reklam

Sonuçları Görüntülenen Anket: Hangi dil merkezi daha iyi eğitim veriyor?

Oy
155. Sizin bu ankete oy verme yetkiniz yok
  • Akdeniz Üniversitesi

    22 14,19%
  • Anadolu Üniversitesi

    16 10,32%
  • Ankara Üniversitesi

    24 15,48%
  • Çukurova Üniversitesi

    10 6,45%
  • Dokuz Eylül Üniversitesi

    29 18,71%
  • Erciyes Üniversitesi

    12 7,74%
  • Gazi Üniversitesi

    18 11,61%
  • Gaziantep Üniversitesi

    15 9,68%
  • Hacettepe Üniversitesi

    23 14,84%
  • İstanbul Teknik Üniversitesi

    19 12,26%
  • Marmara Üniversitesi

    24 15,48%
  • Ortadoğu Teknik Üniversitesi

    51 32,90%
  • Sakarya Üniversitesi

    11 7,10%
  • Selçuk Üniversitesi

    15 9,68%
  • Yıldız Teknik Üniversitesi

    18 11,61%
  • Boğaziçi Üniversitesi

    35 22,58%
  • Karadeniz Teknik Üniversitesi

    14 9,03%
Çok Seçmeli Anket
+ Konuyu Cevapla
Sayfa 21 - Toplam 140 İlkİlk ... 1119202122233171121 ... SonSon
Bulunan 201 den 210 - Toplam 1397

ÖYP 2012/2 Açılan Dil Merkezleri Hakkında Yorumlar

ÖYP Dil Merkezleri Forumunda ÖYP 2012/2 Açılan Dil Merkezleri Hakkında Yorumlar Konusunu İncelemektesiniz

yine bu forumda bir yerlerde 2010da dokuz eylüle gidip 65i geçen 1 kişi olmuş diye ...


  1. #201
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    02-2012
    Nerden
    İzmir
    Mesaj
    13
    yine bu forumda bir yerlerde 2010da dokuz eylüle gidip 65i geçen 1 kişi olmuş diye okudum..

  2. #202
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    03-2013
    Nerden
    izmir
    Mesaj
    66
    Alıntı ibrahimakca Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    izmir bazı noktalarda benim işimi baya bi kolaylaştıracak hocam öyle diyelim sizin puanınız 50 nin altında mı ki bir sene hakkınız var hocam ? benim kpds den aldıgım bi 58.75 var ve de bana iki sene hakkımın oldugunu söylediler. o yüzden kalite ve de bana kolaylık sağlayacak şekilde bir sıra izleyeceğim. elbette sonuçlar açıklandıktan sonra da haberleşelim hocam. Hakkımızda hangi üniversite bize hayırlı olacaksa o üniye yerleşmeyi de rabbim bizlere nasip etsin diyelim

    - - - Güncellendi - - -



    hocam sizde de izmiri ilk tercih olacak anladıgım kadarıyla yanlış anlamazsanız puanınızı öğrenebilir miyim ?

    - - - Güncellendi - - -



    Gorgias hocam aynı şekilde sizde de izmiri ilk tercih olacak anladıgım kadarıyla yanlış anlamazsanız sizin de puanınızı öğrenebilir miyim ?

    - - - Güncellendi - - -

    herkese soru sora sora kendimi cia ajanı gibi hissetmeye başladım şunun puanı benden yüksek benim önümde olacak, şu arkadasın puanı benden az hahahaaa ben onu geçtim vsvsvsvsvs şeytan bak git )

    - - - Güncellendi - - -

    gorgias hocam da önceki mesajlarından birinde zaten puanını belirtmiş. kusura bakma hocam tembellik işte insan bi önceki mesajlara bakar demi
    83 benim sizin kaç?

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı Gorgias Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Size İzmir gelir yüzde 99
    bana mı

  3. #203
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    54
    Merhaba arkadaşlar, ilk sırada Dokuz Eylül'ü tercih edeceğim çünkü hem evim izmirde zaten izmirliyim, hem de dokuz eylülde yüksek lisansa devam etmeye çalışıyorum. Ama burda Dokuz eylül o kadar çok övülmüş ki inanamadım, "benim deu olur yaa kim tercih edicek burayı" diye düşünürken şimdi tedirgin olmaya başladım =( Ben lisansı da deu da tamamladım ve kötü diyemeyeceğim ama iyi de olmayan bir hazırlık eğitimi almıştım. Aslında biraz denk gelen hocaya bağlı, başka sınıflarda memnun olan arkadaşlarım vardı ama biz sınıf hocalarımızdan hiç memnun değildik.

    Puanım 80.6 =( İnşallah olur çünkü gerçekten ihtiyacım var yoksa başka şehirde hem ev tutmak zorunda kalıcam, masraf yapıcam, hem de yüksek lisansım kalıcak. Umarım tercih yaparken herkes evlerine göre tercih yapar. =(

  4. #204
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    129
    ibrahimakca hocam için söylemiştim onu ben ama size de gelir yüzde 99 ilk tercihiniz olacaksa, bana da yüzde 98 gelir :P
    ibrahimakca ve merve ç bunu beğendiler.

  5. #205
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Nerden
    İzmir
    Mesaj
    68
    ama sanki herkes izmirde oturuyo gibi ya da forumdakiler izmir ağırlıklı

  6. #206
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Nerden
    İzmir
    Mesaj
    68
    Alıntı Gorgias Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ibrahimakca hocam için söylemiştim onu ben ama size de gelir yüzde 99 ilk tercihiniz olacaksa, bana da yüzde 98 gelir :P
    81'e yüzde kaç diyosun hocam

  7. #207
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    03-2013
    Nerden
    izmir
    Mesaj
    66
    ben de şaşkınım izmiri tercih etmek isteyen pek olmaz sanıyordum.

  8. #208
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    54
    Alıntı mum çiçeği Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ama sanki herkes izmirde oturuyo gibi ya da forumdakiler izmir ağırlıklı
    İnşallah forumdakiler öyledir =)

    Alıntı merve ç Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ben de şaşkınım izmiri tercih etmek isteyen pek olmaz sanıyordum.
    Aynen ben de öyle düşünmüştüm

  9. #209
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Nerden
    İzmir
    Mesaj
    68
    Alıntı jSmNn Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    İnşallah forumdakiler öyledir =)
    Aynen ben de öyle düşünmüştüm
    ankette dokuz eylülü italik yazmışlar ondan dikkat çekiyo bence umarım izmir olur bide sürpriz yapıp ege açılırsa tadından yenmez deyip son dakika temennisinde bulunayım
    jSmNn bunu beğendi.

  10. #210
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    03-2013
    Nerden
    izmir
    Mesaj
    66
    evet ben de onu düşünmüştüm neden ege de acılmıyo diye..





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Yıllara Göre Açılan ÖYP Dil Merkezleri
    ÖYP Dil Merkezleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 67
    Son Mesaj: 01-01-2015, 20:20
  2. Dil Merkezleri Hakkındaki Yorumlar
    ÖYP Dil Merkezleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 07-09-2013, 01:16
  3. Dil merkezleri hakkında?
    ÖYP Dil Merkezleri forum içinde, yazan mrt_krkgc
    Cevap: 27
    Son Mesaj: 25-05-2012, 10:52
  4. ÖYP Dil Merkezleri Hakkında Bilgi ve Tecrübeler
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan muammafilozof
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 19-10-2011, 15:15
  5. Yeni Açılan Üni.ler Hakkında
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan grznky
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 12-06-2011, 19:46

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git