reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 7 - Toplam 63 İlkİlk ... 567891757 ... SonSon
Bulunan 61 den 70 - Toplam 623
Ağaç Şeklinde Aç159Beğeni

2013 Temmuz ÖYP İletişimciler Puan ve Bilgi Paylaşımı

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda 2013 Temmuz ÖYP İletişimciler Puan ve Bilgi Paylaşımı Konusunu İncelemektesiniz

minimum 140-150 iletişim kadrosu aralığa bırakıldı gibi duruyor. olan bu kadar beklememize oldu......


  1. #61
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    04-2013
    Nerden
    Türkiye
    Mesaj
    222
    minimum 140-150 iletişim kadrosu aralığa bırakıldı gibi duruyor. olan bu kadar beklememize oldu...

  2. #62
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2012
    Mesaj
    92
    peki bişey sorcam atandığınız okulda bölümünüz yoksa diyolar ya o nası oluyo ben kadro açmayan bi okulu yazabilir miyim şimdi?

  3. #63
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    3.718
    Alıntı neseliol Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    peki bişey sorcam atandığınız okulda bölümünüz yoksa diyolar ya o nası oluyo ben kadro açmayan bi okulu yazabilir miyim şimdi?
    Kağıt üzerinde açılmış bölümler var onlar için de ilan veriliyor.

  4. #64
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2012
    Mesaj
    92
    Alıntı galadriyel Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Kağıt üzerinde açılmış bölümler var onlar için de ilan veriliyor.
    yani şu an burda olan neyse o di mi bütün kadrolar. Yandık.


    işin garipp tarafı adnan menderes üniversitesine mail atmıştım yeni fakülte oldukları için cari alım olcak mı diye sordum öyp ile alcaz dediler. Ama kadro yok

  5. #65
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    3.718
    Alıntı neseliol Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    yani şu an burda olan neyse o di mi bütün kadrolar. Yandık.


    işin garipp tarafı adnan menderes üniversitesine mail atmıştım yeni fakülte oldukları için cari alım olcak mı diye sordum öyp ile alcaz dediler. Ama kadro yok
    Evet şuan burda olan ilanlara başvuru yapılacak. İlanlara ekleme olabilir belli olmaz, tabii aynı da kalabilir.

  6. #66
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    04-2013
    Nerden
    Türkiye
    Mesaj
    222
    hocam bunların bütün kadrolar olmasının imkanı ihtimali yok. ilahiyat ve iletişim bu öyp'nin en çok alım yapması beklenen bölümleri. bundan kat be kat daha fazla iletişim kadrosu açılabilir ama bekletilmiş gibi yorumluyorum ben bu olayı.

  7. #67
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    10-2011
    Mesaj
    252
    Alıntı mendieta Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam bunların bütün kadrolar olmasının imkanı ihtimali yok. ilahiyat ve iletişim bu öyp'nin en çok alım yapması beklenen bölümleri. bundan kat be kat daha fazla iletişim kadrosu açılabilir ama bekletilmiş gibi yorumluyorum ben bu olayı.
    neden bekletildi hocam sizce yani aralıkta mı devamı gelir diyorsun

  8. #68
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    04-2013
    Nerden
    Türkiye
    Mesaj
    222
    Alıntı waybe Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    neden bekletildi hocam sizce yani aralıkta mı devamı gelir diyorsun
    bunun pek mantıklı bir açıklaması yok, ne düşünüyorlar bilmek zor ama iletişimden alacağı kesin olarak konuşulan okulların hepsinin kadrosu aralığa sarkmış. boş kalması yüksek ihtimal olan yerler ve 3-5 yer serpiştirilmiş sadece. iletişimin bu 4000 içindeki minimum beklenen payı ise 130-140 idi.

  9. #69
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Nerden
    İzmir
    Mesaj
    34
    arkadaşlar ilanların şartlarını göremiyorum sistem yoğunluktan açılmıyor. yine ilanlar iletişim fakültesi mezunu olmak şeklinde mi?

  10. #70
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    04-2013
    Nerden
    Türkiye
    Mesaj
    222
    Alıntı the journalist Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar ilanların şartlarını göremiyorum sistem yoğunluktan açılmıyor. yine ilanlar iletişim fakültesi mezunu olmak şeklinde mi?
    yazıyormuş dediler bana da hocam ama o kurala uyup giden iletişimci hocalarımız birçok sorunlar yaşamışlardı sanırım yine bu forumda okuduğum kadarıyla..





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2013/1 Uluslararası İlişkiler Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan çakir
    Cevap: 106
    Son Mesaj: 23-11-2013, 12:37
  2. ÖYP 2013 Kamu Yönetimi Bilgi ve Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan hfkaygusuz
    Cevap: 104
    Son Mesaj: 04-11-2013, 15:17
  3. ÖYP 2013 Temmuz Eğitim Bilimleri Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan mayıs1
    Cevap: 184
    Son Mesaj: 01-08-2013, 16:18
  4. ÖYP 2013 Temmuz PDR Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan pdr01
    Cevap: 22
    Son Mesaj: 26-07-2013, 18:05

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git