reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 61 - Toplam 103 İlkİlk ... 1151596061626371 ... SonSon
Bulunan 601 den 610 - Toplam 1021

ÖYP 2014 Turizm Bölümü Puan Paylaşımı

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda ÖYP 2014 Turizm Bölümü Puan Paylaşımı Konusunu İncelemektesiniz

arkadaşlar anadolu üniversitesi tez hocam 3 yl için 5 doktora için olan süreyi gözünüzden çıkarın ...


  1. #601
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    25
    arkadaşlar anadolu üniversitesi tez hocam 3 yl için 5 doktora için olan süreyi gözünüzden çıkarın bunun sonunda yeterli puan veçalışmalar dahilinde yrd doç kadrosu istenir ve adaylar arasında uygunsanız 1 yıl içinde atamanız yapılır dedi

    yani 9 bilemediniz 10 yıl ar. gör olarak kalmak var açıkcası anadolu üni' de yl yapan arkadaşlar daha ii bilirler sizce bu kadar uzun süre olabilirmi gerçekten uzun bir süre çünkü .. aynı zamanda yrd doç ar. gör den bol bişey yok şansımızı azaltırmı acaba merak ediyorum sizde bu konuyla ilgili ne düsünüyosunuz acaba ?

  2. #602
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Mesaj
    13
    Iyi aksamlar arkadaslar,
    Forumdaki 40 sayfayi da okudum. En onemli husus dogru tercih yapmak ve insallah kimse magdur edilmez. Bu dogrultuda;
    Turizm Fakultesi/Turist Rehberligi mezunuyum.
    oyp sozel puanim 83.204
    Ben hangi universitenin hangi kadrolarina basvuru yapabiliorum?
    Konuya hakim olan arkadaslar yanitlarsa faydali olur.
    Tesekkurler.

  3. #603
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    99
    Alıntı nevertheless Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    eaales arkadaşım yukarda paylaşmışsın sağol ama anlayamadığım ygs3-5 söz ygs 5-6 ea demişsin neden 5 hem söz hem de ea o 5 lerden biri 4 olmasın
    yanlıs yazmısım hocam ya ygs3-4 sozle ygs5-6 ea

  4. #604
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    01-2012
    Mesaj
    58
    FAKÜLTELERDE AÇILAN KADROLAR İÇİN

    Turizm İşletmeciliği bölümlerine EA puanı ile başvuru yapacaksınız...

    Seyahat İşletmeciliği ve Turizm Rehberliği bölümlerine EA puanı ile başvuru yapacaksınız...

    Konaklama İşletmeciliği bölümlerine EA puanı ile başvuru yapacaksınız...

    Turizm Rehberliği bölümlerine SÖZEL puanı ile başvuracaksınız...

    Gastronomi ve Mutfak Sanatları bölümlerine SÖZEL puanı ile başvuracaksınız...

    YÜKSEKOKULLARDA AÇILAN KADROLAR İÇİN

    Konaklama İşletmeciliği bölümlerine EA puanı ile başvuru yapacaksınız..
    Konaklama ve Turizm İşletmeciliği bölümlerine EA puanı ile başvuru yapacaksınız..
    Seyahat İşletmeciliği bölümlerine EA puanı ile başvuru yapacaksınız..
    Seyahat İşletmeciliği ve Turizm Rehberliği bölümlerine EA puanı ile başvuru yapacaksınız..
    Turizm İşletmeciliği bölümlerine EA puanı ile başvuru yapacaksınız..
    Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik bölümlerine EA puanı ile başvuru yapacaksınız..
    Turizm ve Otel İşletmeciliği bölümlerine EA puanı ile başvuru yapacaksınız..
    Turizm ve Otelcilik bölümlerine EA puanı ile başvuru yapacaksınız..
    Yiyecek-İçecek İşletmeciliği bölümlerine EA puanı ile başvuracaksınız...

    Turizm Rehberliği bölümlerine SÖZEL puanı ile başvuracaksınız...
    Gastronomi bölümlerine SÖZEL puanı ile başvuracaksınız...
    Gastronomi ve Mutfak Sanatları bölümlerine SÖZEL puanı ile başvuracaksınız...

    YGS 3-4 (SÖZEL) / DİL (SÖZEL) / YGS 5-6 (EA)

    - - - Güncellendi - - -

    bir bakın arkadaşlar itiraz varsa düzeltelim oldu sanki
    osmanyalap, Sercan ve nevertheless bunu beğendiler.

