reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 5 - Toplam 17 İlkİlk ... 3456715 ... SonSon
Bulunan 41 den 50 - Toplam 166

Dil Merkezleri Tercihleri- Puan/Tercih Sırası

ÖYP Dil Merkezleri Forumunda Dil Merkezleri Tercihleri- Puan/Tercih Sırası Konusunu İncelemektesiniz

ben daha önce de eğitimin iyi oldugunu duymuştum.bugun forumda da bir arkadaş olumlu şeyler yazdı...


  1. #41
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    262
    ben daha önce de eğitimin iyi oldugunu duymuştum.bugun forumda da bir arkadaş olumlu şeyler yazdı

  2. #42
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    63
    olmazsa dışarıdan kursa gideceğiz artık.çünkü bazı okullar tam güven vermiyor bu konuda..
    bu arada bu konu başlığı altında daha kişinin olması daha güzel olurdu az zaman kalmışken kursların açılmasına

  3. #43
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    262
    valla sürekli yazalım aktif olsun ki anasayfada görünsün yardımcı olsunlar bize

  4. #44
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    5.063
    Alıntı abdullahberam Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    evet hocam antalya düşünüyorum. puanım 77. tabi eğitimi de çok önemli nasıl bilmiyorum
    Akdeniz'in ÖYPliler için ayrılmış dil eğitim merkezi var. Adamlar bu işi iyi yapmaya başladı.
    abdullahberam ve tugbalevent bunu beğendiler.

  5. #45
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    63
    Alıntı tugbalevent Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    valla sürekli yazalım aktif olsun ki anasayfada görünsün yardımcı olsunlar bize
    aynen hocam

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı Mr December Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Akdeniz'in ÖYPliler için ayrılmış dil eğitim merkezi var. Adamlar bu işi iyi yapmaya başladı.
    valla bu güzel bi haber hocam.iyi oldu bu.çünkü biz geçen sene Gazi de neler çektik neler ....

  6. #46
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    262
    off allahım inşallah akdenize giderimmm

    - - - Güncellendi - - -

    siz tekrar mı kursa gideceksiniz?

  7. #47
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Dil kursunda tabiki öncelikli olarak puan önemli, ama tercihinizde ilk sıralarda yer vermediğiniz bir merkeze puanınız yetse bile daha üsttekine yerleştirileceğiniz için ölü tercih yapılmış olur. Ancak işte bu dil merkezi tercihlerinde çok da geçerli değildir. Çünkü insanlar kendilerne yakın ya da memleketlerindeki merkezleri tercih ediyorlar. YÖK herhangi bir yere atama yapacağı için kişi Antalyalı ise ilk sıraya Akdeniz son sıraya da Boğaziçi yazmış olabilir. Ama puanı Boğaziçini tutuyor olsa bile zaten Akdenize yerleşecektir. İşte tercih bu yüzden önemlidir. Ama belirleyici olan ÖYP puanınızdır kısacası tutup da 1. sıraya Boğaziçini yazmanız puanınız yetmedikçe o sıralama hiç bir işe yaramaz.
    tugbalevent bunu beğendi.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  8. #48
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    63
    Alıntı tugbalevent Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    off allahım inşallah akdenize giderimmm

    - - - Güncellendi - - -

    siz tekrar mı kursa gideceksiniz?
    evet hocam haliyle 65 i geçemeyince )

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı Nazmi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Dil kursunda tabiki öncelikli olarak puan önemli, ama tercihinizde ilk sıralarda yer vermediğiniz bir merkeze puanınız yetse bile daha üsttekine yerleştirileceğiniz için ölü tercih yapılmış olur. Ancak işte bu dil merkezi tercihlerinde çok da geçerli değildir. Çünkü insanlar kendilerne yakın ya da memleketlerindeki merkezleri tercih ediyorlar. YÖK herhangi bir yere atama yapacağı için kişi Antalyalı ise ilk sıraya Akdeniz son sıraya da Boğaziçi yazmış olabilir. Ama puanı Boğaziçini tutuyor olsa bile zaten Akdenize yerleşecektir. İşte tercih bu yüzden önemlidir. Ama belirleyici olan ÖYP puanınızdır kısacası tutup da 1. sıraya Boğaziçini yazmanız puanınız yetmedikçe o sıralama hiç bir işe yaramaz.
    sağolun Nazmi hocam... teşekkürler...

  9. #49
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    5.063
    AÜ Dil Merkezi :

    ÖYP Yabancı Dil Öğretimi

  10. #50
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    262
    hocam tesekkür ederiz acıklayıcı bilginiz için.

    - - - Güncellendi - - -

    Hocam ben şöyle bir sıralama düşünüyorum.
    1-AKDENİZ
    2-ODTÜ
    3-BOĞAZİÇİ
    4-ANADOLU
    5-YILDIZ TEKNİK
    6- İTÜ
    7-SELÇUK..... ve ben mersinliyim.Puanım da 73.34 odtü ve bogaziçi bu sıralamada ölü tercih mi olur;? akdenizin gelme olasılıgı varmıdır bu sıralamaya göre?????

    - - - Güncellendi - - -

    öyp programında iki kez gidilebiliyormu dil eğitimine?
    Mr December bunu beğendi.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP'de Tercih Sırası mı? Yoksa Puan mı Önemli?
    ÖYP 2013- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı forum içinde, yazan muhammed said
    Cevap: 32
    Son Mesaj: 02-08-2016, 01:24
  2. Hangi Dil Merkezleri Tercih Edilmeli?
    ÖYP Dil Merkezleri forum içinde, yazan Road Runner
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 08-02-2013, 23:08
  3. Dil Merkezleri Tercihleri Belli Olmuştur
    ÖYP Dil Merkezleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 31-10-2011, 10:54
  4. Tercih Sırası
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan ylnzcylnm
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 10-07-2011, 22:30
  5. ÖYP Tercih Sırası
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan apollo2907
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 03-07-2011, 17:23

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git