reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 6 - Toplam 8 İlkİlk ... 45678 SonSon
Bulunan 51 den 60 - Toplam 80

Forum Üyelerinin İKTİSAT Bölümü ÖYP Puanları ve Muhtemel Tercihleri (2013)

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda Forum Üyelerinin İKTİSAT Bölümü ÖYP Puanları ve Muhtemel Tercihleri (2013) Konusunu İncelemektesiniz

Adnan Menderes Üniversitesi'ndeki tezsiz yüksek lisans (sitesine bakarsak). Dolayısıyla dışarıya gönderir yani senetli olur. Kesin ...


  1. #51
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2013
    Mesaj
    19
    Adnan Menderes Üniversitesi'ndeki tezsiz yüksek lisans (sitesine bakarsak). Dolayısıyla dışarıya gönderir yani senetli olur. Kesin bilgi için üni'yi aramak gerek tabi.

    - - - Güncellendi - - -

    Puanım 85.95

    Tercihlerim şimdilik şu şekilde:
    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ-İktisadi gelişme-ulu iktisat
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ-İktisat Politikası
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ-İktisat Teorisi
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ-Ekonomi ve finans
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ-Ekonomi ve finans
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ-Ekonomi ve finans
    NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

    - - - Güncellendi - - -

    Üniversiteler hakkında bilgi: (tel ile edinilen)
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Doktora var/eğitim ünide/senet yok
    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ Doktora var/eğitim ünide/senet var
    ERZURUM TEKNİK ÜNİVERSİTESİ Doktora var/eğitim belirsiz
    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ Doktora var/eğitim belirsiz
    NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ Doktora yok/yl ünide/senet var
    Assoc.Prof. ve hatice48 bunu beğendiler.

  2. #52
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    11-2011
    Mesaj
    186
    Alıntı financier Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam şu örnekle açıklayayım , ben cari ile bir kadroya başvurmuştum ÖYP öncesi , kadro Mali hukuk alanında YL yapıyor olmaktı , ben ise Maliye Anabilim Dalında Yl yapıyordum , başvurumu kabul etmediler , ABD uymuyor diye ve kadroya sadece 2 kişinin müracaatı kabul edilmişti. Mali hukuk sadece marmarada ve 2 okulda vardı , onlar müracaat edebildiler bizler değil. Çünkü öğrenci belgenizde ilgili ABD yazıyor o sebeple yanlış beyan olur diye düşünüyorum. ÖYP olmasa başvur derdim en azından okul kabul etmez kaybın olmaz, ama ÖYP de hem kadro yanabilir hem de 1 yıl %10 puanın kesilebilir , risk var. Bu riski ortadan kaldırmak için okulu arayabilir ya da yök'ü arayabilirsin , ancak bence ilgili ABD olmazsa başvuramazsın çünkü neticede az da olsa o ABD'ler mevcut.
    Anladım hocam. Ama zaten bu risk yok benim açımdan çünkü iktisat mezunu veya o abd'de yl yapıyor olmak şeklinde yazılmış. Ben zaten iktisat mezunuyum. Ve olsaydı sanırım sıkıntı olurdu.

    - - - Güncellendi - - -

    Yani "veya" yerine "ve" olsa.
    financier bunu beğendi.

  3. #53
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    05-2013
    Mesaj
    38
    1 seeeda 90
    2 nathan 88
    3 paprika 88
    4 Assoc.Prof. 87,113
    5 helis 85,95
    6 Burcu Yılmaz 85,4
    7 YedekOyuncu84,5
    8 msgorus 84,375
    9 hatice48 82,5
    10 ekonomist46 80

    iktisatçılar puanlarımızı paylaşalımm

  4. #54
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Nerden
    izmir
    Mesaj
    63
    Alıntı helis Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Adnan Menderes Üniversitesi'ndeki tezsiz yüksek lisans (sitesine bakarsak). Dolayısıyla dışarıya gönderir yani senetli olur. Kesin bilgi için üni'yi aramak gerek tabi.