  5. #605
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    99
    Alıntı Kolay Olay Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    FAKÜLTELERDE AÇILAN KADROLAR İÇİN

    Turizm İşletmeciliği bölümlerine EA puanı ile başvuru yapacaksınız...

    Seyahat İşletmeciliği ve Turizm Rehberliği bölümlerine EA puanı ile başvuru yapacaksınız...

    Konaklama İşletmeciliği bölümlerine EA puanı ile başvuru yapacaksınız...

    Turizm Rehberliği bölümlerine SÖZEL puanı ile başvuracaksınız...

    Gastronomi ve Mutfak Sanatları bölümlerine SÖZEL puanı ile başvuracaksınız...

    YÜKSEKOKULLARDA AÇILAN KADROLAR İÇİN

    Konaklama İşletmeciliği bölümlerine EA puanı ile başvuru yapacaksınız..
    Konaklama ve Turizm İşletmeciliği bölümlerine EA puanı ile başvuru yapacaksınız..
    Seyahat İşletmeciliği bölümlerine EA puanı ile başvuru yapacaksınız..
    Seyahat İşletmeciliği ve Turizm Rehberliği bölümlerine EA puanı ile başvuru yapacaksınız..
    Turizm İşletmeciliği bölümlerine EA puanı ile başvuru yapacaksınız..
    Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik bölümlerine EA puanı ile başvuru yapacaksınız..
    Turizm ve Otel İşletmeciliği bölümlerine EA puanı ile başvuru yapacaksınız..
    Turizm ve Otelcilik bölümlerine EA puanı ile başvuru yapacaksınız..
    Yiyecek-İçecek İşletmeciliği bölümlerine EA puanı ile başvuracaksınız...

    Turizm Rehberliği bölümlerine SÖZEL puanı ile başvuracaksınız...
    Gastronomi bölümlerine SÖZEL puanı ile başvuracaksınız...
    Gastronomi ve Mutfak Sanatları bölümlerine SÖZEL puanı ile başvuracaksınız...

    YGS 3-4 (SÖZEL) / DİL (SÖZEL) / YGS 5-6 (EA)

    - - - Güncellendi - - -

    bir bakın arkadaşlar itiraz varsa düzeltelim oldu sanki
    elıne saglık hocam keske basta tutturulan gonderı dıye bısey olsada bu hep basta kalsa. bu arada pamukkale gastronomıyı arastırdım bıraz ogrencı almamıs sanırım daha.

  6. #606
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    71
    7 kayıtlı 14 misafir var 80 leri hisseder gibiyim
    osmanyalap ve Sercan bunu beğendiler.

  7. #607
    Editör
    Üyelik Tarihi
    03-2012
    Mesaj
    2.043
    Hocam dedi dersiniz, bu kadrolar 80'den aşagı kapatmaz

  8. #608
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    03-2012
    Mesaj
    93
    Alıntı srcnyldz Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam dedi dersiniz, bu kadrolar 80'den aşagı kapatmaz
    Aynen öyle, ama çoğuda yanlış beyandan ötürü olur... İşte bundan korkuyorum

  9. #609
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    99
    pamukkaleden bı tandıgı olan yok mu ya sımdı arasa sorsa oralarda neler oluyor dıye ?

  10. #610
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    71
    Alıntı srcnyldz Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam dedi dersiniz, bu kadrolar 80'den aşagı kapatmaz
    yok hocam sıkıntı olmaz, 80-90 alan adam her türlü yazardı, ha şu da var 80-90 da olsa 10 tercihi hepimiz nasılsa yapıcaz, sıkıntı yok yani

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı aeales Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    pamukkaleden bı tandıgı olan yok mu ya sımdı arasa sorsa oralarda neler oluyor dıye ?
    benim arkadaşım p.kale de öyp ea dan girdi ama onun girdiğinde ilan yiyecek içecek işlt. olarak verilmişti





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2014 Turizm Bölümü Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan altyazi
    Cevap: 764
    Son Mesaj: 07-12-2015, 03:44
  2. ÖYP 2014 İstatistik Bölümü Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan mustafacavus
    Cevap: 45
    Son Mesaj: 31-12-2014, 18:12
  3. 2014/1 ÖYP Coğrafya Bölümü Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Travel
    Cevap: 37
    Son Mesaj: 06-12-2014, 22:27
  4. 2014 ÖYP Hemşirelik Bölümü Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan zynpsu
    Cevap: 134
    Son Mesaj: 03-12-2014, 21:03
  5. 2014 ÖYP Ebelik Bölümü puan ve bilgi paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan sağlıkyüksek
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 15-07-2014, 01:32

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git