reklam

Sayfa 16 - Toplam 78 İlkİlk ... 614151617182666 ... SonSon
Bulunan 151 den 160 - Toplam 778

Sonuç Olarak Zam Var mı ? Yok mu ?

Genel Güncel Olaylar Forumunda Sonuç Olarak Zam Var mı ? Yok mu ? Konusunu İncelemektesiniz

akkademi Demiş ki: https://twitter.com/ahmetgundogdu01 arkadaşlar yaklaşık 2 saat evvel söylediği "Başkent Öğretmenevinde Öğretim Elemanlarının Özlük ...


  1. #151
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    11-2012
    Mesaj
    668
    Alıntı akkademi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    https://twitter.com/ahmetgundogdu01 arkadaşlar yaklaşık 2 saat evvel söylediği "Başkent Öğretmenevinde Öğretim Elemanlarının Özlük Hakları Çalıştayını yapıyoruz.Hayırlı olur İnşaAllah. pic.twitter.com/chsQpVGCub" twitterı olan arkadaşlar biraz zorlayalım şurayı be. bi talep olacak az çok belli de 368 gibi komik rakam teklif etmişti Ahmet Gündoğdu. bunun makul olmadığını yazarsak twitterdan bişeyler yapmış oluruz.
    hocam çok haklısınız... hemen twitterdan isteklerimizi yazalım arkadaşlar hepmiz yazalım tweet edelim. bu şans kaçarsa ve tatmin olmıycak bi zam alırsak 6-7 yıl zam zor bize....

    inş bişeyler olur artık... en az yüzde 40

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı ser0can Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    sordum zaten. bana bizim maaşlarla ilgisiz bi görüşme olduğunu söledi. sanırım kendisi yök başkanının danışmanı yada benzeri bir şey tam bilemiyorum. ama akademi linkli arkadaşın yazdığıda zam çalışması olduğunu ispatlıyor. belkide bizim hoca başka bir görüşmededir. zaten bu iş Ahmet gündoğduya kaldıysa bişe beklemeyede gerek yok. öğretmenlere verdikleri kadar verirler. onuda iki taksite bölerler. aldığımızı bile anlamayız
    hocam bnce kapalı kapılar ardında sayın cetinsayada lobi çalışması yapıyordur. birde gündoğduda bastırırsa belki iyi bir iyileştirme alabiliriz.

  2. #152
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2013
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    107
    Bu işin içinde Ahmet Gündoğdu olmasa iyiydi; ama inşallah makul bir sonuç ortaya çıkar.

  3. #153
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    392
    heyecanlanmalı mıyız yoksa kursağımızda mı kalır bilemedim!
    gündoğdu bu işin içindeyse biraz zor. twit atıp durduk. bakarlar mı takarlar mı bilemem.
    her gün buradan gelişmeleri de takip ediyoruz. ha gayret.
    nazmi hocam son gelişmelerden bişey çıktı mı?
    bekliyoruz haberlerini

  4. #154
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    347
    Hep diyorum, üniversitelerin en çok ezilen kesmi araştırma görevlilileri, daha da çok ezilen araş. gör.ler de batıda görev yapanlar. Tablolarda hep 2370 TL felan yazmışlar 2.228 TL alıyoruz biz EN DÜŞÜK MEMUR MAAŞI yani, okuldaki teknisyen, lise mezunu memur ..vs herkesten az.. Doğuda ek ödemelerden dolayı bir çok araş. gör.ün keyfi yerinde, sesi çıkmıyor. Olan tamamen bize oluyor. 3bin liranın üzerine çıkmayan bir maaşla ezilmeye devam edeceğiz ya da istifa..
    globalerol ve the end bunu beğendiler.

  5. #155
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    544
    Alıntı ser0can Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar moral bozmak yada yanlış bilgi vermek istemem. ancak benim üniversiteden bir hocamda yapılan bu toplantılara katılıyor. ancak kendisinden edindiğim bilgilere göre toplantının konusu zam değil üniversitelerin ekonomik durumu. tabi nazmi bey bu işin içinde daha iyi bilir. umarım yanlış bilgi almışımdır
    xkare beğenmedi

  6. #156
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Mesaj
    70
    Arkadaşlar kimse bana kızmasında hiç bir akademisyen yeterince ses çıkarmak için hiç bir şey yapmıyor. Hayır büyük yollardan ses çıkarmayı geçtim kimse iki mesaj, tweet atmıyor. ben özellikle faruk çelik'in twitter hesabını takip ediyorum ve ahmet gündoğduyu, attıkları twettlerin altına bir tane akademisyen yorum yapmamış talepte bulunmamış. derseniz bu çok önemli bişey mi evet küçükte olsa biyerden başlamak gerek. bizim 5te 1'miz olan 4cliler bangır bangır bağırıyolar twitterda ve bu adamlara cevap veriliyo bu sayede biz ise burda kendimizi yiyoruz.
    afac, turabe, hasan0688 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  7. #157
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    392
    bir günün daha sonuna geldik!
    var mı bir gelişme demeye gerek yok herhalde.
    olsaydı şimdiye kadar. internet sallanırdı
    hadi hayırlısı.
    twitlemeye devam

  8. #158
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2013
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    107
    Alıntı akkademi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar kimse bana kızmasında hiç bir akademisyen yeterince ses çıkarmak için hiç bir şey yapmıyor. Hayır büyük yollardan ses çıkarmayı geçtim kimse iki mesaj, tweet atmıyor. ben özellikle faruk çelik'in twitter hesabını takip ediyorum ve ahmet gündoğduyu, attıkları twettlerin altına bir tane akademisyen yorum yapmamış talepte bulunmamış. derseniz bu çok önemli bişey mi evet küçükte olsa biyerden başlamak gerek. bizim 5te 1'miz olan 4cliler bangır bangır bağırıyolar twitterda ve bu adamlara cevap veriliyo bu sayede biz ise burda kendimizi yiyoruz.
    Hocam,
    Durum öyle değil. Ben dün akşam takip ettim; epey bir akademisyen, Gündoğdu'nun tweetinin altına yazdı. Fakat A. Gündoğdu, bütün akademisyenlerin mesajını silip sadece 4/c ile ilgili birkaç mesajı bıraktı. Denerseniz göreceksiniz; akademisyenlerin yazdığını siliyor.

  9. #159
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Mesaj
    98
    Değerli moderatörler son gelişmeleri paylaşabilirler mi?

  10. #160
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Mesaj
    100
    sonunda beklenen "zam" açıklmaı geldi

    olacak o kadar zam miktarı - YouTube


    sonunda böyle bi zam yapacaklar diye düşünüyorum maalesef





Benzer Konular

  1. TOEFL Sonuç Belgesi
    ÖYP Dil Puanı forum içinde, yazan ch.accepted
    Cevap: 11
    Son Mesaj: 02-11-2014, 01:04
  2. ÖYP 2012 Sonuç Belgesi Alamıyorum
    ÖYP Tercih Rehberi ve Yardımı forum içinde, yazan fashiontecture
    Cevap: 10
    Son Mesaj: 13-01-2013, 21:22
  3. ALES-ÜDS Sonuç Belgeleri Neden ÖSYM onaylı olarak elimeze ulaşmıyor?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan meyva
    Cevap: 14
    Son Mesaj: 03-08-2012, 04:05
  4. Mecburi hizmeti araş.gör. olarak mı yoksa yard.doç.olarak mı yapıcaz?
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan denizzznehir
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 25-06-2011, 15:20
  5. Öyp Sonuç Listeleri Açıklandı
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan Fuigo
    Cevap: 25
    Son Mesaj: 12-01-2011, 02:24

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git