reklam

Sayfa 13 - Toplam 19 İlkİlk ... 31112131415 ... SonSon
Bulunan 121 den 130 - Toplam 185
Ağaç Şeklinde Aç12Beğeni

Muş'u Kazananlar Buraya :)

ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu Forumunda Muş'u Kazananlar Buraya :) Konusunu İncelemektesiniz

aynen katılıyorum size. görevlendirmeler de herhalde 4-5 ay sürer bu hızla....


  1. #121
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    11
    aynen katılıyorum size. görevlendirmeler de herhalde 4-5 ay sürer bu hızla.

  2. #122
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    19
    Arkadaşlar ihtiyacı olanlar için Telefon numarası:04362130013
    Dahili:
    Personel Daire başkanlığı:1132
    Personel Daire başkanı:1130

  3. #123
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    11
    şimdi tekrar konustum personel daire ile. atamaların ne zaman yapılacağını bilmiyoruz dediler... bekliyoruz arkadaşlar...

    - - - Güncellendi - - -

    şimdi tekrar konustum personel daire ile. atamaların ne zaman yapılacağını bilmiyoruz dediler... bekliyoruz arkadaşlar...

  4. #124
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    5
    mrhb ben de muş alparslan üni. bölge planlamayı kazandım, evraklarımı teslım ettım ama hala okul donmedı bana. arıyorum imzaların rektorden gelmesını bekledıklerını soyluyorlar. sizin de bu durumda mı? ()

  5. #125
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    19
    Alıntı basileus Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    mrhb ben de muş alparslan üni. bölge planlamayı kazandım, evraklarımı teslım ettım ama hala okul donmedı bana. arıyorum imzaların rektorden gelmesını bekledıklerını soyluyorlar. sizin de bu durumda mı? ()
    Evet aynı durum bu konu ile ilgili Rektöre Uygun bir dille Twit attım. Edebiyatım pek iyi değildir dili tutturamamış olabilirim. siz de sade bir dille ricanızı dile getirirseniz çok iyi olur.
    https://twitter.com/nihatinanc

  6. #126
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    5
    ıyı fıkır. ordan da hatrlatalım bı faydası dokunacaksa. bu arada ben ılk defa burdakı msjlara baktım da onceden konusmus olabılırsınız. ben zaten su an yuksek lısans ogrencısıyım ve yıne d ene olur ne olmaz gecen hafta tercıh yaptım ve yıne bulundugum unıversıteyı kazandım. tercıh yapmama gerek varmıydı, tercih ettım yıne su an yl yaptıgım unı. kazandım. 15ıne kadar evrakları ıstıyrlar ama mus tan gelecek evrak yok.. vs. vs. arapsacına dondu bu oyp hıkayesı..

  7. 12-02-2013, 15:54

    Lisansüstü


  8. #127
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    5.055
    Tercih yapmanıza gerek yoktu, kayıt yaptırmanıza da gerek yok, zaten kaydınız var orada. Neyse ki başka üniversiteyi kazanıp da kontenjan yakmamışsınız.

  9. #128
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    5
    saolun. okulumun oyp ofısıne gıttım onlar kafamı karıstırdı yoksa tercıh yapmıyrdum..

  10. #129
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    18
    arkadaşlar tweet atıp cevap alanlar var mı?Hadi rektöre tweet sayımızı artıralım da geri dönüşü olsun diye düşünüyorummmm

  11. #130
    katreimatem
    Misafir
    ben de attım ama bir şey olacağını sanmıyorum..





Sayfa 13 - Toplam 19 İlkİlk ... 31112131415 ... SonSon

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2012 YLSY Sayısal Yöntemler Kazananlar Buraya
    YLSY - 2012 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu forum içinde, yazan mfn66
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 15-06-2014, 16:08
  2. Sakarya üniversitesi mühendislik yönetimi yüksek lisans kazananlar buraya
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan insidious
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 12-07-2013, 13:52
  3. ÖYP Besyocular Buraya
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan sweetyigit
    Cevap: 8
    Son Mesaj: 28-10-2012, 14:49
  4. Kazanamayan Türkçeciler Buraya :)
    ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan huzeyfe
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 07-09-2012, 22:54
  5. 2012 YLSY Sayısal Yöntemler Kazananlar Buraya
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan mfn66
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 09-08-2012, 12:05

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git