reklam

Sayfa 17 - Toplam 17 İlkİlk ... 7151617
Bulunan 241 den 247 - Toplam 247
Ağaç Şeklinde Aç96Beğeni

Bir Şarkı Paylaşın

Forum Oyunları Forumunda Bir Şarkı Paylaşın Konusunu İncelemektesiniz

BİR ŞARKI VE BİRKAÇ RENKLİ YORUMCUK https://www.youtube.com/watch?v=vEyjYWWiNRs evvel zaman içinde kalbur saman içindeyken bir doktor ...


  1. #241
    Kısıtlanmış Üyelik
    Üyelik Tarihi
    11-2015
    Nerden
    ◄◄ VE-RI-TAS
    Mesaj
    207
    BİR ŞARKI VE BİRKAÇ RENKLİ YORUMCUK
    https://www.youtube.com/watch?v=vEyjYWWiNRs

    evvel zaman içinde kalbur saman içindeyken bir doktor arkedeş vardı , ben kadar olmasada ilginç birtiydi aslında (EMIL) , bir ara yemekten sonra ona ortada kuyu var yandan geç dediğimde bana , başka bişi var bence ...ne dedin lan .. dediM

    bende , olum hep yandan çarklı sözlerin deniz buğusu gözlerin kapkara iğğrenç kömür gözbebeklerin ....filan filan
    diyince oda ,sanki önden çarklı olunca n oluyorda diyivermişti...

    arkadas kalkıp esprilerimi de bayri bari eleştiriye boğmaya kalkışmasınlar baAAari..

    neyse bir yabancı forumda denilmişki " çok paranız olursa ne yaparsınız"

    lan olum buda sorumu

    DDDDAĞITIIRM LANNN !..

    haha haha

    heheh no necessity of money to make your life funny , ahaha honey honey , love is sth. that probably would be honey

    puhaha haha

    benim yorumlarımı birileri okurken birilerinin gözbibiklerimnin kocaman kocaman olduğuna eminim...

    Son düzenleyen sueno, 23-08-2016 saat 22:30. Sebep: ingiliş giramer hitalari

  2. #242
    Kısıtlanmış Üyelik
    Üyelik Tarihi
    11-2015
    Nerden
    ◄◄ VE-RI-TAS
    Mesaj
    207
    ****** * ******
    symo++ & sueno

    ****** * ******

    https://www.youtube.com/watch?v=wTqtTjz9tMU


    Any Engineer cannot command me !..

    - - - Güncellendi - - -

    heyyy @<a href="http://www.akademikpersonel.org/member.php?u=3" target="_blank">Nazmi</a> hoca online imiş...

    Nazmi hocam bana tek bitek konuda güvenebilirsiniz burdaysanız okumuş olun.

    "temiz niyetli bi çocuk" sadace bu konuda

    öteki konularda lütfen sakın güvenmeyin .

    yalan dolan herşey görmek mümkün olabilir.. haha haa

    - - - Güncellendi - - -

    yaf sanırım ya bazı diller elit müzik yapmaya elverişli diil yada bu herif anlatamıyor ,alamıyosun ki coşkuyu ,abi herife bak yaf bide nasıl artist ,sanırsın bana rakip yahni!

    https://www.youtube.com/watch?v=FndmvPkI1Ms

    hadi hadi dama çıkmış sakal kesmemiş..

    - - - Güncellendi - - -



    prozodiden söz etmek mümkün değil..

    - - - Güncellendi - - -



    - - - Güncellendi - - -

    WELL TELLING GLOBAL CULTURE VIA MUSIC AT LAST (VIDEO )

  3. #243
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    10-2015
    Nerden
    Bikini Kasabası
    Mesaj
    125
    ⛵️


  4. #244
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    10-2015
    Nerden
    Bikini Kasabası
    Mesaj
    125
    ⛵️


  5. #245
    symo+
    Misafir


    **** ****
    sueno
    symo++

    **** ****

    - - - Güncellendi - - -

    Son bi paylaşımm ama buda çok hoşş (modern - pop - gibi ) , iyi çalışmalar

  6. #246
    symo+
    Misafir


    12 yıldır hala ara ara eğlenerek dinlediğim bir müzikk..

    yaf esra burdaymış ,ferah insan napıyorsun esraaaa orda mısınnnnn ...
    yaf ordaysan şunu diyecektimm : ya profil resmin çok hoşmuşşşş ,bayıldımm yakından bakıncaaa..çok tatlı hoşşş ,huzurrr ...
    yani ilk baktığımda dağınık bişiydi gördüğüm ,miyop olmuşum da ,göremedimmm , sonrada hiç bakmadım. ama çok hoşmuş yaf. yani yakından bakınca
    Son düzenleyen symo+, 11-09-2016 saat 23:21.

  7. #247
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    10-2015
    Nerden
    Bikini Kasabası
    Mesaj
    125
    ⛵️






Sayfa 17 - Toplam 17 İlkİlk ... 7151617

Benzer Konular

  1. Yargıya Yansımamış Mobbing Çözümü. Okuyun ve Paylaşın Lütfen!
    Mobbing ve Çözümleri forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 14
    Son Mesaj: 14-03-2013, 10:04

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git