reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 16 - Toplam 45 İlkİlk ... 6141516171826 ... SonSon
Bulunan 151 den 160 - Toplam 448

Anadolu Üniversitesini Kazananlar Buraya

ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu Forumunda Anadolu Üniversitesini Kazananlar Buraya Konusunu İncelemektesiniz

Bizim muhatap olduğumuz Personel Dairesinin alt birimi olan "akademik personel birimi" ve dahili numarası 1342. ...


  1. #151
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    84
    Bizim muhatap olduğumuz Personel Dairesinin alt birimi olan "akademik personel birimi" ve dahili numarası 1342. Buradan Zühdü Bey ile görüştü benim hocam. oradan öğrendiklerimi yazdım.

    (ve evet hafta başında aynı numaradan ismini bilmediğim bir hanımla konuşmuştum, o "16sına kalmaz bu hafta belli olur" demişti)

    imza dedikleri tam olarak nerede, kimin tarafından imzalanıyor bir fikrim yok benim :/
    Diploma cehaleti alır, eşşeklik baki kalır.

  2. #152
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    305
    Alıntı aycacan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bizim muhatap olduğumuz Personel Dairesinin alt birimi olan "akademik personel birimi" ve dahili numarası 1342. Buradan Zühdü Bey ile görüştü benim hocam. oradan öğrendiklerimi yazdım.

    (ve evet hafta başında aynı numaradan ismini bilmediğim bir hanımla konuşmuştum, o "16sına kalmaz bu hafta belli olur" demişti)

    imza dedikleri tam olarak nerede, kimin tarafından imzalanıyor bir fikrim yok benim :/
    Anladım... Büyük bir ihtimal fakültede imzadadır, öyle ise fakültelerin tümünden geri gelmesini bekleyeceklerdir. Diğer ihtimal; kurul imzasındadır, kurul da büyük bir ihtimal 16sında toplanır. Bu durum, koordinatörlüğün bildirisini doğrular.

  3. #153
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    27
    merhaba arkadaşlar

    herhalde haftayı bekliyecez, hala bir haber yok :-I

    - - - Güncellendi - - -

    merhaba arkadaşlar

    herhalde haftayı bekliyecez, hala bir haber yok :-I

  4. #154
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    305
    Alıntı thevenin Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    merhaba arkadaşlar

    herhalde haftayı bekliyecez, hala bir haber yok :-I

    - - - Güncellendi - - -


    merhaba arkadaşlar

    herhalde haftayı bekliyecez, hala bir haber yok :-I
    Hocam 23 Eylül'e kadar yolu var. Bizi fakültelerde lisans öğrencileri karşılayacak.

  5. #155
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    84
    ÖYP kurum koordinatörlüğünü aradım. "15-21 eylül arası yurt dışında olacağım. 16sında mail atsanız hemen ertesi gün gelip başlayamam, sorun olur mu?" diye sordum. ikametim Eskişehirde, yine de 15 gün mehil sürem varmış. bu arada oradaki hanım bana "muhtemelen 16sına yetişmez zaten" dedi.. herşeyi yazıyorum bunu da yazayım dedim)
    Diploma cehaleti alır, eşşeklik baki kalır.

  6. #156
    ch.accepted
    Misafir
    Alıntı aycacan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ÖYP kurum koordinatörlüğünü aradım. "15-21 eylül arası yurt dışında olacağım. 16sında mail atsanız hemen ertesi gün gelip başlayamam, sorun olur mu?" diye sordum. ikametim Eskişehirde, yine de 15 gün mehil sürem varmış. bu arada oradaki hanım bana "muhtemelen 16sına yetişmez zaten" dedi.. herşeyi yazıyorum bunu da yazayım dedim)
    İlginç gerçekten. 16-20 arası ayrıca kayıt, kayıt yenileme falan var. Nasıl olacsk bilmiyorum.

