reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 40 - Toplam 80 İlkİlk ... 30383940414250 ... SonSon
Bulunan 391 den 400 - Toplam 796
Ağaç Şeklinde Aç77Beğeni

2013 ÖYP ve Lisansüstü Tercihleri

ÖYP 2013- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Forumunda 2013 ÖYP ve Lisansüstü Tercihleri Konusunu İncelemektesiniz

Mustaf(a) Demiş ki: Açılan yüksek lisans kontenjanları çoğu üniversitede ana bilim dalı değil bölüm adıyla ...


  1. #391
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    107
    Alıntı Mustaf(a) Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Açılan yüksek lisans kontenjanları çoğu üniversitede ana bilim dalı değil bölüm adıyla açılmış. Acaba ben gittiğimde bölüm adı altında mı yüksek lisansa başlayacam yoksa ana bilim dalımda mı? Bölüm adıyla açanların çoğunda benim ana bilim dalımdan yüksek lisans programı yok. Bu üniversitelere başvurmamam mı gerekiyor acaba.
    Ben de aynı sorunu yaşıyorum. Sadece bölüm ismi yazıyor.

  2. #392
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    22
    Hocam iyi günler eminim bu soruyla çok karşılaşmışsınızdır kusura bakmayın benim atandığım üniversitede anabilimdalında yüksek lisans programı mevcut ben şimdi bu üç günlük tercih sürecinde işlem yapmayacağım değil mi? Üniversitenin yüksek lisans başvurusu için gerekli belgeleri götürüp kaydolmam gerekli sadece değil mi çok teşekkrler şimdiden cvb için

  3. #393
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    22
    Merhaba, ben uludağ üniversitesinde doktora öğrencisiyim. Manisa Celal Bayar üniversitesine atandım. Doktoram bitene kadar Uludağ üniversitesinde 35. madde görevlendirmesi için dilekçe verdim. Şimdi bu durumda açılan lisans üstü kontenjanlara başvurmam gerekiyor mu?

  4. #394
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    4
    merhaba, ben elektrik elektronik mühendisliği bölümünde kontrol ve kumanda sistemleri anabilim dalına öyp ile atandım. Bu anabilim dalında açılan kontenjan yok. zaten bizim bölümde açılan anabilim dalları genelde bölüm adı altında açılmış. bunu tercih etmem de bi sıkıntı yaşanırmı? yoksa bağlı bulunduğum üni den onay yazısı almam gerekli mi? Lütfen konu ilgili bilgisi olan varsa acil olarak bizimle paylaşabilir mi? anladığım kadarıyla, bu tarz konu ile ilgili çok yardım istenmiş ancak hiçbirine cevap yazılmamış. zaten YÖK'üde arıyorum telefonların hiçbirine cevap vermiyor.

  5. #395
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    60
    arkadaşlar akdeniz üniv mi daha iyidir inönü üniversitesi mi? karşılaştırma yapabilecek olan var mı?

  6. #396
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    77
    çevre müh doktora tercihi yapacak arkadaşlar var mı?

  7. #397
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    6
    Hocam iyi günler, tercihlerde seçeceğimiz bölüm isimlerinin birebir olması mı gerekiyor? Ben biyomühendislik bölümüne atandım. Biyoteknoloji ve biyomühendislik anabilim dalını tercih edebilir miyim?

  8. #398
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    11-2012
    Mesaj
    4
    Alıntı arşgöradana Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam bende de aynı sorun var ben de y.l mezunuyum ama giremiyorum sadece lisans bilgileriniz gerekmektedir diye bir ibare çıkıyor
    Ben YÖK'ü aradım bu konu ile ilgili. Yüksek lisans mezunu olup doktoraya başvuru yapanların da malesef lisans puanları hesaplanıyor. Yani doktoraya yüksek lisans değil lisans puanımıza göre bizi yerleştirecekler.

  9. #399
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    70
    Alıntı ist Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Tıp fakültesi için olan tercihlerin bazılarında parantez içinde tıp yazıyor; bu sadece tıp mezunları seçebilir anlamında mı? Bilgisi olan ?
    Hocam ben ankara üniversitesi sağlık bilimleri ens. aradım (biyofizik ilanı için). Görevli tıp fakültesinin altında bulunan anablim dalı olduğu için o şekilde dedi. Sadece tıp mezunları mı başvuracak diye sorduğumda ise hayır dedi görevli. Sizin alanınız nedir?

  10. #400
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    130
    arkadaşlar kusura bakmayın konuya brz uzak kaldım kontenjanlar ünilere göre nerler var link atabilr misinz nerden öğreniyorz onu

    - - - Güncellendi - - -

    bi de doğm tarihimi yanlş yazdm onu nasl düzeltebilrm





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2013 Haziran ÖYP Hukuk Tercihleri
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Elmander
    Cevap: 144
    Son Mesaj: 26-07-2014, 20:42
  2. ÖYP 2014 Endüstri Mühendisliği Puan ve Bilgi Paylaşımı
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan ch.accepted
    Cevap: 84
    Son Mesaj: 14-07-2014, 22:35
  3. Forum Üyelerinin İKTİSAT Bölümü ÖYP Puanları ve Muhtemel Tercihleri (2013)
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan tutlu02
    Cevap: 79
    Son Mesaj: 23-07-2013, 12:52
  4. ÖYP ile Atananlar İçin Lisansüstü Eğitim Tercihleri Başladı
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 162
    Son Mesaj: 14-02-2013, 18:46
  5. Muvafakat Bekleyenler İçin Lisansüstü Eğitim Tercihleri
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan mahmet
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 22-08-2011, 16:08

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git