reklam

Sayfa 13 - Toplam 78 İlkİlk ... 311121314152363 ... SonSon
Bulunan 121 den 130 - Toplam 778

Sonuç Olarak Zam Var mı ? Yok mu ?

Genel Güncel Olaylar Forumunda Sonuç Olarak Zam Var mı ? Yok mu ? Konusunu İncelemektesiniz

Ben ülkemin batısında görev yapan bir araştırma görevlisiyim. Her ay yüksek lisansta aldığım öğrenim kredisi ...


  1. #121
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    02-2013
    Mesaj
    3
    Ben ülkemin batısında görev yapan bir araştırma görevlisiyim. Her ay yüksek lisansta aldığım öğrenim kredisi geri ödemesi 514tl'yi, anne evine bağlattığım doğalgazın borcu 400tl ödüyorum. Ailemin yanında yaşıyorum, sevdiğim biriyle nişanlandım, onunda durumu bende farklı sayılmaz. Mezun olduğu bölüm üzerine bir şeyler yapabilmek adına okuyup araştırmaya bir yerlere gelmeye, atanmaya çabalıyor. Bir yandan para biriktirmeye çalışıyorum, her gün evimden yemek getiriyorum, babamın aldığı lpg'li arabamla her gün hız/yakıt optimizasyonu çözüyorum. Dışarıdan bir şey yemeyip para harcamamaya çabalıyoruz. Hatta gidebileceğimiz gösterileri bile özenle seçer olduk. Haftada 4 gün görüşebiliyorsak, en az üçünü ailelerimizin evlerine giderek, dışarıda harcayacağımız parayı geri kazanmanın sevincini yaşıyoruz.

    Şimdi %15-20 gibi sayılar görünce oturup tekrar hesap yapıyorum. Yok yine işin içinden çıkamıyorum. Evlenmek istesem, ev lazım. Ev için kredi çeksem diyorum. Arabayı satsam, üstüne bir kaç bir şey bozdursak, 120 aylık bir kredi, 2+1 ev, "balkonu olmalı, ufak bir masa, karşı apartman yerine iki ağaç görse yeter." diyor hatun, geri ödeme 1200 küsür. Benim zaten ne masrafım var ki diyorum, 300 fatura, kışın 400ü geçer diyor. Okula yürüme mesafesinde ev bulurum diyorum. Yok o çevre çok pahalı, kredi 1500'ü geçti. Kışın bisiklete binebilir miyim acaba?

    En iyisi diyoruz yazdan domates suyu, bezelye, taze fasülye, tarhana yapmalı kış için.
    ekocovanni, erdek, sidneh ve 6 diğerleri bunu beğendiler..

  2. #122
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Mesaj
    199
    Ek dersi olmayan tek grup biziz sanırsam akademik camiada. Mesela geçip de bir okutmanla aynı yapmasınlar maaşımızı. Onların ek dersi de var. Demek istediğim şey bizim ek dersimiz vs. şansımız yok ne alıyorsak o olacak. Ona göre düşünürler inşallah.
    globalerol bunu beğendi.

  3. #123
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    638
    yazılanları okuyunca böyle bir grup terapisi havası aldım. herkes dertli bu konuda anlaşılan. bana gelirsek ben aslında tek başıma bu maaşla rahat rahat geçiniyordum, tutumluyum, alkol sigara yok, yemeğimi kendim pişirebiliyorum( pazar günü börek yaptım mesela okula da getirdim hocalarla yedik )işte böyle olunca para tutuyordum. ha arabam falan olsa, veya evli olsam geçinmek zor olurdu tabii. benim sigortaları attıran şu maaş farklarını görmek oldu. ya 12 yılda tüm meslek gruplarına %900-1000 zam gelirken bize %500-600 gelmiş. insaf yani! bunda tabii bizlerin de suçu var yıllardır uyudu mu bu hocalar? myo sekreteri ten fazla maaş alıyor, işe bak! bence saçma olan bu. sen doktora, avukata, mühendise on kat zam yap,doç.'a lise mezunu sekreter kadar maaş ver ondan sonra da bir şey bekle. bizde hocalar en az 25 saat derse giriyor. 11 lira ders ücretinin yapacağı katkıya muhtaç hepsi. sesimizi daha çok çıkartmamız şart.
    globalerol ve the end bunu beğendiler.

