reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 18 - Toplam 30 İlkİlk ... 8161718192028 ... SonSon
Bulunan 171 den 180 - Toplam 292

Sakarya Üniversitesi 2013-2014 Güz Dönemi Lisansüstü Eğitim İlanı

Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2013-2014 Güz Dönemi Forumunda Sakarya Üniversitesi 2013-2014 Güz Dönemi Lisansüstü Eğitim İlanı Konusunu İncelemektesiniz

alın bendende o kadar bu gidişle açıklanana kadar uyuyamıcam ben içimden bi his bugünün çok ...


  1. #171
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    17
    alın bendende o kadar bu gidişle açıklanana kadar uyuyamıcam ben içimden bi his bugünün çok güzel geçiceni söylüyo diğeri uyumadığın yanına kar kalcak alınmıcaksın dio pfff

  2. #172
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Mesaj
    71
    Artik uzatmalar oynaniyor hayirlisi bakalim
    Merve Işkın bunu beğendi.

  3. #173
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2013
    Mesaj
    18
    ben de başvurmuştum halen açıklanmamış gözüküyor, başvuru portalına login olabilen var mı arkadaşlar ?

  4. #174
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Mesaj
    71
    Alıntı meku Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ben de başvurmuştum halen açıklanmamış gözüküyor, başvuru portalına login olabilen var mı arkadaşlar ?
    hayır şuan henüz açıklanmadı 10 gibi açıklanıcakmış o saati bekliyorum ben

  5. #175
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2013
    Mesaj
    66
    Alıntı engineer0534 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hayır şuan henüz açıklanmadı 10 gibi açıklanıcakmış o saati bekliyorum ben
    bılgıyı nereden aldınız ?

  6. #176
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    17
    Alıntı engineer0534 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hayır şuan henüz açıklanmadı 10 gibi açıklanıcakmış o saati bekliyorum ben
    bencede hocam bilgiyi nerden aldın ??

  7. #177
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2013
    Mesaj
    66
    yok mu hocam lirası olupta okulu arayan

  8. #178
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Mesaj
    71
    ben bilim sınavına girdiğimiz gün aramıştım şuan açmıyorlar teli sürekli arıyorum

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı Merve Işkın Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    bencede hocam bilgiyi nerden aldın ??
    okula gittiğimizde sormuştum güncel bilgi değil hocam

  9. #179
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    17
    internet sayfasıda iptal durumda girilmiyo hocam haber alırsanız bizede yazın lütfen hemen

  10. #180
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2013
    Mesaj
    66
    yıne dıger okullar gıbı 5de acıklayacaklara benzıyor





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi 2013-2014 Güz Dönemi Lisansüstü Eğitim İlanı
    Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2013-2014 Güz Dönemi forum içinde, yazan aperian
    Cevap: 52
    Son Mesaj: 21-06-2014, 10:44
  2. Ege Üniversitesi 2013-2014 Güz Dönemi Lisansüstü Eğitim İlanı
    Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2013-2014 Güz Dönemi forum içinde, yazan runha
    Cevap: 39
    Son Mesaj: 09-01-2014, 13:12
  3. Yıldırım Beyazıt Üniversitesi 2013-2014 Güz Dönemi Lisansüstü Eğitim İlanı
    Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2013-2014 Güz Dönemi forum içinde, yazan pdrrehber
    Cevap: 9
    Son Mesaj: 22-12-2013, 23:41
  4. Çankaya Üniversitesi 2013-2014 Güz Dönemi Lisansüstü Eğitim İlanı
    Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2013-2014 Güz Dönemi forum içinde, yazan muleta
    Cevap: 10
    Son Mesaj: 29-07-2013, 09:31
  5. Aydın Üniversitesi 2013-2014 Güz Dönemi Lisansüstü Eğitim İlanı
    Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2013-2014 Güz Dönemi forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 9
    Son Mesaj: 09-07-2013, 23:45

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git