reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 5 - Toplam 13 İlkİlk ... 34567 ... SonSon
Bulunan 41 den 50 - Toplam 124

Abant İzzet Baysal Üniversitesi 2013-2014 Güz Dönemi Lisansüstü Eğitim İlanı

Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2013-2014 Güz Dönemi Forumunda Abant İzzet Baysal Üniversitesi 2013-2014 Güz Dönemi Lisansüstü Eğitim İlanı Konusunu İncelemektesiniz

ecmel Demiş ki: arkadaşlar ben diplomamı tarama yaptım bilgisayara jpeg olarak kaydettim sonra jpeg üzerinde ...


  1. #41
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Nerden
    Tokat
    Mesaj
    246
    Alıntı ecmel Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar ben diplomamı tarama yaptım bilgisayara jpeg olarak kaydettim sonra jpeg üzerinde sağ tıklayıp birlikte aç dedim pdf ile açıp farklı kaydettim yani pdf olarak kaydettim bide ales ve dil sonuçlarını pdf istiyolar bunuda ösym den sonuçlarıma girdim ekran alıntısı aracı var biliyosunuzudur hani başlat donatılardan ulaştığınız araç onunlada ösym sayfasını aldım jpeg olarak kaydedip aynı şekilde pdf ye çevirdim kolay gelsin hepimize
    işte gerçek dahi )
    ecmel bunu beğendi.

  2. #42
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    70
    Alıntı ecmel Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar ben diplomamı tarama yaptım bilgisayara jpeg olarak kaydettim sonra jpeg üzerinde sağ tıklayıp birlikte aç dedim pdf ile açıp farklı kaydettim yani pdf olarak kaydettim bide ales ve dil sonuçlarını pdf istiyolar bunuda ösym den sonuçlarıma girdim ekran alıntısı aracı var biliyosunuzudur hani başlat donatılardan ulaştığınız araç onunlada ösym sayfasını aldım jpeg olarak kaydedip aynı şekilde pdf ye çevirdim kolay gelsin hepimize

    ya adam gibi gidip boluda başvursaydık ben razıydım arkadaş bu ne allah aşkına
    Cashmere ve ecmel bunu beğendiler.

  3. #43
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2013
    Mesaj
    19
    olsun bütünn başvurular online olsun yeterki

  4. #44
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2013
    Mesaj
    43
    elimizde bi diploma olsa jpg to pdf converter gırla zaten onu dert etmiyoruz. benim diplomam çıkmadı arkadaş daha. durumu benle aynı olan bir sürü insan vardır.

  5. #45
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    09-2012
    Nerden
    BoLu
    Mesaj
    324
    Alıntı camurr Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    elimizde bi diploma olsa jpg to pdf converter gırla zaten onu dert etmiyoruz. benim diplomam çıkmadı arkadaş daha. durumu benle aynı olan bir sürü insan vardır.
    Geçici mezuniyet belgeniz yok mu hocam?
    Her şeyi senin için var ettim." diyen Rabb'e; "Her şeyi senin için terk ettim.!" diyebilmektir...ASK

  6. #46
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2013
    Mesaj
    43
    Alıntı dutxuri Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Geçici mezuniyet belgeniz yok mu hocam?
    maalesef hocam. odtü bey mezuniyet günümde iys yaptığı için ayrılmıştım konyadan daha son finaller açıklanmadan

  7. #47
    Editör
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    1.352
    Alıntı Gökhan60 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    işte gerçek dahi )
    taradıktan sonra nıye jpeg yaptn kı direk pdf yapılıor taradıktan sonra

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı ecmel Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar ben diplomamı tarama yaptım bilgisayara jpeg olarak kaydettim sonra jpeg üzerinde sağ tıklayıp birlikte aç dedim pdf ile açıp farklı kaydettim yani pdf olarak kaydettim bide ales ve dil sonuçlarını pdf istiyolar bunuda ösym den sonuçlarıma girdim ekran alıntısı aracı var biliyosunuzudur hani başlat donatılardan ulaştığınız araç onunlada ösym sayfasını aldım jpeg olarak kaydedip aynı şekilde pdf ye çevirdim kolay gelsin hepimize
    taradıktan sonra nıye jpeg yaptn kı direk pdf yapılıor taradıktan sonra

  8. #48
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Nerden
    Eskişehir/Kütahya
    Mesaj
    20
    bu 100 lük sistem karşılığı neye göre alınıyor,mezun olduğumuz okula göre alınması gerekmez mi.Kendi okuluma göre 74.9 ile mezun olmuşum ama başvuru yaptığımda 67.1 olarak görünüyor nasıl düzeltebiliriz bilen var mı ?

    - - - Güncellendi - - -

    4 lük sisteme göre mezun oldum 100 lük sistem karşılığını ek olarak çıkarttırdım.Başvuru sırasında 4 lük sistem olarak mı girmem lazımdı yoksa 100 lük olarak mı ?

  9. #49
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Mesaj
    18
    hocam yök'ün yayınladığı '4lük sistemin 100lük sistemde ki karşılığı tablosu ' baz alınıyor.

  10. #50
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    04-2013
    Mesaj
    54
    beden eğitimie nie ea alırki :/





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Abant İzzet Baysal Üniversitesi ÖYP 2012 Lisansüstü Başvuru İlanı
    ÖYP Lisansüstü Eğitim Üniversiteleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 06-09-2012, 15:47
  2. Abant İzzet Baysal Üniversitesi 2012-2013 Eğitim Öğretim yılı Şartları Ve Kontenjanları
    Süresi Dolmuş Yüksek Lisans ve Doktora İlanları forum içinde, yazan alonsoreno
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 25-06-2012, 01:16
  3. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü 2011-2012 Lisansüstü Eğitim Duyurusu
    Süresi Dolmuş Yüksek Lisans ve Doktora İlanları forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 25-06-2012, 01:13
  4. Abant İzzet Baysal Üniversitesi FBE 2012-2013 Yüksek Lisans ve Doktora İlanı
    Süresi Dolmuş Yüksek Lisans ve Doktora İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 8
    Son Mesaj: 14-06-2012, 23:30
  5. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Fen ve Sağlık Bilimleri Enstitüsü 2011-2012 Lisansüstü Eğitim Duyurusu
    Süresi Dolmuş Yüksek Lisans ve Doktora İlanları forum içinde, yazan Ömür
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 17-06-2011, 11:42

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git