reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 2 - Toplam 6 İlkİlk 1234 ... SonSon
Bulunan 11 den 20 - Toplam 58
Ağaç Şeklinde Aç3Beğeni

Rize Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesini kazananlar...

ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu Forumunda Rize Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesini kazananlar... Konusunu İncelemektesiniz

bng.09 Demiş ki: Arkadaşlar hiç aranan oldu mu atanmanız yapıldı gelin başlayın diye? Ne zaman ...


  1. #11
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    199
    Alıntı bng.09 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar hiç aranan oldu mu atanmanız yapıldı gelin başlayın diye? Ne zaman çağıracaklar bi bilgisi olan var mı?
    Ben her hafta arıyorum ama her aradığımda farklı birşey söyleniyor.İlk önce başvuru tarihinin bitmesini beklediler,daha sonra aradım rektör yoktu haftaya yapılır dediler,bugün aradım personel dairesi müdürü ankaradaymış ,atamalar yapıldı da vergi numaraları bekleniyor falan filan gibi birşeyler söyledi adam, yarın veya cuma aramaya başlarız haftaya bitmiş olur gibi birşeyler dedi, açıkçası pek inanmadım beklemeye devam.

  2. 30-01-2013, 20:26

    Lisansüstü


  3. #12
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    28
    hocamm hukukçular ne yapacak.. ben d aramıştım bana bzim için yer bakıyolar falan dediler.. ben d anlamadımm

  4. #13
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Mesaj
    21
    beni dün arayıp atamamın yapıldığını söylediler. hemen başlamamı söylediler. il dışındayım diyince pazartesi en geç başla dediler. *_* yalnız henüz kalıcak bi yerim yok okulun yurdu doluymuş.

  5. #14
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    147
    Hayırlı olsun, darısı başımıza

  6. #15
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Mesaj
    21
    teşekkür ederim. sizin hangi blüm?

  7. #16
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    147
    Benim hukuk fakültesi , bizi henüz aramadılar

  8. #17
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Mesaj
    21
    hocam rizede hukuk fakültesi olduğunu bilmiyordum. hocalarınızla konuştunuz mu yüksek lisans için bir yer önerdiler mi

  9. #18
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    147
    Hocam fakülte yeni kuruldu ama henüz binası, vs. yok, sanırım bundan dolayı henüz bizi aramadılar, ben şu an yüksek lisans yapıyorum ama üniversiteyle konuşmamız gerekiyor, takdir tamamen kendilerinin, inşallah göreve başlayınca kesinleşir.

  10. #19
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Mesaj
    21
    anabilimdalı ya da bölüm uyuşmazlığı yoksa sorun çıkartmazlar büyük ihtimalle. ben yeniden tercih yapıcam.

  11. #20
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    199
    Arkadaşlar bu sabah arandım atamam yapılmış pazartesi gelin başlayın dediler





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Ankara Üniversitesini kazananlar
    ÖYP Dil Merkezleri forum içinde, yazan erriiss
    Cevap: 41
    Son Mesaj: 19-01-2013, 21:56
  2. Rize Üniversitesi ÖYP Araştırma Görevliliğini Kazananlar
    Rize Üniversitesi forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 25-09-2012, 10:22
  3. Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi 2012-2013 Eğitim-Öğretim Güz Yarıyılı Yüksek Lisans ve Doktora İlanı
    Süresi Dolmuş Yüksek Lisans ve Doktora İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 04-08-2012, 14:43
  4. Rize Üniversitesi 'Recep Tayyip Erdoğan' Oluyor
    Güncel Eğitim Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 10
    Son Mesaj: 02-12-2011, 14:17
  5. ÖYP 2011 Rize Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Ömür
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 19-07-2011, 10:34

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git