  4. #124
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    11-2012
    Mesaj
    668
    Alıntı hasan0688 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    yazılanları okuyunca böyle bir grup terapisi havası aldım. herkes dertli bu konuda anlaşılan. bana gelirsek ben aslında tek başıma bu maaşla rahat rahat geçiniyordum, tutumluyum, alkol sigara yok, yemeğimi kendim pişirebiliyorum( pazar günü börek yaptım mesela okula da getirdim hocalarla yedik )işte böyle olunca para tutuyordum. ha arabam falan olsa, veya evli olsam geçinmek zor olurdu tabii. benim sigortaları attıran şu maaş farklarını görmek oldu. ya 12 yılda tüm meslek gruplarına %900-1000 zam gelirken bize %500-600 gelmiş. insaf yani! bunda tabii bizlerin de suçu var yıllardır uyudu mu bu hocalar? myo sekreteri ten fazla maaş alıyor, işe bak! bence saçma olan bu. sen doktora, avukata, mühendise on kat zam yap,doç.'a lise mezunu sekreter kadar maaş ver ondan sonra da bir şey bekle. bizde hocalar en az 25 saat derse giriyor. 11 lira ders ücretinin yapacağı katkıya muhtaç hepsi. sesimizi daha çok çıkartmamız şart.
    hocam yanıldığınız bir nokta var lise mezunu sekreter 3200 alıyor yard. doç. ise 2700.... onun kadar bile değil maaşı

  5. #125
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    549
    Valla araştırma görevlisinin halinden araştırma görevlisi anlıyor, o yüzden terapi merkezine döndü burası bende mi bir sorun var geçinemeyen yalnız ben miyim acaba diye düşünmekten çıkıyor iş en azından
    globalerol ve the end bunu beğendiler.

  6. #126
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    02-2013
    Mesaj
    500
    Alıntı the end Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ek dersi olmayan tek grup biziz sanırsam akademik camiada. Mesela geçip de bir okutmanla aynı yapmasınlar maaşımızı. Onların ek dersi de var. Demek istediğim şey bizim ek dersimiz vs. şansımız yok ne alıyorsak o olacak. Ona göre düşünürler inşallah.
    Bir okutman derken? Biz kendi aramızda böyle birlik olamadığımı için hiç birşe elde edemiyoruz zaten. Adı üzerinde hocam ek ders. Her akşam ben evime gece 9 da geliyorum. Kaç saat bedavadan gece dersine girip bölüm işi yapıyorum. Ama aldığım para ekdersle birlikte Fakülte Sekreteri kadar var yok. Bari siz yapmayın hocam. Yüksek Lisanssa, doktoraysa, makaleyse, kongreyse bizde yapıyoruz. Ben memurlara kızıyorum ama bizleri daha biz anlamıyoruz. O zaman Profta lisans dersi veriyor bende. Aynı sınıfta, aynı öğrenciye aynı krediyle. Yapsınlar maaşımı Prof maaşı, ek dersimi Prof ek dersi. Var mı böyle bir dünya.


    Cidden böyle düşünüyorsanız benim artışımı da size versinler inşallah. İstemem arkadaş artış martış birilerinin gözü kalacaksa. benim meslektaşımın düşüncesi böyleyse.

