reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 55 - Toplam 103 İlkİlk ... 545535455565765 ... SonSon
Bulunan 541 den 550 - Toplam 1021
Ağaç Şeklinde Aç109Beğeni

ÖYP 2014 Turizm Bölümü Puan Paylaşımı

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda ÖYP 2014 Turizm Bölümü Puan Paylaşımı Konusunu İncelemektesiniz

Aynen öyle barıs007 hocam, yüksek puanlılar zaten gitti geçenki atamada, ve 75.9 la atanan oldu, ...


  1. #541
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    71
    Aynen öyle barıs007 hocam, yüksek puanlılar zaten gitti geçenki atamada, ve 75.9 la atanan oldu, sonrasında ales zaten malum hepimizi zorladı fazlasıyla. Mutlaka artıran da vardır ales i ni bir öncekine göre ama kaç kişi olabilir, turizmci olarak kendi arkadaşlarımızdan biliyoruz çoğumuz ya aynı sonuçlar aldık ya da düşüş oldu. Biz dua edelim denklikten absürd bi sonuç çıkmasın, bir de sözel ea ayrımı anlaşılmış olsun. Aksi gerçekleşmedikçe 76 lara düşecektir belki de daha da inebilir. Bi arkadaşın da dediği gibi atanırsam da şaşırmam atanamasam da, mantık bunu sölese de umudum gayet az

  2. #542
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    25
    Alıntı cilek Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhabalar,
    Kadroların tümü tercih edilebilir şehirlerde. Bu nedenle bir yere yoğunlaşmadan dağılacağını düşünüyorum. Sevindirici yanı yanlış yapılan tercihlerin yaptırımının ağır olması, bu büyük bir caydırıcı etken olabilir. Zira turist rehberliği bölümü mezunu birinin sözel puanla işletmeciliğe başvurduğunu ve atamasının yapılmadığını gördük. Ama okulun insiyatifinde atananlar var mıdır acaba? bunun cevabını bilemiyorum. Bu insanlar neye güvenerek bu riski alıyorlar acaba?

    açılan hiçbir üniversite yanlış beyanı kabul etmeyecektir ve yök te bu atılımla ciddiyete davetiye çıkardı gerçekten güzel bir karar ama inş bizde elde olmayan sebeplerle yanlışlık yapmayız ve bundan da çok korkuyorum tercih yaparken iğneyle kuyu kazar gibi irdeliycem bugün bütün üni. leri aradım bilgi aldım yarın yökü arayıp kıyaslama yapıcam bilgi kirliliği olmamsı açısından sizde yök ü arayınız

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı cilek Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhabalar,
    Kadroların tümü tercih edilebilir şehirlerde. Bu nedenle bir yere yoğunlaşmadan dağılacağını düşünüyorum. Sevindirici yanı yanlış yapılan tercihlerin yaptırımının ağır olması, bu büyük bir caydırıcı etken olabilir. Zira turist rehberliği bölümü mezunu birinin sözel puanla işletmeciliğe başvurduğunu ve atamasının yapılmadığını gördük. Ama okulun insiyatifinde atananlar var mıdır acaba? bunun cevabını bilemiyorum. Bu insanlar neye güvenerek bu riski alıyorlar acaba?

    açılan hiçbir üniversite yanlış beyanı kabul etmeyecektir ve yök te bu atılımla ciddiyete davetiye çıkardı gerçekten güzel bir karar ama inş bizde elde olmayan sebeplerle yanlışlık yapmayız ve bundan da çok korkuyorum tercih yaparken iğneyle kuyu kazar gibi irdeliycem bugün bütün üni. leri aradım bilgi aldım yarın yökü arayıp kıyaslama yapıcam bilgi kirliliği olmamsı açısından sizde yök ü arayınız

  3. #543
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Mesaj
    108
    Alıntı alperglsn Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Evet hocam katılıyorum şu an mesela 8 misafir gözüküyor
    Tecrübe konuşuyor Hocam son iki atamada böyle oldu

  4. #544
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    9
    evet, uumyorum herkes sizin gibi inceleyerek tercihleri yapar. Aksi takdirde kazanan bir taraf olmaz. Ya tutarsa zihniyetinde bir tercih düşünülemez, düşünülmemelidir.

  5. #545
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    25
    nevertheless kardeşim ümidini kaybetme bu kadrolar da bizim şansımız inş çünkü ekim ayında büyük kazıktı resmen çocuk gibi ağlattı bizi kadro kalmama korkusu 1 yıl daha beklemek derken böyle bir süpriz çok ii geldi ancak ve ancak bahsettiğim gibi senetsiz atananlar cillop gibi kadroları görüp atlamazlarsa 80 altını kesin görecek gönül de bunu ister zaten

  6. #546
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    11-2013
    Mesaj
    97
    Alıntı cilek Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    evet, uumyorum herkes sizin gibi inceleyerek tercihleri yapar. Aksi takdirde kazanan bir taraf olmaz. Ya tutarsa zihniyetinde bir tercih düşünülemez, düşünülmemelidir.
    hocam sizin bölüm ve puanınız nedir birbirimize yardımcı olalım paylaşımda

