reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 14 - Toplam 47 İlkİlk ... 4121314151624 ... SonSon
Bulunan 131 den 140 - Toplam 463

Kafkas'a Atananlar Buraya

ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu Forumunda Kafkas'a Atananlar Buraya Konusunu İncelemektesiniz

son haberler; atamamız bu baskılar olmasaymış bildiğin yapılmayacakmış. ciddiyim. baskılardan ve yök ile görüşmelerimizi ilettikten ...


  1. #131
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    549
    son haberler;

    atamamız bu baskılar olmasaymış bildiğin yapılmayacakmış. ciddiyim.

    baskılardan ve yök ile görüşmelerimizi ilettikten sonra tenzile hanım rektör yadımcısıyla görüşmüş bu çocukların hakkını yemeyelim ne yapılcaksa işlemleri hızlandıralım. önümüzdeki hafta gelişme olur dedi.
    yökün üniversitelere gönderdiği listeyi bence bunlar kaybetmiş. bir ara görmüştük o listeyi şimdi bulamıyoruz dediler. bilgiler daha kontrol bile edilmedi öyle düşünün. yani daha bgn ayın 15i 18i gibi düşüncez artık 15 gün kaybettik herşey baştan başlayacak.

    gerçekten şunu dediler. şu çocukların hakkını yemeyelim atayalım bari dedik.

    lütfen aramalarınızı kesmeyin.inanın bu kadar aramasaydık bu iş olmayacaktı.

  2. #132
    alpergulay
    Misafir
    [QUOTE=meltiiiiii;164290]
    Alıntı asli_physics Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ) stresimizden ölcez biz ya tez yazamıyorum valla 10 dakika bakıp şimdi kimi arasam derdine düşüyorum. bence herkes arar ve benzer durumları ifade ederse anca çözülür bu iş. sağolun meltii hocam[/QUOTE
    sormayın benım daha muvafakat sürecim var ben okulumdakılerle gerı gelmıcem dıye vedalastım okadar okulllar acılcak daha atamam bıle olmadı bu arada sız fatıh beyle görüstüğünüzü söylemıstınız sanırım..dahili umarası kac acaba nasıl ulasabılırım ona bende konusmus olayım
    dahili no: 1041 Fatih bey , 1051 Tenzile hanım. Arkadaşlar forumda göremezsem sizi ve yeni olaylardan haber alamazsam arıyorum okulu, malum aynı cevabı verecekleri için meşgul etmek istemiyorum. Sanmayın yalnızsınız Meltiii hocam benim de muvafakat sürecim var daha ama ben böyle olabileceğini tahmin ettim ve vedalaşmadım arkadaşlarla

  3. #133
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    549
    Alıntı erzaysun Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar, böyle olmayacak, ben de nerdeyse her gün arıyorum hep aynı bahane, böyle olmayacaksa gidip Kara elden halledelim. Birlik olalım bir şeyler yapalım, şubata da girdik.
    çok haklısın hocam. arayan herkese bu işi takip eden herkese teşekkürler. önümüzdeki hafta net bir cevap alamazsam ben de giderim karsa taaa aydınlardan napalım

    - - - Güncellendi - - -

    [QUOTE=alpergulay;164308]
    Alıntı meltiiiiii Demiş ki: Mesajı Görüntüle

    dahili no: 1041 Fatih bey , 1051 Tenzile hanım. Arkadaşlar forumda göremezsem sizi ve yeni olaylardan haber alamazsam arıyorum okulu, malum aynı cevabı verecekleri için meşgul etmek istemiyorum. Sanmayın yalnızsınız Meltiii hocam benim de muvafakat sürecim var daha ama ben böyle olabileceğini tahmin ettim ve vedalaşmadım arkadaşlarla
    teşekkürler hocam atamalarda gelişme var mı yerine yökten atama listesi elinizde mi değilse neden falan diye girince 10 dakika konuşulabiliyor))) adüde ben o listeyi görüdüm hepsinin puanları ayrıntılı yazıyordu hocam bunlar beceremedi bir işi bence

  4. #134
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    54
    beceremedıler tabı hocam bana bugun hersene rahatlıkla atamaları yapıyoduk bu yıl hack yüzünden böle oldu diyo nedense su hacklenme olayı bı tek kafkası altüst ettti bukadar...sorun ne acık acık söyleseler bızde rahatlıcaz bıraz her aradıgımda sacma sapan bahane neymıs yokmus sıstem..yarın arayıp sorunun ne oldugunu adamakıllı öğrenmek ıstedıgımı herseyi bildiğimi söylıcem bosuna olamayın fılan dıcem
    asli_physics bunu beğendi.

  5. #135
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    151
    [QUOTE=asli_physics;164309]çok haklısın hocam. arayan herkese bu işi takip eden herkese teşekkürler. önümüzdeki hafta net bir cevap alamazsam ben de giderim karsa taaa aydınlardan napalım

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı alpergulay Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    teşekkürler hocam atamalarda gelişme var mı yerine yökten atama listesi elinizde mi değilse neden falan diye girince 10 dakika konuşulabiliyor))) adüde ben o listeyi görüdüm hepsinin puanları ayrıntılı yazıyordu hocam bunlar beceremedi bir işi bence
    Şubat'ta da olmazsa artık bize kundaktaki bebekler güler. Millet atanıp işe başlamış, biz hala arayıp bizden bilgi doğrulamalarını bekliyoruz. Ağlanacak halimize güler duruma geldik. Neden mağdur olalım, lisansa yeni başlamış toy insanlar değiliz, akademisyenliğe başlamış, onların komik bahanelerinin farkında insanlarız. Olmazsa gidip elden hallederiz, işe de başlarız. Gidecek olanlar olursa lütfen buradan haberleşelim. Herkese teşekkürler.