    - - - Güncellendi - - -

    Puanım 85.95

    Tercihlerim şimdilik şu şekilde:
    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ-İktisadi gelişme-ulu iktisat
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ-İktisat Politikası
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ-İktisat Teorisi
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ-Ekonomi ve finans
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ-Ekonomi ve finans
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ-Ekonomi ve finans
    NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

    - - - Güncellendi - - -

    Üniversiteler hakkında bilgi: (tel ile edinilen)
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Doktora var/eğitim ünide/senet yok
    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ Doktora var/eğitim ünide/senet var
    ERZURUM TEKNİK ÜNİVERSİTESİ Doktora var/eğitim belirsiz
    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ Doktora var/eğitim belirsiz
    NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ Doktora yok/yl ünide/senet var

    arkadaşlar nevşehir ilana sosyal bilimler diye çıkmış sıkıntı oluşturabilir....

  5. #55
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2013
    Mesaj
    19
    Alıntı akaling Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar nevşehir ilana sosyal bilimler diye çıkmış sıkıntı oluşturabilir....
    Ne gibi bi sıkıntı olabilir?

  6. #56
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Mesaj
    4
    "FAKÜLTELERİN İKTİSAT VEYA EKONOMİ BÖLÜMLERİNDEN MEZUN OLMAK VEYA İLGİLİ ANABİLİM DALI,YÜKSEK LİSANS YAPIYOR OLMAK" dediği için sıkıntı oluşacağını düşünmüyorum. Bildiğim kadarıyla enstitü mü işletme fakültesi mi ya da iibf mi olduğu fark etmiyor eğer şarta uyuyorsak,yanlış mı biliyorum?

  7. #57
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    05-2013
    Mesaj
    38
    Alıntı helis Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ne gibi bi sıkıntı olabilir?
    enstitü kadroları 50d oluyor. yani yl+dr sürecinde kadro var. sonra kadro garantisi yok.

  8. #58
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Nerden
    izmir
    Mesaj
    63
    Alıntı helis Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ne gibi bi sıkıntı olabilir?
    enstitü kadrosu olabilir..

  9. #59
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2013
    Mesaj
    19
    Alıntı Assoc.Prof. Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    enstitü kadroları 50d oluyor. yani yl+dr sürecinde kadro var. sonra kadro garantisi yok.
    Anladım teşekkürler

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı akaling Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    enstitü kadrosu olabilir..
    teşekkürler

  10. #60
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    05-2013
    Mesaj
    38
    Alıntı helis Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Adnan Menderes Üniversitesi'ndeki tezsiz yüksek lisans (sitesine bakarsak). Dolayısıyla dışarıya gönderir yani senetli olur. Kesin bilgi için üni'yi aramak gerek tabi.

    - - - Güncellendi - - -

    Puanım 85.95

    Tercihlerim şimdilik şu şekilde:
    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ-İktisadi gelişme-ulu iktisat
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ-İktisat Politikası
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ-İktisat Teorisi
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ-Ekonomi ve finans
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ-Ekonomi ve finans
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ-Ekonomi ve finans
    NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

    - - - Güncellendi - - -

    Üniversiteler hakkında bilgi: (tel ile edinilen)
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Doktora var/eğitim ünide/senet yok
    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ Doktora var/eğitim ünide/senet var
    ERZURUM TEKNİK ÜNİVERSİTESİ Doktora var/eğitim belirsiz
    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ Doktora var/eğitim belirsiz
    NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ Doktora yok/yl ünide/senet var

    adnan menderes ve celal bayarın ekonomi ve finans bölümleri hakkında bilginiz var mı? net bir şey söylemediler ben aradığımda.

    nazilli iktisatta yl ve doktora varmış bu arada.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2013 Haziran ÖYP Hukuk Tercihleri
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Elmander
    Cevap: 144
    Son Mesaj: 26-07-2014, 20:42
  2. 2013 ÖYP ve Lisansüstü Tercihleri
    ÖYP 2013- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan Tarko
    Cevap: 795
    Son Mesaj: 21-01-2014, 20:39
  3. 2013 Biyoloji Puanları Nasıl Olur?
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan denizzznehir
    Cevap: 63
    Son Mesaj: 16-12-2013, 22:05
  4. 2013 Türk Dili Ve Edebiyatı ÖYP Puanları Nasıl Olur
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan eaydinbas
    Cevap: 198
    Son Mesaj: 04-11-2013, 17:20
  5. ÖYP Ek Yerleştirme İKTİSAT
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan pinar85
    Cevap: 146
    Son Mesaj: 08-01-2012, 22:07

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git