reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 3 - Toplam 7 İlkİlk 12345 ... SonSon
Bulunan 21 den 30 - Toplam 64

ÖYP Kapsamında Açılmayan Dil Eğitim Merkezlerinin Açılması Hakkında Dilekçe

ÖYP Dil Merkezleri Forumunda ÖYP Kapsamında Açılmayan Dil Eğitim Merkezlerinin Açılması Hakkında Dilekçe Konusunu İncelemektesiniz

peke Demiş ki: bb35 senin de altını çizdiğin gibi konu sadece mağdurları değil tüm öyplileri ...


  1. #21
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    30
    Alıntı peke Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    bb35 senin de altını çizdiğin gibi konu sadece mağdurları değil tüm öyplileri ilgilendiriyor. O yüzden hepimiz mağdur olsak da olmasak da harekete geçersek çok daha iyi bir yerleştirme yapılabilir. Çünkü emin ol odtüye girecek puanı olup 6 aylığına şehir değiştirmek istemediği için bulunduğu yerleri yazacak çok insan var.
    Arkadaşlar, çok haklısınız. mesela benim puanım her ne kadar yüksek olmasa da (81.09). bu puanla eğer açılsaydı ilk tercihim konya olacaktı. yardımcı olursanız birer mail ile dilekçe atarsanız belki ciddiye alınır, koordinatörler de bu kadar uğraştığına göre belki bunun bir imkanı ve yolu vardır.

  2. #22
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    45
    https://oyp.yok.gov.tr/?page=contact
    arkadaşlar bu adresten de direkt iletişim forumundan yazabiliyoruz...

    oyp@yok.gov.tr den mail atabiliyoruz...

    - - - Güncellendi - - -

    Hafizates benim puanım da 84,01 ve ben de konyada kalmak zorundayım... sorumlu oldugum bi annem var, evliyim eşim var.. ne yapacagımı şaşırmıiş durumdayım, bi umut bunu deneyelim
    bilemedimbenonu ve hafizates bunu beğendiler.

  3. 18-03-2013, 15:24

    Yeni Üye


  4. #23
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    45
    arkadaşlar ilk öyp tercihleri yapıldıgında da bazı arkadaslar organize olup mail attılar.. onların o çabalarıyla tercihlerdeki başvuru şartları değişti.. yani YÖK istese makul isteklere cevap verip düzenleme yapabiliyor.. Ne olur biz de birşeyler yapalım.. Hiçbir çaba göstermeyip mağdur ve pişman olmaktansa bunu denemekte fayda var haksız mıyım ?
    peke ve i.a. bunu beğendiler.

  5. #24
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    25
    ktü için ben de gönderidim umarım bi sonuç alınır

  6. #25
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    165
    Az önce de yazdım, herkes mail atarsa düzenleme yapılır bence de. Bir ihtimal... Ciddi anlamda mağdur olan insanlar var. Ama sayının fazla olması gerek arkadaşlar...
    Hepimiz ölecek yaştayız.

  7. #26
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    114
    Alıntı peke Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    bb35 senin de altını çizdiğin gibi konu sadece mağdurları değil tüm öyplileri ilgilendiriyor. O yüzden hepimiz mağdur olsak da olmasak da harekete geçersek çok daha iyi bir yerleştirme yapılabilir. Çünkü emin ol odtüye girecek puanı olup 6 aylığına şehir değiştirmek istemediği için bulunduğu yerleri yazacak çok insan var.
    Tamam bende gönderiyorum sizler için Bu seferde diğer üni.lerin kontenjanlarını düşürebilirler ama kısmet artık....
    Keşke tercihlerin ilk günü yapılsaydı, o zaman olabilirdi.

  8. #27
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    25
    Alıntı i.a. Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Az önce de yazdım, herkes mail atarsa düzenleme yapılır bence de. Bir ihtimal... Ciddi anlamda mağdur olan insanlar var. Ama sayının fazla olması gerek arkadaşlar...
    hocam ktü açılacak diye eşim tayinini trabzona yaptırdı evimizi tuttuk ve tam taşınmak üzereyken açılmadığını öğrendik şimdi eşim gidiyo ben nereye gidicem belli değil ayrıyeten bir de küçük kızım var ne yapacağımı şaşırmış durumdayım ve gerçekten çok mağdurum inş bi gelişme olur lütfen mail atalım

  9. #28
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    65
    Telefonları açmayan yök mail mi okuyacak? Bir umut yapalım bakalım..

  10. #29
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    165
    Alıntı hukuk_ Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam ktü açılacak diye eşim tayinini trabzona yaptırdı evimizi tuttuk ve tam taşınmak üzereyken açılmadığını öğrendik şimdi eşim gidiyo ben nereye gidicem belli değil ayrıyeten bir de küçük kızım var ne yapacağımı şaşırmış durumdayım ve gerçekten çok mağdurum inş bi gelişme olur lütfen mail atalım
    Hocam Allah yardımcınız ve yardımcımız olsun. Benim durumum o kadar kötü değil ama ben de her şeyimi Trabzon'a göre ayarlamıştım. Kurumların ne yazık ki birbirlerinden haberleri olmadığı bir kez daha ortaya çıktı. Mağdur olan hep bizler oluyoruz...
    Hepimiz ölecek yaştayız.

  11. #30
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    45
    arkadaşlar ısrarla birkaç kere gönderelim, ben gönderiyorum durumumu açık açık izah ediyorum





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2012 de açılmayan kontenjanlarla ilgili ???
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan dentist_1907
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 22-07-2012, 04:55
  2. Öyp kapsamında Bütünleşik Lisansüstü eğitim??
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan Bekir Bora
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 24-12-2011, 09:59
  3. Öyp Kapsamında Lisans Üstü Eğitim
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan burak21
    Cevap: 10
    Son Mesaj: 12-12-2011, 13:25
  4. Cevap: 0
    Son Mesaj: 12-09-2011, 18:52
  5. ÖYP kapsamında yüksek lisans&doktora yapılacak üniversiteler hakkında, ÖNEMLİ
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan mgulcur
    Cevap: 16
    Son Mesaj: 23-07-2011, 22:43

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git