reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 5 - Toplam 22 İlkİlk ... 3456715 ... SonSon
Bulunan 41 den 50 - Toplam 214
Ağaç Şeklinde Aç15Beğeni

Ondokuz Mayıs Üniversitesi 2013-2014 Güz Dönemi Lisansüstü Eğitimi İlanı

Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2013-2014 Güz Dönemi Forumunda Ondokuz Mayıs Üniversitesi 2013-2014 Güz Dönemi Lisansüstü Eğitimi İlanı Konusunu İncelemektesiniz

İngilzi dili eğitimi ile ingilzice öğretmenliği aynı. ad değişik, dersler aynı....


  1. #41
    Niënor
    Misafir
    İngilzi dili eğitimi ile ingilzice öğretmenliği aynı. ad değişik, dersler aynı.

  2. #42
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Mesaj
    73
    size omü öğrencisi olarak şunu anlatayım bir hocamız anlatmıştı yükseğe başvuran biri kendisinden daha düşük puanlı biri alındığı için mahkemeye başvurmuş kazanmş yükseğe başlamış diğerininki iptal edilmiş.yani mülakatsız aldığı halde.isteseler başvuru kaydını alıken puanlarınla oynarlar.ösym de bile bunu yapıyorlar şüphesi varken okullarda mı yapamicaklar.Allah ayarlarıyla oynadıkları kantarda onlarıda tartar inşaalllah

  3. #43
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    09-2012
    Nerden
    BoLu
    Mesaj
    324
    O kadar mi bariz, ayan beyan
    Her şeyi senin için var ettim." diyen Rabb'e; "Her şeyi senin için terk ettim.!" diyebilmektir...ASK

  4. #44
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    11-2011
    Mesaj
    20
    nasıl yanı torpılmı var .?

  5. #45
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    12
    abooooo o zaman boşuna başvuru yapmayalım böyle ayan beyan torpil yapıyolarsa yazık yahu bu insanlara haj yemeyin artık...

  6. #46
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Mesaj
    73
    biz torpil oluyor umutsuzuz falan demiştik.yani bu olayı anlattıktan sonrada artık torpil olmuyor kimse yapmıyor herşey şeffaf herkes hakkını arıyor korkmayın torpil olmuyor falan demişti.yani ben güvenmiyorum yapıyolardır sonuçta.başvurdum ama umutsuzum.

  7. #47
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    27
    bende yüksek lisansa başvurdum ve lisanstan ondokuz mayıs mezunu olmama rağmen umutsuzum.

  8. #48
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    10
    MÜLAKATLI HALE GETİRİLMESİNDEKİ EN BÜYÜK AMAÇ ZATEN ŞEFFAF OLUNDUĞUNU GÖSTERMEK. sonuçlar açıklandığında eğer kendi puanlarımızdan düşük olanlar yerleşip te bizler kalırsak hukuki hakkımız doğar. bence bunu göze alamazlar. zaten birilerini el altından alma amaçları olsa mülakatla alım yaparlardı. GÖKTÜRK: bende tarih bölümüne başvuracağım.

  9. #49
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    11-2011
    Mesaj
    20
    bende başvurdum ama umıtsızım

  10. #50
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Mesaj
    73
    Alıntı erhankaraderili Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    MÜLAKATLI HALE GETİRİLMESİNDEKİ EN BÜYÜK AMAÇ ZATEN ŞEFFAF OLUNDUĞUNU GÖSTERMEK. sonuçlar açıklandığında eğer kendi puanlarımızdan düşük olanlar yerleşip te bizler kalırsak hukuki hakkımız doğar. bence bunu göze alamazlar. zaten birilerini el altından alma amaçları olsa mülakatla alım yaparlardı. GÖKTÜRK: bende tarih bölümüne başvuracağım.
    ben duyduğumu gördüğümü anlatıyorum bakalım hayırlısı gönlümüz herkesin eşit şartlarda yarışması
    bizim tarih bölümünün başvuruları çok yoğunmuş bu sene. geçen sene girenler kaç puanla girmiş nette bulabildiniz mi?





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Boğaziçi Üniversitesi 2013-2014 Güz Dönemi Lisansüstü Eğitimi İlanı
    Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2013-2014 Güz Dönemi forum içinde, yazan muleta
    Cevap: 11
    Son Mesaj: 03-07-2013, 12:21
  2. Sabancı Üniversitesi 2013-2014 Güz Dönemi Lisansüstü Eğitimi İlanı
    Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2013-2014 Güz Dönemi forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 27-05-2013, 23:06
  3. Kadir Has Üniversitesi SBE 2013-2014 Güz Dönemi Lisansüstü Eğitimi İlanı
    Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2013-2014 Güz Dönemi forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 24-04-2013, 15:46
  4. Işık Üniversitesi 2013-2014 Güz Dönemi Lisansüstü Eğitimi İlanı
    Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2013-2014 Güz Dönemi forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 19-04-2013, 18:28
  5. Ondokuz Mayıs Üniversitesi 2012-2013 Güz Yarıyılı Lisansüstü Öğrenci Alım İlanı
    Süresi Dolmuş Yüksek Lisans ve Doktora İlanları forum içinde, yazan hydraltnk
    Cevap: 17
    Son Mesaj: 26-08-2012, 22:01

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git