reklam

Konu Kapalı
Sayfa 40 - Toplam 71 İlkİlk ... 30383940414250 ... SonSon
Bulunan 391 den 400 - Toplam 703

2012/2 İle Yerleşenlerin Dil Merkezleri Ne Zaman İlan Edilir? Dil Sınavına Girecekler Buraya

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda 2012/2 İle Yerleşenlerin Dil Merkezleri Ne Zaman İlan Edilir? Dil Sınavına Girecekler Buraya Konusunu İncelemektesiniz

ben üzücü bi haber vereyim o zaman tabi ne kadar geçerli olur bilmiyom.gecen yıl dil ...


  1. #391
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    63
    ben üzücü bi haber vereyim o zaman tabi ne kadar geçerli olur bilmiyom.gecen yıl dil kursu aldıgımız okulun kurs Oyp kordinatoru ile görüstum.rapor sunduk kursıyerleri cakıştırmayın derslik sıkıntısı yasıyoruz mumkunse suan kurs alanların bittikten sonra yani mayıs bası gibi baslatın dedik dedi.raporda bu sekilde demisler ama suan herhangi bir ne kontenjan ne de programla ilgili bir haber gelmedi YOK ten dedi

  2. #392
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Nerden
    İzmir
    Mesaj
    381
    Alıntı sldnr Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bizim ki de nisanı bulur hâli hazırda devam eden bir dil kursu var okulumuzda diyor.
    Arkadaşlar bence hiçkimse birşey bilmiyor ve söylenenler tamamen tahmin.
    Ve bende bir çok kişiden duyduklarımdan yola çıkarak kendi tahminimi söylüyorum bu iş nisanı bulur..
    bence de...

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı abdullahberam Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ben üzücü bi haber vereyim o zaman tabi ne kadar geçerli olur bilmiyom.gecen yıl dil kursu aldıgımız okulun kurs Oyp kordinatoru ile görüstum.rapor sunduk kursıyerleri cakıştırmayın derslik sıkıntısı yasıyoruz mumkunse suan kurs alanların bittikten sonra yani mayıs bası gibi baslatın dedik dedi.raporda bu sekilde demisler ama suan herhangi bir ne kontenjan ne de programla ilgili bir haber gelmedi YOK ten dedi
    kaç üniversite bu şekilde yer sıkıntısı çekiyormuş? bunu genelleştirerek bir rapor haline getirmeleri ne kadar bencilce! ayrıca yök bunca insanın bu durumda eylül lisansüstü tercihlerine yetişemeyeceğine ve bu adayların dönem kaybına uğratılmalarına nasıl göz yumar? ayrıca diğer bir nokta da geçen sene oluşmayan derslik sıkıntısı bu dönem nasıl oluşmuş? Hayret!
    Eğer anlamıyorlarsa boşver tatlım

  3. #393
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    63
    kaç üniversite bu şekilde yer sıkıntısı çekiyormuş? bunu genelleştirerek bir rapor haline getirmeleri ne kadar bencilce! ayrıca yök bunca insanın bu durumda eylül lisansüstü tercihlerine yetişemeyeceğine ve bu adayların dönem kaybına uğratılmalarına nasıl göz yumar? ayrıca diğer bir nokta da geçen sene oluşmayan derslik sıkıntısı bu dönem nasıl oluşmuş? Hayret![/QUOTE]

    valla bilemiyorum hocam ama zaten kurs veren 10 civari üniversite var.ne kadar dikkate alır bir yerin böyle demesini bilemiyorum ama olay binada degil bence

  4. #394
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    262
    ben de gecenlerde akdeniz üni dil bölümü ile görüşmüştüm.Bilgilerinin olmadıgını söylediler.Ama tahminimce yök bu sene diğer dil kursunun bitişini bekleyecek gibi.Nisanın ortasında bitecek dil kursları.Muhtemelen martın sonuna dogru tercih yapılacak.sonra işlemler tamamlanıp nisanın ortasında da bizim kursu başlatacaklar.

  5. #395
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    67
    bu yorumlar beni kalpten götürecek
    abdullahberam ve mmrn bunu beğendiler.

  6. #396
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    84
    Alıntı mmrn Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ÖYP KOORDİNATÖRLERİ TELEFON NUMARALARI:

    https://oyp.yok.gov.tr/?page=yazi&c=...7c0ad15e78c74b
    çok teşekkürler.

    yüksek lisansa en kötü ihtimal diğer ydsye yetişmedikten sonra ne anlamı var ki kursun, madem 2 yıl süre tanıyosun 4 ayımızı yiyip mayısta başlattıktan sonra ve böylelikle hazırlık sürecimizi yedikten sonra 2 sınav kalcak önümüzde adil mi bu bu ? Dil kursu tarihine karar veren yetkililer kimse bastıralım böyle olmaz dil öyle basit bişey değil mağdur ediyorlar bizi geçen sefer martta başladıysa bize niye mayısta olsun saçmalık martta kursu istiyoruz olmazsa toplanıp gidelim ben vandan gelmeye hazırım

  7. #397
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    02-2013
    Mesaj
    92
    Kıraç bu şarkıyı bize yapmış bilmeden

    biliyorum sabrın kalmadı, sana bir türlü inanan olmadı, kurudun beklemekten, telef oldun düşünmekten
    dayanın
    Kıraç - Dayan - YouTube
    dilekkk ve bng.09 bunu beğendiler.
    "Yarından bir şeyler beklemekle geçiyor ömrümüz."
    Cemal Süreya

  8. #398
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    17
    Ne oluyor......
    Bence bu kargaşada kursu tamamen kaldıracaklar gibi
    Her bilgi yoruma dayalı.
    YÖKe ulaşıp bilgi alan yok mu.
    Son düzenleyen Gamze, 25-02-2013 saat 15:23. Sebep: Büyük harf kullanımı

  9. #399
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    28
    Alıntı mmrn Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Kıraç bu şarkıyı bize yapmış bilmeden

    biliyorum sabrın kalmadı, sana bir türlü inanan olmadı, kurudun beklemekten, telef oldun düşünmekten
    dayanın
    Kıraç - Dayan - YouTube
    arkadaşlar benim gibi insanların olması bana bu sıkıntılı günlerde umut veriyorr..nisandaki sınavı da es geçtimm ekimde olacak sınava hazırlanıyorum..şarkı da çok güzel
    mmrn bunu beğendi.

  10. #400
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    262
    arıyorumm arıyorummm açmıyorlarrr





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Ondokuz Mayıs Üniversitesi 2012-2013 Bahar Yarıyılı Yüksek Lisans İlan
    Yüksek Lisans ve Doktora İlanları 2012-2013 Bahar Dönemi forum içinde, yazan pdrrehber
    Cevap: 68
    Son Mesaj: 25-07-2014, 13:59
  2. 2012-2013 GÜZ yarıyılı lisansüstü eğitim programları ne zaman ilan edilir?
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan denizzznehir
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 11-01-2013, 21:35
  3. 2012 KPDS ilkbahar dönemi sınavına alınmadım...
    KPDS - Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı forum içinde, yazan karateboy
    Cevap: 54
    Son Mesaj: 28-05-2012, 12:39
  4. 2012 KPDS İlkbahar Sınav Giriş Merkezleri Bugün Belli Oluyor
    KPDS - Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı forum içinde, yazan Akademik
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 09-05-2012, 10:44
  5. 2012 ALES İlkbahar Sınav Giriş Merkezleri Belli Oldu
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan Akademik
    Cevap: 25
    Son Mesaj: 09-05-2012, 10:26

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git