reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 62 - Toplam 121 İlkİlk ... 1252606162636472112 ... SonSon
Bulunan 611 den 620 - Toplam 1208
Ağaç Şeklinde Aç55Beğeni

Yüksek Lisans ve Askerlik Tecili

Yüksek Lisans Eğitimi Forumunda Yüksek Lisans ve Askerlik Tecili Konusunu İncelemektesiniz

havacı01 Demiş ki: arkadaşlar az önce askerlik şubeyle görüştüm kayıttan sonra öğrenci belgesi ile gelip ...


  1. #611
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı havacı01 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar az önce askerlik şubeyle görüştüm kayıttan sonra öğrenci belgesi ile gelip tecil işlemlerini kendim yaptırmak istediğimi söyledim onu öyle yapamayız tecil işlemlerini okul yapar diyor, bununla ilgili net bir şey yok mu bu nasıl iştir anlamadım
    bildiğim kadarıyla siz kayıt olur olmaz tecil işlemi üniversite tarafından yaptırılıyor. Sadece gecikme, bakaya kalma durumlarında bizzat başvuru oluyor.

  2. #612
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2014
    Mesaj
    98
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    bildiğim kadarıyla siz kayıt olur olmaz tecil işlemi üniversite tarafından yaptırılıyor. Sadece gecikme, bakaya kalma durumlarında bizzat başvuru oluyor.
    şu an ben bakaya durumdayım hocam askerlik şubesine de belirttim bunu acaba konuştuğum memur mu bilmiyor? nette aradım ama bunula ilgili bir mevzuat yasa vs bulamadım

  3. #613
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2015
    Mesaj
    3
    Özellikle Nazmi hocam ve diğer bilgi sahibi arkadaşlardan cevap bekliyorum.
    2013 te lisan bitti ve 2015 e,kadar tecil kullandım o da bu yıl bitti.Sanırım okul vs.olmadan tekrar bi tecil hakkım yok.
    Şubeyle az evvel görüşmemde tek seçeneğimin Yüksek Lisans olduğunu söyledi.
    YL başvurusu yapmış olmak tecil için yeterli mi?
    Yoksa Ales sonucu vs.üniversite onayından sonra tecil hakkı doğuyor?
    Cevaplarınızı bekliyorum...

  4. #614
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Nerden
    Antalya
    Mesaj
    1.354
    Alıntı Ahmed Osman Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Özellikle Nazmi hocam ve diğer bilgi sahibi arkadaşlardan cevap bekliyorum.
    2013 te lisan bitti ve 2015 e,kadar tecil kullandım o da bu yıl bitti.Sanırım okul vs.olmadan tekrar bi tecil hakkım yok.
    Şubeyle az evvel görüşmemde tek seçeneğimin Yüksek Lisans olduğunu söyledi.
    YL başvurusu yapmış olmak tecil için yeterli mi?
    Yoksa Ales sonucu vs.üniversite onayından sonra tecil hakkı doğuyor?
    Cevaplarınızı bekliyorum...
    Tecil için YL'yi kazanıp kayıt yaptırmış olmanız gerekiyor.
    "In a completely sane world, madness is the only freedom!" J.G.B.

  5. #615
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2015
    Mesaj
    3
    Hım teşekkür ederim hocam.
    Ayrıca bilmediğim,YL de derslere girme zorunluluğu var mı?İlçede olduğum için git gel sıkıntı olabilir.

    Teşekkür ederim.

  6. #616
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Nerden
    Antalya
    Mesaj
    1.354
    Alıntı Ahmed Osman Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hım teşekkür ederim hocam.
    Ayrıca bilmediğim,YL de derslere girme zorunluluğu var mı?İlçede olduğum için git gel sıkıntı olabilir.

    Teşekkür ederim.
    Derslere devam zorunluluğu var, ama tecil için kayıt yaptırmanız ve enstitünüzün ilgili askerlik şubesine yazı geçmesi yeterlidir. Yani yapılan 3 yıllık teciliniz devamsızlıktan kalsanız bozulmuyor.
    "In a completely sane world, madness is the only freedom!" J.G.B.

