reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 19 - Toplam 31 İlkİlk ... 9171819202129 ... SonSon
Bulunan 181 den 190 - Toplam 308

2013/1 ÖYP istatistik

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda 2013/1 ÖYP istatistik Konusunu İncelemektesiniz

amin inş herkesin gönlüne göre olur gerçi bu sistemde şartlarda zor ama hala ekonometrici arıyorum ...


  1. #181
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Nerden
    izmir
    Mesaj
    590
    amin inş herkesin gönlüne göre olur gerçi bu sistemde şartlarda zor ama hala ekonometrici arıyorum yahu arkadaş varsa yazsın boşuna ümide sokmayın beni

  2. #182
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Mesaj
    25
    Alıntı fbur Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    yüksek lisans yapanlar nasıl yaptılar eğitim bilgilerini
    ben yüksek lisans yapıyorum lisans i ve yüksek lisansı ayrı ayrı girdim. önce lisansı doldurup tekrar girip yüksek lisansı doldurun ben öyle yaptım

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı everest Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    istatistikçi arkadaşlar tercihleri hangi fakülteden yana kullandınız? ben iibf
    ben istatistikten yaptım

  3. #183
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    210
    Alıntı melekgnş Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    o klasörün altından ben programı seçmştm kayıt başarısız dedi sonra bölümü seçtm zaten diplomamda da istatstk bölümü yazıo bnm.rica ederm
    siz tercihinizi Fend Edb fakültesinden yana mı kullandınız?

  4. #184
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    15
    Alıntı istatistik Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ben yüksek lisans yapıyorum lisans i ve yüksek lisansı ayrı ayrı girdim. önce lisansı doldurup tekrar girip yüksek lisansı doldurun ben öyle yaptım

    - - - Güncellendi - - -



    ben istatistikten yaptım

    yüksek lisans bitiş tarihi istemiyomu aaa baştan mı yapcam yaa(:

    - - - Güncellendi - - -

    ben de şu an yüksek yapıyorum daha mezun değilim ozamn baştan yapcaz:S peki yüksekte anabilim dalı olarak ne girdniz tez konusunun anabılım dalımı olcak dırek ıstatıstık mı olck

  5. #185
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2013
    Mesaj
    64
    [QUOTE=fbur;201152]yüksek lisans bitiş tarihi istemiyomu aaa baştan mı yapcam yaa(:

    yüksek lisans için devam edio die bi seçenek de varmış galiba öle okumuştum bi yerde
    fbur bunu beğendi.

  6. #186
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    15
    çok teşekkür ederim o zaman ben gene baştan düzenleyim bilgileri imdaat=)

  7. #187
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2013
    Mesaj
    64
    Alıntı fbur Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    çok teşekkür ederim o zaman ben gene baştan düzenleyim bilgileri imdaat=)
    rica ederim kolay gelsn

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı everest Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    siz tercihinizi Fend Edb fakültesinden yana mı kullandınız?
    terchlerm konusunda yorumda bulnmcm zira 5000 küsür kez görüntülenmiş konu ama puan paylaşmı yapan bi avuç insanz insanlar girip bilgi paylaşmı yapmdn okuyp geri çıkıo bu yüzden. Diğer konularda bildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalşyrm öğrendiğim konularda zaten herkes için hayrlısı olsun

  8. #188
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    15
    yuksek lısansta istatistik anabılımdalındysak , dıyelım olasılık anabılım dalını secebılıyoruz yine de dimi?

  9. #189
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    210
    Alıntı melekgnş Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    rica ederim kolay gelsn

    - - - Güncellendi - - -



    terchlerm konusunda yorumda bulnmcm zira 5000 küsür kez görüntülenmiş konu ama puan paylaşmı yapan bi avuç insanz insanlar girip bilgi paylaşmı yapmdn okuyp geri çıkıo bu yüzden. Diğer konularda bildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalşyrm öğrendiğim konularda zaten herkes için hayrlısı olsun
    çok haklısınız bende bu yüzden hala tercih yapabilmiş değilim sorduğum soruyu kişisel algılamayın
    melekgnş bunu beğendi.

  10. #190
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Nerden
    izmir
    Mesaj
    590
    melekgnş sen atanacaksın takma sen milleti





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2012 öyp istatistik
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan remeyese
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 19-07-2012, 21:10
  2. Sizce hangi istatistik yöntemini kullanmalıyım?
    Tez Bilgi Bankası forum içinde, yazan gungorf01
    Cevap: 15
    Son Mesaj: 06-07-2012, 23:37
  3. BEYKOZ LOJİSTİK MESLEK YÜKSEKOKULU Matematiksel istatistik alanında doktora yapmış olmak
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 08-06-2012, 16:32
  4. marmara üni. yüksek lisans başvuru istatistik bilgisi
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan zanaat
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 07-04-2011, 02:55
  5. Ekonometri veya istatistik alanında yüksek lisans yapıyor olmak.
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 16-12-2010, 11:09

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git