reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 8 - Toplam 147 İlkİlk ... 6789101858108 ... SonSon
Bulunan 71 den 80 - Toplam 1463
Ağaç Şeklinde Aç45Beğeni

ÖYP Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

ÖYP 2013- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Forumunda ÖYP Hakkında Sıkça Sorulan Sorular Konusunu İncelemektesiniz

arkadaşlar yanlış bir bilgi girdim ve onayladım ne yapmam gerekiyor lütfen yardım edinnn...


  1. #71
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    168
    arkadaşlar yanlış bir bilgi girdim ve onayladım ne yapmam gerekiyor lütfen yardım edinnn

  2. #72
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    168
    arkadaşlar yanlış bir bilgi girdim ve onayladım ne yapmam gerekiyor lütfen yardım edinnn

  3. #73
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Mesaj
    167
    geçen yılda yanlış girenler oldu düzeltmelerine imkan sağladılar merek etmeyin. yanılmıyorsam sistem yöneticisine mail atılıyor ama daha mail adresi verilmemiş ilerleyen günlerde verirler.

  4. #74
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    168
    Alıntı sakura Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    geçen yılda yanlış girenler oldu düzeltmelerine imkan sağladılar merek etmeyin. yanılmıyorsam sistem yöneticisine mail atılıyor ama daha mail adresi verilmemiş ilerleyen günlerde verirler.
    çok sağollllllllllllllllllllllllllllllllllll

  5. #75
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    41
    Merhabalar.Ben Öyp programına başvuruda bulunmak istiyorum ama aklımda bir çok soru var rica etsem bana yardımcı olurmusunuz?
    öncelkikle ben şuan hacettepe ünv.yüksek lisans yapıorum ve orası öyp y.l ve doktora alımı yapıyor.öypde yerleşmem durumnda aynen hacettepedenmi devam ediyorum?
    ikincisi ben büyük ünv.de nekadar süre kalırsam okadar süremi mecburi hizmet sürem mevcut örneğin yüksek lisansımı hacettepede tamamlayıp doktora için kendi ünv.me geçememmii???
    ve son olarak ve en ÖNEMLİSİ ben mesela eskişehiri yazmak istiyorum ama ciddi anlamda sıkıntıdayım normalde ankaralıyım sizce 5 yıl sonra ünv.me dönmem gerktiği zamnda ben hergün ankara eskşehr giderim diye düşünüyorum hızlı trenle ama o süreç sizce nasıl işler çokmu yoğun olur dersler çokmu geç çıkarım yani beni zorlarmı sizce lütfen YARDIMM EDİNNNN

  6. #76
    akedia
    Misafir
    Alıntı mekabur Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhabalar.Ben Öyp programına başvuruda bulunmak istiyorum ama aklımda bir çok soru var rica etsem bana yardımcı olurmusunuz?
    öncelkikle ben şuan hacettepe ünv.yüksek lisans yapıorum ve orası öyp y.l ve doktora alımı yapıyor.öypde yerleşmem durumnda aynen hacettepedenmi devam ediyorum?
    ikincisi ben büyük ünv.de nekadar süre kalırsam okadar süremi mecburi hizmet sürem mevcut örneğin yüksek lisansımı hacettepede tamamlayıp doktora için kendi ünv.me geçememmii???
    ve son olarak ve en ÖNEMLİSİ ben mesela eskişehiri yazmak istiyorum ama ciddi anlamda sıkıntıdayım normalde ankaralıyım sizce 5 yıl sonra ünv.me dönmem gerktiği zamnda ben hergün ankara eskşehr giderim diye düşünüyorum hızlı trenle ama o süreç sizce nasıl işler çokmu yoğun olur dersler çokmu geç çıkarım yani beni zorlarmı sizce lütfen YARDIMM EDİNNNN
    yerleştiğiniz anabilim dalınız aynı ise yüksek lisansınız yanmıyor kendi üni.nizden devam edebilirsiniz. bildiğim kadarıyla yüksek ve doktora aynı üni.de yaptırılıyor... ankara- eskişehir gidiş geliş konusunda ise sabrınıza kalmış bence çok zor...

  7. #77
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    6
    Merhaba,
    Ben son sınıf öğrencisiyim. Üniversitemizin (Tobb Etü) sistemi gereği ağustosta mezun olacağım. Bu durumda ÖYP'ye başvurmam mümkün müdür? Diplomayı ne zaman vermemiz gerekiyor. Benim elimde okuldan aldığım bir belge var ağustosta mezun olması beklenmektedir diye. Bu yeterli olur mu?

  8. #78
    akedia
    Misafir
    Alıntı turuncusebo Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhaba,
    Ben son sınıf öğrencisiyim. Üniversitemizin (Tobb Etü) sistemi gereği ağustosta mezun olacağım. Bu durumda ÖYP'ye başvurmam mümkün müdür? Diplomayı ne zaman vermemiz gerekiyor. Benim elimde okuldan aldığım bir belge var ağustosta mezun olması beklenmektedir diye. Bu yeterli olur mu?
    valla ayın 19 unda sonuçlar açıklansa on beş günlük bir başvuru süresi içinde mezuniyet belgenizi vermeniz gerekir bu tarihe kadar alacaksanız sorun yok... bir de notunuzdan virgülüne kadar eminseniz bir şey değişmeyecekse yazın başvurun ama 0,001 puan bile yanlış yazarsanız hem kadroyu alamaz hem de iki sene başvuru yapamazsınız...

  9. 15-06-2011, 02:21

    Lisansüstü


  10. #79
    akedia
    Misafir
    bölüm nedir hocam?

  11. 15-06-2011, 02:32

    Lisansüstü


  12. #80
    akedia
    Misafir
    Alıntı tuvajua Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Türk dilinden yüksek lisans yapıyorum ben.Ancak henüz Eski Türk Dili/Yeni Türk Dili gibi bir bölümleme yok enstitüde yani onlar ile irtibat halinde olup öyle tercih yapmalıyım.Anabilim dalı değişince yüksek lisansın yanma durumu varmış sanırım.Sizin bölüm ve puan neydi hocam?
    öyle evet anabilim dalına dikkat edin tercih yaparken... ben yeni türk edebiyatından yüksek lisans yapıyorum. 84 küsür öyp puanım var...





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. TOEIC Sınavı Hakkında Sıkça Sorulan Sorular
    ÖYP Dil Puanı forum içinde, yazan SEFER
    Cevap: 191
    Son Mesaj: 18-05-2016, 19:09
  2. ÖYP Hakkında Sıkça Sorulan Sorular..
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 1307
    Son Mesaj: 21-01-2016, 11:21
  3. 2012 ALES Sonbahar Sıkça Sorulan Sorular
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 03-10-2012, 11:13
  4. Makale: ÖYP Hakkında Sıkça Sorulan Sorular (ÖYP S.S.S. v2)
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 08-07-2011, 14:00

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git