    - - - Güncellendi - - -

    [QUOTE=asli_physics;164309]çok haklısın hocam. arayan herkese bu işi takip eden herkese teşekkürler. önümüzdeki hafta net bir cevap alamazsam ben de giderim karsa taaa aydınlardan napalım

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı alpergulay Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    teşekkürler hocam atamalarda gelişme var mı yerine yökten atama listesi elinizde mi değilse neden falan diye girince 10 dakika konuşulabiliyor))) adüde ben o listeyi görüdüm hepsinin puanları ayrıntılı yazıyordu hocam bunlar beceremedi bir işi bence
    Alper arkadaşın konuşmasını alıntı yapmışım yanlışlıkla, sizin konuşmanızı alarak yapacaktım, kusura bakmasın kimse, lütfen.

    - - - Güncellendi - - -

    Ayyy sürekli aynı hata, aslı_ph... size binalen yazmıştım halbuki
    alpergulay ve asli_physics bunu beğendiler.

  6. #136
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Nerden
    konya
    Mesaj
    14
    arkadaşlar ben p.tesi karsa gidiyom konyadayım fakat karslıyım inş haftaya iyi bir haber vermek ümidiyle.

  7. #137
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    549
    Alıntı süheyb Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar ben p.tesi karsa gidiyom konyadayım fakat karslıyım inş haftaya iyi bir haber vermek ümidiyle.
    hocam ben aydından geleceğim biraz sıkıntı ulaşım ancak pazartesi size net cevap vermezlerse arkanızdan ben de geliyorum söz...

    ilginiz düşünceniz için çok sağolun. ankarada olan arkadaşlar da varsa yöke ulaşsalar net cevaplar gelecektir.

    yökte kafkas öyp koordinatörümüz çisem hanımın telefonu 0312 2987545
    ancak telefonlarını açmıyor.

    bize yardımcı olacak esas kişi bu aslında

    - - - Güncellendi - - -

    arkadaşlar önceden sekreter yönlendiriyordu fatih beye. ilk defa bizi bilgilendirdiler dedi sekreter. şu an belgeler incelemedeymiş. şimdiye kadar incelemek için elimizde bilgi yok yökün sitesini bekliyorduk demişlerdi. şimdi neye dayanarak inceleniyor peki dedim o konuda bilgimiz yok dediler.
    sonuç olarak en azından bir gelişme var

  8. #138
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    151
    Alıntı süheyb Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar ben p.tesi karsa gidiyom konyadayım fakat karslıyım inş haftaya iyi bir haber vermek ümidiyle.
    Siz pazartesi Kars'ta olup üni.ye uğrayacak mısınız? Bizi gelişmelerden pazartesi mi salı mı haberdar edebilirsiniz? Ona göre ben de gideceğim Hocam, SAkarya'dan Erzincan'a geldim, bekliyorum burda. İlginize teşekkürler.

    - - - Güncellendi - - -

    Arkadaşlar, biraz önce aradım, sitemizi takip edin, oradan yayınlayacağız dediler. Bilgi kontrolleri nasıl olacak dedim, sitemize bakın, orda yazacak dediler. Baktım ama bir şey yok.

  9. #139
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    549
    Alıntı erzaysun Demiş ki: Mesajı Görüntüle

    Arkadaşlar, biraz önce aradım, sitemizi takip edin, oradan yayınlayacağız dediler. Bilgi kontrolleri nasıl olacak dedim, sitemize bakın, orda yazacak dediler. Baktım ama bir şey yok.
    hocam bana siteden takip edin demediler ama benzer şeyleri söylediler. demek ki işler hızlanacak. ben sorduğumda sdc arap dilini kazanan kişide hata olduğunu diğer bilgilerin kabataslak doğru olduğunu söylemişlerdi. hatalarını anladılar ve ellerinden geleni yapacaklardır inş. Çünkü yükseklisans tercihlerine yetiştirmek zorundalar yök bunlara sorumluluk sizde demiş.

  10. #140
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    151
    Alıntı asli_physics Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam bana siteden takip edin demediler ama benzer şeyleri söylediler. demek ki işler hızlanacak. ben sorduğumda sdc arap dilini kazanan kişide hata olduğunu diğer bilgilerin kabataslak doğru olduğunu söylemişlerdi. hatalarını anladılar ve ellerinden geleni yapacaklardır inş. Çünkü yükseklisans tercihlerine yetiştirmek zorundalar yök bunlara sorumluluk sizde demiş.
    HAdi bakalım inşallah öyle olur, aksi taktirde gerçekten gideceğim.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Öyp 2012 Kafkas Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan xeriko
    Cevap: 105
    Son Mesaj: 03-01-2013, 18:23
  2. kafkas üniversitesinden haberi olan varmı ?
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan serma
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 04-08-2012, 18:23
  3. ÖYP 2011 Kafkas Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 25-08-2011, 11:58
  4. öyp ile atananlar
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan ayhan
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 20-08-2011, 21:08
  5. ÖYP Kars - Kafkas Üniversitesi
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan blastah
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 01-07-2011, 22:04

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git