  7. #617
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2015
    Mesaj
    3
    Şu cevaplardan sonra rahatladım hocam çok saolun: )
    Siz benim anlamayışıma ve bu konuda da bilgi edinmek isteyenler olabilir;
    Süreci nasıl yöneltmeliyim şu dakikadan sonra?
    Malum tecil için YL kaydı düşünüyorum.
    ALES+SONRASI YL Kaydı sanırım.+Diplma notum 2.33 yeterli olur mu ayrı bi mesele...
    Her durumda Alese girip , Üniversite kabul ettikten sonra tecil durumumu bu aşamada belirtiyorum sanırım.
    K.bkmayon sıfır bilgim var bu konuda...

  8. #618
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Nerden
    Antalya
    Mesaj
    1.354
    Alıntı Ahmed Osman Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Şu cevaplardan sonra rahatladım hocam çok saolun: )
    Siz benim anlamayışıma ve bu konuda da bilgi edinmek isteyenler olabilir;
    Süreci nasıl yöneltmeliyim şu dakikadan sonra?
    Malum tecil için YL kaydı düşünüyorum.
    ALES+SONRASI YL Kaydı sanırım.+Diplma notum 2.33 yeterli olur mu ayrı bi mesele...
    Her durumda Alese girip , Üniversite kabul ettikten sonra tecil durumumu bu aşamada belirtiyorum sanırım.
    K.bkmayon sıfır bilgim var bu konuda...
    Evet, diploma notunuz düşük, ama ne kadar çok yere başvurursanız girme şansınız o kadar çok olur.
    "In a completely sane world, madness is the only freedom!" J.G.B.

  9. #619
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    651
    Arkadaşlar, dün arkadaşımla askerlik şubesine gittik ve arkadaşım askerlik durum belgesi istedi. Tecili 2014 kasımda bitmişti ve 3 dönem bakaya durumunda imiş. Normalde hemen askerlik işlemlerinin başlatılması lazım ama oradaki memura yüksek lisans başvurusu yapacağını ve tezsiz olduğu için kesin kabul edileceğini söyledi. Memur da arkadaşıma 2015 eylül ayına kadar askerlik yönünden bir sakıncası yoktur diye bir belge verdi.

    Belki sizlere de faydası olur bu bilginin çünkü ülkemizde işlemler hukuk üzerinden değil de kişiler üzerinden yürüyor.
    …biz çayın yalnızlığa iyi gelen tarafını da severiz…

  10. #620
    Akademik Forum
    Misafir

    Okul askerliğimi tecil ettirmemiş

    arkadaşlar merhaba,

    2013 haziranda lisanstan mezun oldum. dahasonra askerliğimi 2015 eylüle kadar tecil ettiler. sonra yüksek lisansa yazıldım ve 2015 haziranda mezun oldum askerlik için okulla görüştüğüm okul bana sizin askerliğiniz yapıldı gözüktüğü için biz sizin askerliğinizi tecil ettirmedik dedi. Belge hatasından dolayı kayıt döneminde askerliğimi yapıldı yazmışlar. Şimdi tekrar yüksek lisansa yazılsam ve yazıldığım okul askerliğimi tecil ettirebilir mi ? çünkü ilk yüksek yaptığım yer askeriyeye herhangi bir belge yollamamış. Askeriye benim yüksek lisans yapyığımı nerden görecek. Böyle bir şey yapabilir miyim?





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Lisansüstü Eğitim ve Askerlik Tecili
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan tusubasa
    Cevap: 21
    Son Mesaj: 16-04-2016, 01:06
  2. Cevap: 10
    Son Mesaj: 07-02-2016, 23:35
  3. Askerlik Tecili İptali
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan akaldirim
    Cevap: 12
    Son Mesaj: 01-01-2014, 19:36
  4. Yüksek Lisans Azami Süre Askerlik Tecili
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan netra
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 03-11-2012, 11:03
  5. Yüksek Lisans Aşamasında Askerlik Tecili
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan AYAZAYAZ35
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 24-02-2012, 11:41

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git