  7. #547
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    71
    İnşallah barıs007 kardeşim, bu arada okullarla konuştugunuz kafanızı karıştıran konuları ya da önemli gördüklerinizi paylaşmak ister misiniz, muhakkak bize de faydası olacaktır çünkü hepimiz için büyük önem taşımakta doğru tercih yapabilmek

    - - - Güncellendi - - -

    Bu arada ekim atamasındaki kadrolarda son derece güzeldi giden arkadaşlar fazlasıyla memnundurlar tahminimce

  8. #548
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    25
    hocam öncelikle ben ea çıkışlı olduğumdan ea puanımla ea bölümlere başvuracam hiç riske girmeden ve hak almadan zira istediğim de işletme bölümleri..

    Anadolu üni : y.l ve doktora var
    osmangazi üni : yl ve doktora var
    batman: görüşemedim bilgisini geçerim
    adana bilim : görüşemedim onunda bilgisini veririm
    celal bayar : yeni açılan bir birim olduğundan y.l ve doktora yok
    muğla sıtkı koçman : yl var; doktora yok
    ondokuz mayıs : suan için yl ve doktora yok görüşülme aşamasında 2. döneme ya da gelecek seneye olabilir kesin bilgi için cumaya randevu aldım görüşücem
    pamukkale : yl ve doktora programı yok

    durum böyle arkadaşlar başka merak ettiğiniz varsa yardımcı olabilirim
    bu arada osmangazi bölüm başkanıyla uzunca görüştük kadroları biz istemedik dediler yök açmış bize süpriz oldu dediler kadrolarını yakan kişileri anlattı ve sakın öle hata yapmayın özel şartlarınız tutmuyorsa başvuru yapmayınız dedi

    anadolu üniversitesi çıkışlıyım yl 3 doktora 4 yıl ancak kadro gelmesi ( yrd doç ) biraz uzun süre zorlar gibi çünkü 8 9 sene ar. gör olan var cari alımla üstelik tabi tartışılır sebebi ama ii düşünmek lazım okula tkrr gidip hocalarımla görüşcem zaten 300 mt ilerde onunla da detaylı anlatmaya çalısırım

  9. #549
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Mesaj
    108
    Alıntı baris007 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam öncelikle ben ea çıkışlı olduğumdan ea puanımla ea bölümlere başvuracam hiç riske girmeden ve hak almadan zira istediğim de işletme bölümleri..

    Anadolu üni : y.l ve doktora var
    osmangazi üni : yl ve doktora var
    batman: görüşemedim bilgisini geçerim
    adana bilim : görüşemedim onunda bilgisini veririm
    celal bayar : yeni açılan bir birim olduğundan y.l ve doktora yok
    muğla sıtkı koçman : yl var; doktora yok
    ondokuz mayıs : suan için yl ve doktora yok görüşülme aşamasında 2. döneme ya da gelecek seneye olabilir kesin bilgi için cumaya randevu aldım görüşücem
    pamukkale : yl ve doktora programı yok

    durum böyle arkadaşlar başka merak ettiğiniz varsa yardımcı olabilirim
    bu arada osmangazi bölüm başkanıyla uzunca görüştük kadroları biz istemedik dediler yök açmış bize süpriz oldu dediler kadrolarını yakan kişileri anlattı ve sakın öle hata yapmayın özel şartlarınız tutmuyorsa başvuru yapmayınız dedi

    anadolu üniversitesi çıkışlıyım yl 3 doktora 4 yıl ancak kadro gelmesi ( yrd doç ) biraz uzun süre zorlar gibi çünkü 8 9 sene ar. gör olan var cari alımla üstelik tabi tartışılır sebebi ama ii düşünmek lazım okula tkrr gidip hocalarımla görüşcem zaten 300 mt ilerde onunla da detaylı anlatmaya çalısırım
    Adana ve Batman da yl ve doktora yok..Adana yeni açılan bir üniversite sanırım öğrenci alımına da başlamadı.

  10. #550
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    71
    Eyvallah hocam, ben de anadolu da yl yapıyorum zaten okul tam bir kaos siz durumunuz nedir yl, doktora, lisans?





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2014 Turizm Bölümü Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan altyazi
    Cevap: 764
    Son Mesaj: 07-12-2015, 03:44
  2. ÖYP 2014 İstatistik Bölümü Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan mustafacavus
    Cevap: 45
    Son Mesaj: 31-12-2014, 18:12
  3. 2014/1 ÖYP Coğrafya Bölümü Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Travel
    Cevap: 37
    Son Mesaj: 06-12-2014, 22:27
  4. 2014 ÖYP Hemşirelik Bölümü Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan zynpsu
    Cevap: 134
    Son Mesaj: 03-12-2014, 21:03
  5. 2014 ÖYP Ebelik Bölümü puan ve bilgi paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan sağlıkyüksek
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 15-07-2014, 01:32

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git