reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 6 - Toplam 25 İlkİlk ... 4567816 ... SonSon
Bulunan 51 den 60 - Toplam 243
Ağaç Şeklinde Aç11Beğeni

Özel (Vakıf) Üniversite MYO Öğretim Görevlisi Maaşı Ne Kadar?

Öğretim Görevlisi Forumunda Özel (Vakıf) Üniversite MYO Öğretim Görevlisi Maaşı Ne Kadar? Konusunu İncelemektesiniz

bilmeyenkisi Demiş ki: Merhaba, Ben araatirma görevlisi olarak girdim. Bolum henüz acilmadi için eylülde basliycakmisim. ...


  1. #51
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2014
    Mesaj
    92
    Alıntı bilmeyenkisi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhaba,
    Ben araatirma görevlisi olarak girdim.
    Bolum henüz acilmadi için eylülde basliycakmisim. Eylüle kadar ucretsiz izin oldu için maaş yok.
    Ben ar. Gov olarak basliycam icin
    Maaş maalesef 2500.

    Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    Anladım..
    Öğrt Gör için daha mi fazladır acaba Maaşlar?
    Mülakata bile gidemiyorum kafamda ki soru işaretleri Yüzünden

  2. #52
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2014
    Mesaj
    53
    Alıntı kaolinn Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Anladım..
    Öğrt Gör için daha mi fazladır acaba Maaşlar?
    Mülakata bile gidemiyorum kafamda ki soru işaretleri Yüzünden
    Öğretim görevlileri daha fazla tabi ki.
    Hocam siz mulakata gidin orada rekotor herşeyi anlatiyolar zaten. Eger kabul olursaniz , eylülde bolum acilana kadareger başka kadro bulursaniz istifa etme sansi veriyorlar. Yaptirici bir maddeleri yok.

    Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  3. #53
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2014
    Mesaj
    92
    O
    Alıntı bilmeyenkisi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Öğretim görevlileri daha fazla tabi ki.
    Hocam siz mulakata gidin orada rekotor herşeyi anlatiyolar zaten. Eger kabul olursaniz , eylülde bolum acilana kadareger başka kadro bulursaniz istifa etme sansi veriyorlar. Yaptirici bir maddeleri yok.

    Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Aa süper!
    Sevindim buna. Teşekkürler (:

  4. #54
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2014
    Mesaj
    53
    Alıntı kaolinn Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    O

    Aa süper!
    Sevindim buna. Teşekkürler (:
    Rica ederim ,
    Gorusmekte fayda , görüşmeden karar vermeyin zaten ,
    Yoklukta hicte fena değil

    Bu arada bolumunuz nedir hocam

    Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  5. #55
    malafat2
    Misafir
    arkadaş bu adam eylüle kadar ne iş yapacak. sizi mi bekleyecek . bence çok gereksiz bir uyguglama bu. okulu açtığın zaman kabul et başvuruları nedir yani 9 ay öncesinden. 9 ayda insan evlenir çocuğu olur be.
    eylülmüş peft

  6. #56
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2014
    Mesaj
    53
    Alıntı malafat2 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaş bu adam eylüle kadar ne iş yapacak. sizi mi bekleyecek . bence çok gereksiz bir uyguglama bu. okulu açtığın zaman kabul et başvuruları nedir yani 9 ay öncesinden. 9 ayda insan evlenir çocuğu olur be.
    eylülmüş peft
    Universite Kadroyu tamamlayıp , su kişilerle bolumu acacam uygun mu die başvuru yapmak durumunda. Eylül meselesi o yüzden
    Ama bu durum saçma olduğunu durumunu değiştirmez tabi ki .

    Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  7. #57
    malafat2
    Misafir
    Alıntı bilmeyenkisi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Universite Kadroyu tamamlayıp , su kişilerle bolumu acacam uygun mu die başvuru yapmak durumunda. Eylül meselesi o yüzden
    Ama bu durum saçma olduğunu durumunu değiştirmez tabi ki .
    anlaşıldı durum.

    yani kendi açımdan mevzuya baktığım zaman "kullanılan" ve karşılığında (muhtemelen) hiç bir şey elde edemeyen birey olarak eşitliğin sol tarafında kalacağım.
    sistemmiş, üniversitenin açılması için böyle bişeye ihtiyacı varmış vs faso fiso.

    ben kendi dünyamdan, cüzdanımdan bakıyorum dünyaya.

    lanet olsun.

  8. #58
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2014
    Mesaj
    53
    Alıntı malafat2 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    anlaşıldı durum.

    yani kendi açımdan mevzuya baktığım zaman "kullanılan" ve karşılığında (muhtemelen) hiç bir şey elde edemeyen birey olarak eşitliğin sol tarafında kalacağım.
    sistemmiş, üniversitenin açılması için böyle bişeye ihtiyacı varmış vs faso fiso.

    ben kendi dünyamdan, cüzdanımdan bakıyorum dünyaya.

    lanet olsun.
    Aynen öyle
    Muhtemel ihtimal, bolumu actiktan sonra çoğu kişiyi harciycaklardir .

    Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  9. #59
    malafat2
    Misafir
    arkadaşlar bugun sözleşme imzalamak için okula gittik. burada yazılanlar gibi bir muhabbet döndü. okulun bölümü açması için 3 öğretim üyesine ihtiyaç varmış da bölümü açmak için martta yöke başvuru gerekiyormuş da . falan da fistan.
    arkadaş gel cüzdanıma anlat sen benim o hikayeleri.
    botlar yırtılmış su geçiriyor büklüm büklüm. bana eylül muhabbeti yapıyorlar.

    abi size zahmet bi dua edin bana da bi işe gireyim. tanımadık adamın duası daha makbulmüş.
    göreyim sizi.

  10. #60
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2014
    Mesaj
    53
    Alıntı malafat2 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar bugun sözleşme imzalamak için okula gittik. burada yazılanlar gibi bir muhabbet döndü. okulun bölümü açması için 3 öğretim üyesine ihtiyaç varmış da bölümü açmak için martta yöke başvuru gerekiyormuş da . falan da fistan.
    arkadaş gel cüzdanıma anlat sen benim o hikayeleri.
    botlar yırtılmış su geçiriyor büklüm büklüm. bana eylül muhabbeti yapıyorlar.

    abi size zahmet bi dua edin bana da bi işe gireyim. tanımadık adamın duası daha makbulmüş.
    göreyim sizi.
    Hayirlisi olsun hocam, inş Gönlünüze gore bir is olur yakin zamanda
    Sizinkidemi beykentti.
    Ne kadar maaş teklif ettiler sakincasi yoksa .
    Bende sozlesme yapmaya gidicem de

    Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Meslek Yüksek Okulları Öğretim Görevlisi Maaşı ?
    Öğretim Görevlisi forum içinde, yazan enverdesem
    Cevap: 111
    Son Mesaj: 26-02-2017, 00:11
  2. MYO Öğretim Görevlisi Kişiye Özel İlan
    Öğretim Görevlisi forum içinde, yazan avahap
    Cevap: 18
    Son Mesaj: 11-06-2016, 08:10
  3. Öğretim Görevlisiyken Başka Yerde Kadroyu Kazanında Süreç Nasıl Olur?
    Öğretim Görevlisi forum içinde, yazan History of Art
    Cevap: 9
    Son Mesaj: 09-12-2013, 14:38
  4. Öğretim Görevlisi Üniversite Değiştirme
    Öğretim Görevlisi forum içinde, yazan çanakkale
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 15-02-2013, 09:20
  5. Üniversite Modelleri Değişiyor: Devlet, Vakıf ve Özel Olarak Ayrılıyor
    Güncel Eğitim Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 25-09-2012, 09:29

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git