reklam

Sonuçları Görüntülenen Anket: Hangi dil merkezi daha iyi eğitim veriyor?

Oy
155. Sizin bu ankete oy verme yetkiniz yok
  • Akdeniz Üniversitesi

    22 14,19%
  • Anadolu Üniversitesi

    16 10,32%
  • Ankara Üniversitesi

    24 15,48%
  • Çukurova Üniversitesi

    10 6,45%
  • Dokuz Eylül Üniversitesi

    29 18,71%
  • Erciyes Üniversitesi

    12 7,74%
  • Gazi Üniversitesi

    18 11,61%
  • Gaziantep Üniversitesi

    15 9,68%
  • Hacettepe Üniversitesi

    23 14,84%
  • İstanbul Teknik Üniversitesi

    19 12,26%
  • Marmara Üniversitesi

    24 15,48%
  • Ortadoğu Teknik Üniversitesi

    51 32,90%
  • Sakarya Üniversitesi

    11 7,10%
  • Selçuk Üniversitesi

    15 9,68%
  • Yıldız Teknik Üniversitesi

    18 11,61%
  • Boğaziçi Üniversitesi

    35 22,58%
  • Karadeniz Teknik Üniversitesi

    14 9,03%
Çok Seçmeli Anket
+ Konuyu Cevapla
Sayfa 28 - Toplam 140 İlkİlk ... 1826272829303878128 ... SonSon
Bulunan 271 den 280 - Toplam 1397

ÖYP 2012/2 Açılan Dil Merkezleri Hakkında Yorumlar

ÖYP Dil Merkezleri Forumunda ÖYP 2012/2 Açılan Dil Merkezleri Hakkında Yorumlar Konusunu İncelemektesiniz

ibrahimakca Demiş ki: Canan hocam biz şu 6 aylık süreç içerisinde 65 i gecelim de ...


  1. #271
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    84
    Alıntı ibrahimakca Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Canan hocam biz şu 6 aylık süreç içerisinde 65 i gecelim de gerisini düşünmek zorunda kalmayalım biz buna odaklanalım, gerisini de sallayın gitsin
    tamam hocam umarım dediğiniz gibi olur zaten bende öyle düşünüyorum ielts vs. başka çareler denicem gerekirse 6 ay içinde ama işte bazı şeylerin bilincinde olmamaları üzüyor insanı

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı i.a. Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Benim puan 45. 2012/2'liyim işte... Yanlışlık olduğunu düşünüyorum ben de keza şu şartlar altında 7 nisandaki sınavı saymazsak önümde bir sınav var demektir. (:
    Hocam puanınız 45 ise ve atamanız 11 şubatta yapıldıysa 11 şubat 2014e kadar en az 50 puan almanız gerekiyor, 11 şubat 2014ten sonra ise 11 şubat 2015e kadar da en az 65 olması gerekiyor yanlışım varsa düzeltin
    ibrahimakca bunu beğendi.

  2. #272
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    165
    Alıntı canan_ Demiş ki: Mesajı Görüntüle


    Hocam puanınız 45 ise ve atamanız 11 şubatta yapıldıysa 11 şubat 2014e kadar en az 50 puan almanız gerekiyor, 11 şubat 2014ten sonra ise 11 şubat 2015e kadar da en az 65 olması gerekiyor yanlışım varsa düzeltin

    Ben de öyle biliyorum ama bana gelen yazı o şekilde değil.
    Hepimiz ölecek yaştayız.

  3. #273
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    30
    sistem yenilenmiştir diyor herkesin üye olması gerekiyor yazıor

  4. #274
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    03-2013
    Nerden
    izmir
    Mesaj
    66
    Alıntı mum çiçeği Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hadi hayırlısı tercih işlemleri başlamıştır
    nereden giricez. link var mı?

  5. #275
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    25
    arkadaşlar ben üye olamıyorum.
    üyeliğimi bir türlü kaydedemiyorum.

    sisteme girene kadar, girebilen bir arkadaş açılan dil merkezlerini yazabilir mi lütfen.

  6. #276
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    54
    Tercih işlemlerine girebilen var mı?

  7. #277
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    165
    Ben de giremiyorum. Üye de olamıyorum. Aktivasyon falan yazmış ama o da olmuyor.
    Hepimiz ölecek yaştayız.

  8. #278
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    03-2013
    Nerden
    izmir
    Mesaj
    66
    Alıntı i.a. Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ben de giremiyorum. Üye de olamıyorum. Aktivasyon falan yazmış ama o da olmuyor.
    ben yöksis e bile giremiyorum

  9. #279
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    25
    Alıntı i.a. Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ben de giremiyorum. Üye de olamıyorum. Aktivasyon falan yazmış ama o da olmuyor.
    aynı durum....

  10. #280
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    165
    Hahahah... Bir şeyi de adam gibi yapabilseler şaşıracağım zaten. İyi güldüm. (:
    Hepimiz ölecek yaştayız.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Yıllara Göre Açılan ÖYP Dil Merkezleri
    ÖYP Dil Merkezleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 67
    Son Mesaj: 01-01-2015, 20:20
  2. Dil Merkezleri Hakkındaki Yorumlar
    ÖYP Dil Merkezleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 07-09-2013, 01:16
  3. Dil merkezleri hakkında?
    ÖYP Dil Merkezleri forum içinde, yazan mrt_krkgc
    Cevap: 27
    Son Mesaj: 25-05-2012, 10:52
  4. ÖYP Dil Merkezleri Hakkında Bilgi ve Tecrübeler
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan muammafilozof
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 19-10-2011, 15:15
  5. Yeni Açılan Üni.ler Hakkında
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan grznky
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 12-06-2011, 19:46

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git