reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 11 - Toplam 47 İlkİlk ... 91011121321 ... SonSon
Bulunan 101 den 110 - Toplam 461

Başka İlde Lisansüstü Yapan Araştırma görevlilerine Zorunlu 35. Madde Dayatması

Araştırma Görevlisi Forumunda Başka İlde Lisansüstü Yapan Araştırma görevlilerine Zorunlu 35. Madde Dayatması Konusunu İncelemektesiniz

Evet dediğiniz düzeltmeli tebligatı uygun bir dille öneri olarak mail atalım. Hepimiz de bence üniversite ...


  1. #101
    Hakan Bucak
    Misafir
    Evet dediğiniz düzeltmeli tebligatı uygun bir dille öneri olarak mail atalım. Hepimiz de bence üniversite mail hesalarımızdan atmalıyız mailleri.

  2. #102
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    04-2013
    Mesaj
    15
    Bir mail örneği paylaşabilir miyiz arkadaşlar ?

  3. #103
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    04-2013
    Mesaj
    12
    Doktora Ders aşaması ve tez aşaması şeklinde ikiye ayrılıyor da.. Yeterlilik aşaması neye giriyor?

  4. #104
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Nerden
    İzmir
    Mesaj
    381
    Alıntı Vahdet Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam siz istiyorsanız Üniv. yollamak zorunda 0 tolerans, ama siz gitmek istemiyorsanız Üniv. sizi yollamazsa ve şikayet edilmezse o zaman da FULL inisiyatif. 2 ucu var bu kararın. 1-2 haftaya daha da netleşir. Mezhepe uyma gibi düşünün. Kan akması mı, tensel temas mı? sorusunun cevabı gibi. Sıkıştığınızda 2sinden birini kullanırsınız. O kadar da sorun olmayacaktır. Bu karar gitmek isteyip göndermeyen Üniv. lerin zorbalıklarını sonlandırmak için alınmış bence. Ama kesinleşir kısa sürede.
    hocam dediğiniz gibi isteğe bağlı bir durum iseÖYPli arş gör hiç 35 almadan da lisansüstü eğitim yapabilir mi? umarım cevabınız olumlu olur
    Eğer anlamıyorlarsa boşver tatlım

  5. #105
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    5.055
    ÖYP'de 35. madde zorunlu, git-gel yapılamaz.

  6. #106
    Hakan Bucak
    Misafir
    Alıntı ftmftm Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Doktora Ders aşaması ve tez aşaması şeklinde ikiye ayrılıyor da.. Yeterlilik aşaması neye giriyor?
    Dersleri verdikten sonra yeterlilik sınavı olunur. Bu sınav branş bakımından geneldir ve zordur, geçemeyen tez aşamasına da geçemez.

  7. #107
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    42
    Alıntı sidneh Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam ÖYP için değişen bir şey yok, ondan zaten görevlendirme zorunlu idi. Bu durum sadece cari alımla girenleri etkiliyor.
    Hocam öyle demişsiniz ama sorun da bu. Daha önce de belirttiğim gibi, öyp'liyim; ama buna rağmen görevlendirilmedim. Aynı anda iki yere de YL kaydım var ve ben atandığım kurumda durmak zorundayım. Git-gel de yapmıyorum. O yüzden sordum bu yeni karar, aynı anda iki yere kayıtlı olup görevlendirme alamayan araştırma görevlilerinin, bu sefer yök zoruyla görevlendirmesini sağlar mı diye?

  8. #108
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    5.055
    Hocam siz ÖYP kapsamındaki ylnize devam etmek zorundasınız, atandığınız kurumda eğitim alıyorsanız o eğitiminiz ÖYP kapsamındadır, o yüzden sizi görevlendirmezler.

  9. #109
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    31
    Arkadaşlar ben az önce Yök genel sekreterlikte bir numarayı ardım ve bana dediler ki.13.03.2013 tarihli çıkan yazı sadece Öyp lileri kapsayacak şekilde yeniden bir yazı ile düzenlenecek dedi.Yani Öyp dışında atanmış olan Araştırma Görevlilerini kapsamıyor.Onların görevlendirmeleri tamamen kendi üniversitelerine bağlıdır diye de ekledi.Yani boşuna telaş yapıyorsunuz diyorum.
    taluyka ve aciftcibasi bunu beğendiler.

  10. #110
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    04-2013
    Mesaj
    15
    Alıntı Akademisyen_50 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar ben az önce Yök genel sekreterlikte bir numarayı ardım ve bana dediler ki.13.03.2013 tarihli çıkan yazı sadece Öyp lileri kapsayacak şekilde yeniden bir yazı ile düzenlenecek dedi.Yani Öyp dışında atanmış olan Araştırma Görevlilerini kapsamıyor.Onların görevlendirmeleri tamamen kendi üniversitelerine bağlıdır diye de ekledi.Yani boşuna telaş yapıyorsunuz diyorum.
    İnş. ölyle olmasını umuyorum





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. YÖK'ün 35. Madde Dayatması
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan Altan
    Cevap: 95
    Son Mesaj: 21-08-2015, 11:47
  2. Araştırma Görevlilerine Ait 2547 Sayılı Kanunun 33. Maddesi
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 45
    Son Mesaj: 24-11-2014, 09:47
  3. bu yıl tercih yapan kamucular ve zorunlu hizmet
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan hopeless
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 06-08-2012, 15:01
  4. Cevap: 1
    Son Mesaj: 04-10-2011, 19:38
  5. Araştırma Görevlilerine Bir Soru Sormak İstiyorum
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan hedo5
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 29-06-2011, 13:06

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git