    Topu topu 120 bin kişi varız yokuz hala benimki ondan yüksek olsun bundan az olsun mantığı. Kusura bakmayın hocam kınıyorum sizi şiddetle.
    makrizi, sidneh, pentatlon ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  7. #127
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    392
    bakan gibi ek ders üzerinden maaş şişirme olur mu! ek ders üzerinden siyaset olur mu? ek ders bu gün var yarın yok. üç yıl ek derssiz çalıştım. araştırma görevlisi kardeşim 2.600 lira alırken ben 2.100. ha şimdi ek ders alıyor muyum. onca derse girip haşatım çıkınca. eve 22:30'da geliyorum. 10 ders üzerinde ek ders alamıyorsun. fazlası var bende. bedavaya giriyoruz. ek ders dahil sekreter kadar maaşım yok!
    şimdi ki maaşım net 2504. araştırma görevlisi benim okulumda 2950.
    kiram 660 şimdilik. diğer harcamalar vs. iki çocuk okul okuyor. Allah sabır versin. ek ders ücreti bile ayrımcılık kokuyor. o da ayrı mevzu.
    prof. ikinci öğretimde 55 lira ile ben 20 küsur ile giriyorum. benden iyi ders anlatıyorsa, vallahi işi bırakırım! öğrencilerden al haberi! herkes illallah ediyor böyle hocalardan.
    ondan sonra işini yapmayan sen oluyorsun.

    Ya bu terapi iyi geldi hadi sarılalım
    hasan0688 ve pentatlon bunu beğendiler.

  8. #128
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    184
    maaş karşılaştırması yaparken yapılan en buyuk yanlış zaten ek ders olayı. Ek derse giren birisi mesai saati dısında derse giriyor. arkadaşların bahsettiği gibi gece 10 a kadar derse giriliyo ve bir sekreter maaşı bile zor ediyo böylelikle. Sekreterse mesai bitince evine gidiyo. akademisyenleri araştırma yaparak değilde derse girerek para kazandırmaya mahkum bıraktılar. üstünede birbirimizi yemeye başladık
    hasan0688 ve pentatlon bunu beğendiler.

  9. #129
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Arkadaşlarımız haklı, kendi içimizde (akademik kadrolar) bir kıyaslama yapmamalıyız. Sonuçta birlik ve beraberlik haklarımızı alabilmemiz için önemlidir. Ben eskiden öğretim görevlisiydim ek ders de alıyordum cefasını da çekiyordum şimdi araştırma görevlisiyim ek ders almıyorum hatta ek dersi batsın diyorum O yüzden lütfen biraz empati yapalım arkadaşlar en azından kendi aramızda
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  10. #130
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    82
    Alıntı Nazmi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlarımız haklı, kendi içimizde (akademik kadrolar) bir kıyaslama yapmamalıyız. Sonuçta birlik ve beraberlik haklarımızı alabilmemiz için önemlidir. Ben eskiden öğretim görevlisiydim ek ders de alıyordum cefasını da çekiyordum şimdi araştırma görevlisiyim ek ders almıyorum hatta ek dersi batsın diyorum O yüzden lütfen biraz empati yapalım arkadaşlar en azından kendi aramızda
    katılıyorum, kamu çalışanlarının müzmin rahatsızlığıdır, eğer derdimize çare olacaksa, hepimizin gelirini 1.000 tl yapsınlar, eşit ama, aç olalım, belki rahatlarız. bu arada nazmi hocam yeni gelişmeler var mı?
    pentatlon bunu beğendi.





Benzer Konular

  1. TOEFL Sonuç Belgesi
    ÖYP Dil Puanı forum içinde, yazan ch.accepted
    Cevap: 11
    Son Mesaj: 02-11-2014, 01:04
  2. ÖYP 2012 Sonuç Belgesi Alamıyorum
    ÖYP Tercih Rehberi ve Yardımı forum içinde, yazan fashiontecture
    Cevap: 10
    Son Mesaj: 13-01-2013, 21:22
  3. ALES-ÜDS Sonuç Belgeleri Neden ÖSYM onaylı olarak elimeze ulaşmıyor?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan meyva
    Cevap: 14
    Son Mesaj: 03-08-2012, 04:05
  4. Mecburi hizmeti araş.gör. olarak mı yoksa yard.doç.olarak mı yapıcaz?
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan denizzznehir
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 25-06-2011, 15:20
  5. Öyp Sonuç Listeleri Açıklandı
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan Fuigo
    Cevap: 25
    Son Mesaj: 12-01-2011, 02:24

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git