reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 2 - Toplam 5 İlkİlk 1234 ... SonSon
Bulunan 11 den 20 - Toplam 45
Ağaç Şeklinde Aç4Beğeni

İlgili Alanda Lisans Mezunu veya İlgili Alanda Yüksek Lisans Yapıyor Olmak?

ÖYP Tercih Rehberi ve Yardımı Forumunda İlgili Alanda Lisans Mezunu veya İlgili Alanda Yüksek Lisans Yapıyor Olmak? Konusunu İncelemektesiniz

Sayin site yetkilileri, elinizde yök'e gonderilmek uzere alan disi alimlarin olmamasina iliskin bir dilekce ornegi ...


  1. #11
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    114
    Sayin site yetkilileri, elinizde yök'e gonderilmek uzere alan disi alimlarin olmamasina iliskin bir dilekce ornegi varsa yayinlayabilir misiniz lütfen..

  2. #12
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    05-2013
    Mesaj
    129
    Vahdet hocam,
    22 temmuzda yuksek lisans kaydımı yaptıracagım. 23temmuzda öyp tercihimi yaparsam ' yl yapıyor olma' sartını saglar mıyım?

  3. #13
    Merve
    Misafir
    Alıntı bb35 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Sayin site yetkilileri, elinizde yök'e gonderilmek uzere alan disi alimlarin olmamasina iliskin bir dilekce ornegi varsa yayinlayabilir misiniz lütfen..
    Öyle bir örnek yok zaten bu saatten sonra dilekçenin işleme girmesi uzun sürer. saban.calis@yok.gov.tr adresine mail atabilirsiniz.

  4. #14
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    114
    Alıntı Merve Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Öyle bir örnek yok zaten bu saatten sonra dilekçenin işleme girmesi uzun sürer. saban.calis@yok.gov.tr adresine mail atabilirsiniz.
    Tamam cok tesekkur ederim.

  5. #15
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    506
    Alıntı translator Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Vahdet hocam,
    22 temmuzda yuksek lisans kaydımı yaptıracagım. 23temmuzda öyp tercihimi yaparsam ' yl yapıyor olma' sartını saglar mıyım?
    22 temmuzda sizi resmi olarak yüksek lisansa başlatabiliyorlarsa neden olmasın.

  6. #16
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    51
    bu kadrolardan ben hiçbir şey anlamadım. çok özensiz bir şekilde hazırlanmış resmen. örneğin uluslararası ilişkiler bölümü ile kamu yönetimi bölümü iç içe geçmiş. kadrolar aynı yerde. birinin başvurduğuna diğeri de başvurabiliyor. ancak bu çok traji-komik bir durum. çünkü kent ve çevre bilimi kamu yönetimine ait bir anabilimdalı ve uluslararası ilişkiler bölümü yakından uzaktan bir ilgisi yok. ama onlarda başvuru yapabiliyor. YÖKü arıyorum maalesef tatmin edici bir cevap yok. bu konuda bir düzenleme yapılır mı sizce.

  7. #17
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    26
    Çok sayıda ilan yüksek lisans yapıyor olmak şartıyla çıkmış. Oldukça saçma bir durum...

  8. #18
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2013
    Mesaj
    18
    Alıntı bratko Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Çok sayıda ilan yüksek lisans yapıyor olmak şartıyla çıkmış. Oldukça saçma bir durum...
    Arkadaşlar çok sayıda ilanda "ilgili alanda yüksek lisans yapıyor olmak" ibaresi var ama onun öncesinde "veya" bağlacı var. En azından ben kendi bölümümün kadrolarında öyle görmekteyim. Diğerlerine bakmış değilim. Böyle sitemleri görünce acaba diyorum şart olarak hem istenen lisans şartını hem de yükseklisans şartını aynı anda mı sağlamak gerekiyor?... Başka bir konuda "veya" ile belirtilmiş olanların iki şarttan birisi olması yeterli diye yazılmıştı.

    "Veya"dan başka bir anlam çıkarmak gerekir mi?..

  9. #19
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2013
    Mesaj
    64
    Hocam dün sormuştum da link açılmamıştı

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ / GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ / EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ANABİLİM DALI /
    İstatistik mezunu olmak diyo ama eğitim fakültesi hocam bu biz başvurabiliyor muyuz?
    Link yine açılmıo hocam özel şartı yazayım ben: EĞİTİM VEYA EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTELERİNİN İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİ ,ORTAÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK ALAN EĞİTİMİ BÖLÜMLERİ İLE FAKÜLTELERİN ,MATEMATİK BÖLÜMÜ,İSTATİSTİK BÖLÜMÜ,LİSANS MEZUNU OLMAK VEYA İLGİLİ ANABİLİM DALINDA YÜKSEK LİSANS YAPIYOR OLMAK

    Bi de dün yine sormuştum hocam istatistk mezunu ekonomtri bölümü için ea kullnck denmişti ama diğer istatistik bölümü terchlerim için sayısal puanımı kullanmam gerekli o zmn ne yapcm Arkadşmla görüştüm geçn sene sayısal puanı kullanıp eknmtryi kaznmış değişmş olblrmiki? Gazi Üniversitesinin öyp koordntrlüğü,personel daire başknlığı,fakülte sekreterliği hepsini aradım hçbiri hangi puan türüyle terch edilcğni bilmio

  10. #20
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2013
    Mesaj
    45
    Alıntı ieryildiz Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar çok sayıda ilanda "ilgili alanda yüksek lisans yapıyor olmak" ibaresi var ama onun öncesinde "veya" bağlacı var. En azından ben kendi bölümümün kadrolarında öyle görmekteyim. Diğerlerine bakmış değilim. Böyle sitemleri görünce acaba diyorum şart olarak hem istenen lisans şartını hem de yükseklisans şartını aynı anda mı sağlamak gerekiyor?... Başka bir konuda "veya" ile belirtilmiş olanların iki şarttan birisi olması yeterli diye yazılmıştı.

    "Veya"dan başka bir anlam çıkarmak gerekir mi?..
    hocam sanmıyorum çünkü bizde de özel eğitim bölümü mezunu olmak veya ilgili alanda yüksek lisans yapıyor olmak diye şart düşülmüş. itiraz ettiğimiz noktada bu ilgili alanda yüksek lisans yapıyor olma noktası zaten öyp aynı lisanstan mezun olanları alan bir programdı şuana kadar fakat bu sistemle örneğin özel eğitimde ingiliz dili edebiyatı mezunu biri yüksek lisans yapıyor olduğu için başvuru yapabilecek ki hocalarımıza sorduğumuzda bunu istemediklerini sadece kendi alanlarından mezun olanları istediklerini söylüyorlar.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. İlgili Alanda Yüksek Lisans Yapmış Veya Yapıyor Olmak
    ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan selimii
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 28-07-2012, 17:17
  2. ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ İlgili Fakültelerin Çocuk Gelişimi Bölümü veya Okul Öncesi Öğretmenliği Lisans Mezunu ve İlgili Alanda Yüksek Lisans Yapmış Olmak.
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 04-11-2011, 22:19
  3. Cevap: 0
    Son Mesaj: 16-06-2011, 09:30
  4. İlgili alanda yüksek lisans yapmış veya yapıyor olmak.
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 30-12-2010, 18:14
  5. İlgili Alanda Lisansını Tamamlamış Ve İlgili Alanda Yüksek Lisans Yapıyor Olmak
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 24-12-2010, 18:23

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git