  7. #157
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Nerden
    Eskişehir
    Mesaj
    12
    Alıntı ch.accepted Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    İlginç gerçekten. 16-20 arası ayrıca kayıt kayıt yenileme falan var. Nasıl olacsk bilmiyorum.
    Şöyle de bir durum var,özel yetenek gerektiren bölümlere ÖYP yüksek lisans alımları için yetenek sınavları 20sinde yapılacak. 16-20sinin bizi bağlayacağını sanmıyorum. Yani en azından Ekle-Sil haftası içine kadar atamalar gerçekleşir diye umuyorum.

  8. #158
    ch.accepted
    Misafir
    Alıntı OzanUygan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Şöyle de bir durum var,özel yetenek gerektiren bölümlere ÖYP yüksek lisans alımları için yetenek sınavları 20sinde yapılacak. 16-20sinin bizi bağlayacağını sanmıyorum. Yani en azından Ekle-Sil haftası içine kadar atamalar gerçekleşir diye umuyorum.
    Ekle sil haftasında derslere farklı bolumlerden insanlar da kaydolabilir. (Mezun olduğum okulda öyleydi. ) burada da öyleyse ekle sile kalmamiz durumunda istedigimiz secmeli dersi alamayabiliriz cunku dersin kapasitesi dolmuş vs. olabilir. Bekleyip göreceğiz artık.

  9. #159
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    84
    Ben mühendislikte veya fen fak.de hiç "dersin kapasitesi dolmuş, dersi alamadım" diyen duymadım. ama evet ihtimal dahilinde.. Sanırım ÖYPliler için kapasite artırımı yapılıyor zaten. İstediğiniz derslerin hepsini alırsınız, hiç de sorun çıkmaz.

    bu arada 16-20 eylül ------ ders kaydı
    23-27 eylül ------ ekle / sil haftası

    23 üne kalmadan atama yapılır ve siz 27 sine kadar istediğiniz bütün derslere girip bakarsınız. hangisinin size yararlı olacağını düşünürseniz onları seçersiniz (tabi ki bölümlerin çoğunda, seçmek zorunda olduğunuz "zorunlu dersler" de var.) Açılan derslere, hangilerinin seçmeli hangilerinin zorunlu olduğunu enstitü sayfasından bakabilirsiniz.
    ch.accepted bunu beğendi.
    Diploma cehaleti alır, eşşeklik baki kalır.

  10. #160
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    5.055
    Alıntı aycacan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ben mühendislikte veya fen fak.de hiç "dersin kapasitesi dolmuş, dersi alamadım" diyen duymadım. ama evet ihtimal dahilinde.. Sanırım ÖYPliler için kapasite artırımı yapılıyor zaten. İstediğiniz derslerin hepsini alırsınız, hiç de sorun çıkmaz.

    bu arada 16-20 eylül ------ ders kaydı
    23-27 eylül ------ ekle / sil haftası

    23 üne kalmadan atama yapılır ve siz 27 sine kadar istediğiniz bütün derslere girip bakarsınız. hangisinin size yararlı olacağını düşünürseniz onları seçersiniz (tabi ki bölümlerin çoğunda, seçmek zorunda olduğunuz "zorunlu dersler" de var.) Açılan derslere, hangilerinin seçmeli hangilerinin zorunlu olduğunu enstitü sayfasından bakabilirsiniz.
    Fakültede duymamanız doğal ancak enstitülerde sık yaşanan bir durum maalesef, o yüzden dikkatli olmakta yarar var.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Anadolu Üniversitesi Dil Merkezini Kazananlar
    Anadolu Üniversitesi forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 188
    Son Mesaj: 23-02-2016, 22:58
  2. NİĞDE ÜNİVERSİTESİ Niğde Üniversitesini Kazananlar Buraya
    ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu forum içinde, yazan tsunade-sama
    Cevap: 166
    Son Mesaj: 29-01-2016, 09:32
  3. 2013 ÖYP Marmara Üniversitesini Kazananlar Buraya :)
    ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu forum içinde, yazan goooody
    Cevap: 39
    Son Mesaj: 25-09-2013, 20:35
  4. Anadolu Üniversitesini Kazananlar Buraya
    ÖYP 2013- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan Supernova_e1?
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 27-07-2013, 21:31
  5. Öyp 2012 Anadolu Üniversitesini kazananlar
    ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Oldboy
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 04-08-2012, 10:24

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git