginiz hazırladı lan soruları!

  6. #136
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    54
    [QUOTE=wsx;211572]aynen bence de o şık doğru

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı C.A. Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Even If'in "-se bile, rağmen" anlamı vardır ve genellikle de bu şekilde kullanılır. O yüzden ben "would" olan bir seçeneğe hiç yönelmedim ama sorunun içeriğini tam anımsayamıyorum. Ben de sizinle aynı şıkkı yaptım ama şu anda anlamsal olarak mantıklı gelmiyor. Yanlış yapmış olabiliriz. Tam hatırlıyorsanız devamını da yazın lütfen.[/QUOTE

    hocam even if dediğiniz gibi rağmen anlamı var yani if li yapılar gibi düşünmüyoruz o soruda sanırım would lu şık doğru
    "If Clause" gibi düşünmezsek "would"lu soru doğru olmaz ki? Eğer "rağmen" anlamında kullanıldıysa ki ben bunu düşündüm sınavda, "would" olamaz cevap.

  7. #137
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    15
    with/in olan soru nasıl bir şeydi acaba?

  8. #138
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Mesaj
    19
    Alıntı benbuyumbudaben Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    govertment&business arasinda complex bi ilisi vardi, hizla degisen

    bir de uykusuzlukla ilgili bir soru vardi.
    ...................................

    Government ile business arasındaki ilişkide ''medya'' arabuluculuk gibi bişe yapıyodu.. Katılan var mı?

  9. #139
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Nerden
    ankara
    Mesaj
    28
    Alıntı librar Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    şıkkı hatırlayabiliyormusunuz nasıl başlıyordu
    scholars have known about penguin fossils for 150 years but the remanings they recovered early on held little information .. which birds they came from .. gibi bir şey oluyodu soruyu o şıkla tamamlayınca..

  10. #140
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    15
    evet o d şıkkıydı

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı mey Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    scholars have known about penguin fossils for 150 years but the remanings they recovered early on held little information .. which birds they came from .. gibi bir şey oluyodu soruyu o şıkla tamamlayınca..


    evet o d şıkkıydı





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 7 Nisan YDS 2013 İlkbahar Dönemi Soru Tartışmaları
    YDS - Yabancı Dil Seviye Tespit Sınavı forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 146
    Son Mesaj: 04-09-2016, 13:35
  2. 18 Kasım KPDS 2012 Sonbahar Sınavı Soru Tartışmaları
    KPDS - Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 58
    Son Mesaj: 21-11-2012, 15:00
  3. KPDS 2011 Sonbahar Soru ve Cevap Tartışmaları
    KPDS/ÜDS Çıkmış Sorular forum içinde, yazan sametweb
    Cevap: 11
    Son Mesaj: 20-11-2011, 23:01
  4. 2011 Sonbahar ÜDS Soru-Cevap Tartışmaları
    ÜDS - Üniversiteler Arası Kurul Yabancı Dil Sınavı forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 88
    Son Mesaj: 13-10-2011, 10:23
  5. Ales 2010 Sonbahar Döneminde Sözel Soru Tartışmaları
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 20-12-2010, 16:07

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git