reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 15 - Toplam 40 İlkİlk ... 5131415161725 ... SonSon
Bulunan 141 den 150 - Toplam 393

Karadeniz Teknik Üniversitesi 2013-2014 Güz Dönemi Lisansüstü Eğitim İlanı

Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2013-2014 Güz Dönemi Forumunda Karadeniz Teknik Üniversitesi 2013-2014 Güz Dönemi Lisansüstü Eğitim İlanı Konusunu İncelemektesiniz

arkadaşlar tek tercih yapıyorum hep 1. tercih yazıyor, 2.-3. tercihlere nasıl geçicemmm :S...


  1. #141
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    41
    arkadaşlar tek tercih yapıyorum hep 1. tercih yazıyor, 2.-3. tercihlere nasıl geçicemmm :S

  2. #142
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    04-2013
    Mesaj
    18
    Alıntı Gökhan60 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    kesin kazandığınızı biliyor musunuz
    hepimizin bildigi uzere sonuclar aciklanmadi.kazanma ihtimalim var oldugundan basvuru yaptim, sure kisitli oldugundan bu konuda bilgi edinmem cok normal degil mi?

    Alıntı erdoman Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    diplomanı ya üniversitende onaylatacaksın ya da noterde, transkript ise zaten onaylı oluyor notere vs ihtiyaç yok. tabi önce kazanmanız gerekli ...
    tesekkur ederim

  3. #143
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Nerden
    Tokat
    Mesaj
    246
    Alıntı nihalb Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hepimizin bildigi uzere sonuclar aciklanmadi.kazanma ihtimalim var oldugundan basvuru yaptim, sure kisitli oldugundan bu konuda bilgi edinmem cok normal degil mi?



    tesekkur ederim
    geçici mezuniyet belgesi ya da diploma zaten üniversite onaylı olur bunda kurcalayacak bir şey olduğunu ben de sanmıyorum, süre hiç de kısıtlı değil bence gayet uygun, neyse inş istediğinizi kazanırsınız

  4. #144
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    3.718
    Alıntı Gökhan60 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    geçici mezuniyet belgesi ya da diploma zaten üniversite onaylı olur bunda kurcalayacak bir şey olduğunu ben de sanmıyorum, süre hiç de kısıtlı değil bence gayet uygun, neyse inş istediğinizi kazanırsınız
    Sanırım kastedilen diploma veya mezuniyet belgesinin fotokopilerinin onayının yapıması. Başvurularda üniversite veya noterden ''aslı gibidir'' onaylı diploma/mezuniyet belgesi istenir.
    Gökhan60 bunu beğendi.

  5. #145
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2013
    Mesaj
    12
    ikinci tercihler nerden nasıl yapılıyor bilgilendirirseniz sevinirim

  6. #146
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    09-2012
    Nerden
    BoLu
    Mesaj
    324
    Allah Allah ben KTU'de Eğitim Bil. Enstitüsü'nde Uygulamalı Dil Bilimi Eğitimi (Gazi Üniv. ile ortak) programı görmüştüm sanki, hatta arkadaşımla paylaşmıştım bunu ama şimdi göremiyorum :S
    Her şeyi senin için var ettim." diyen Rabb'e; "Her şeyi senin için terk ettim.!" diyebilmektir...ASK

  7. #147
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2013
    Mesaj
    5
    arkadaşlar işletme programlarından yalnızca bir tane mi seçebiliyoruz? Lütfen bilgisi olan söylesiiinnn

  8. #148
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    41
    arkadaşlar tek tercih yapabiliyorum 2. 3. tercihleri nasıl yaptınız ltfeen :S

  9. #149
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    52
    Alıntı osmanyksel06 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar tek tercih yapabiliyorum 2. 3. tercihleri nasıl yaptınız ltfeen :S

    hocam hangi bölüm? eğitim bilimleri enstitüsüyse tek tercih yapıyorsunuz

  10. #150
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    13
    Ulus. İlişkiler de bu sene rekabet olabilir mi acaba? Eski puana göre giremiyoruz. İşimiz zor vallahi.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Ege Üniversitesi 2013-2014 Güz Dönemi Lisansüstü Eğitim İlanı
    Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2013-2014 Güz Dönemi forum içinde, yazan runha
    Cevap: 39
    Son Mesaj: 09-01-2014, 13:12
  2. Istanbul Teknik Üniversitesi 2013-2014 Güz Dönemi Lisansüstü Eğitim İlanı
    Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2013-2014 Güz Dönemi forum içinde, yazan sidneh
    Cevap: 63
    Son Mesaj: 20-12-2013, 22:20
  3. Orta Doğu Teknik Üniversitesi 2013-2014 Güz Dönemi Lisansüstü Eğitimi İlanı
    Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2013-2014 Güz Dönemi forum içinde, yazan muleta
    Cevap: 120
    Son Mesaj: 07-09-2013, 21:18
  4. Yıldız Teknik Üniversitesi 2013-2014 Güz Dönemi Lisansüstü Eğitim İlanı
    Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2013-2014 Güz Dönemi forum içinde, yazan Malcolm-X
    Cevap: 83
    Son Mesaj: 06-07-2013, 23:47
  5. Karadeniz Teknik Üniversitesi 2011-2012 Bahar Dönemi Lisansüstü Eğitim İlanı
    Süresi Dolmuş Yüksek Lisans ve Doktora İlanları forum içinde, yazan muleta
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 06-01-2012, 17:07

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git