reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 9 - Toplam 19 İlkİlk ... 7891011 ... SonSon
Bulunan 81 den 90 - Toplam 185

ÖYP 2013 Temmuz Eğitim Bilimleri Puan ve Bilgi Paylaşımı

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda ÖYP 2013 Temmuz Eğitim Bilimleri Puan ve Bilgi Paylaşımı Konusunu İncelemektesiniz

zaten %50 ihtimal var "tahminler" ya tutar ya tutmaz. şimdi yine başlayacaksınız ya hocam ölçme ...


  1. #81
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    174
    zaten %50 ihtimal var "tahminler" ya tutar ya tutmaz. şimdi yine başlayacaksınız ya hocam ölçme iyidir falan diye ben asıl o anları bekliyorum

  2. #82
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    02-2012
    Mesaj
    8
    Puanım 90 91 deyip de şansım var mı acaba diyenler! neyin kafasını yaşıyosunuz
    nefertitism bunu beğendi.

  3. #83
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    174
    İsmail hocam sana tek tavsiyem(2 yıldır düzenli olarak forumu takip eden bir üye olrak) tercih döneminde bu forumdaki yorumları oku geç sadece sonra burda başını linklere vuran çok oluyor hocam.
    mhmtnl bunu beğendi.

  4. #84
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    305
    Sınıf öğretmenliğinde kaç kadro açılmış? gören var mı?

  5. #85
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    193
    arkadaşlar eğitim kadrosu olan üniversiteleri ve bölümleri biri yazsa çok iyi olur aslında çünkü hala siteye ulaşamayanlar var.
    SRPTSKN bunu beğendi.

  6. #86
    Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    1.750
    Alıntı İSMAİL Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Puanım 90 91 deyip de şansım var mı acaba diyenler! neyin kafasını yaşıyosunuz
    Onlar ya cidden o puana sahip olup öyp hakkında bilgisi olmayanlar ya da sallayanlardır.

  7. #87
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    02-2012
    Mesaj
    8
    Alıntı materyalist Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    İsmail hocam sana tek tavsiyem(2 yıldır düzenli olarak forumu takip eden bir üye olrak) tercih döneminde bu forumdaki yorumları oku geç sadece sonra burda başını linklere vuran çok oluyor hocam.
    Sanki özellikle yazıyorlar. Eski puanlara bakıyorum, %99'u 90 altı puanla atanmış zaten. Forumdaki yorumlarda da genel puan 82-88 arasında değişiyor. Bunlara aldırmayın arkadaşlar, puanınız ne olursa olsun tercihinizi yapın..

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı materyalist Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    İsmail hocam sana tek tavsiyem(2 yıldır düzenli olarak forumu takip eden bir üye olrak) tercih döneminde bu forumdaki yorumları oku geç sadece sonra burda başını linklere vuran çok oluyor hocam.
    Sanki özellikle yazıyorlar. Eski puanlara bakıyorum, %99'u 90 altı puanla atanmış zaten. Forumdaki yorumlarda da genel puan 82-88 arasında değişiyor. Bunlara aldırmayın arkadaşlar, puanınız ne olursa olsun tercihinizi yapın..
    materyalist bunu beğendi.

  8. #88
    Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    1.750
    Alıntı materyalist Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    zaten %50 ihtimal var "tahminler" ya tutar ya tutmaz. şimdi yine başlayacaksınız ya hocam ölçme iyidir falan diye ben asıl o anları bekliyorum
    Ölçmenin iyi olduğu aşikar. O konuda yorum yapmama gerek yok artık. Araştıran bilir zaten. Yorumlarımı istatistiklere göre yaparım ve yanıldığımı hatırlamıyorum.

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı İSMAİL Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Sanki özellikle yazıyorlar. Eski puanlara bakıyorum, %99'u 90 altı puanla atanmış zaten. Forumdaki yorumlarda da genel puan 82-88 arasında değişiyor. Bunlara aldırmayın arkadaşlar, puanınız ne olursa olsun tercihinizi yapın..

    - - - Güncellendi - - -



    Sanki özellikle yazıyorlar. Eski puanlara bakıyorum, %99'u 90 altı puanla atanmış zaten. Forumdaki yorumlarda da genel puan 82-88 arasında değişiyor. Bunlara aldırmayın arkadaşlar, puanınız ne olursa olsun tercihinizi yapın..
    PDR dışındaki eğitim bilmleri anabilim dallarının "lisans mezunu" şartlı ilanlarında 86 puan altında giren olmadı. O 86 puan da geçen sonbahar alımlarında 100 civarı rekor eğitim bilimleri kadro sayılı ilanda girebildi. 82 dediğiniz puanlar "yüksek lisans yapmış olmak" şartlı ilanlardır.

  9. #89
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    174
    ben sizin istatistiksel yorumlarınızın güvenilir ve geçerli olduğundan pek emin değilim ve ayrıca bu kez kendime bir iyilik yapıp sizinle tartışmamaya karar verdim nasıl olsa benden farklı olarak kendini tutamayanlar olacaktır.(bu da benim istatistiğim) hocam.

  10. #90
    Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    1.750
    Alıntı materyalist Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ben sizin istatistiksel yorumlarınızın güvenilir ve geçerli olduğundan pek emin değilim ve ayrıca bu kez kendime bir iyilik yapıp sizinle tartışmamaya karar verdim nasıl olsa benden farklı olarak kendini tutamayanlar olacaktır.(bu da benim istatistiğim) hocam.
    Sen inanmayabilirsin ama dediklerim çoğunlukla çıkıyor. Ben de sizinle niye tartışayım ki. Geçen alımların istatistikleri ortadayken, ne gerek var anlamak istemeyen laf anlatmak. Benimle tartışanlar da söylediklerim çıkınca bir bir kayboluyorlar. Saygılarımla.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2013/1 Uluslararası İlişkiler Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan çakir
    Cevap: 106
    Son Mesaj: 23-11-2013, 12:37
  2. 2013/1 Makine Mühendisleri ÖYP Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan berca
    Cevap: 216
    Son Mesaj: 06-11-2013, 05:31
  3. ÖYP 2013 Kamu Yönetimi Bilgi ve Puan Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan hfkaygusuz
    Cevap: 104
    Son Mesaj: 04-11-2013, 15:17
  4. ÖYP 2013 Temmuz PDR Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan pdr01
    Cevap: 22
    Son Mesaj: 26-07-2013, 18:05

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git