reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 82 - Toplam 220 İlkİlk ... 3272808182838492132182 ... SonSon
Bulunan 811 den 820 - Toplam 2194
Ağaç Şeklinde Aç231Beğeni

ÖYP İle Atandım Ya Sonra? Ataması Sonrası Rehberi ve Soru-Cevap

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda ÖYP İle Atandım Ya Sonra? Ataması Sonrası Rehberi ve Soru-Cevap Konusunu İncelemektesiniz

sidneh Demiş ki: Atandiginiz okul sozlu izin verirse ancak oyle olur ama yl yaptiginiz okulda ...


  1. #811
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    10-2011
    Mesaj
    252
    Alıntı sidneh Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Atandiginiz okul sozlu izin verirse ancak oyle olur ama yl yaptiginiz okulda sadece ogrenci olursunuz, gorev alamazsiniz.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    tamamdır ona da razıyım 35. madde çıkana kadar,çünkü resmi bir projede yüksek lisans öğrencisi olarak yer alıyorum. peki sözlü izni kimden almam lazım fakültede sadece dekan var başka kimse yok. Birde sözlü izin riskli olmaz mı, çünkü bana hemen başlaman lazım filan dediler bugün telefonda ama öğrenci,öğretim üyesi filan yok.

  2. #812
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    5.055
    Alıntı waybe Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    tamamdır ona da razıyım 35. madde çıkana kadar,çünkü resmi bir projede yüksek lisans öğrencisi olarak yer alıyorum. peki sözlü izni kimden almam lazım fakültede sadece dekan var başka kimse yok. Birde sözlü izin riskli olmaz mı, çünkü bana hemen başlaman lazım filan dediler bugün telefonda ama öğrenci,öğretim üyesi filan yok.
    Dekanınızın izin vermesi yeterlidir ancak dön dediğinde dönmek zorundasınız.

  3. #813
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    10-2011
    Mesaj
    252
    Alıntı sidneh Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Dekanınızın izin vermesi yeterlidir ancak dön dediğinde dönmek zorundasınız.
    tamamdır hocam dekandan o zaman yazılı bir izin dilekçesi yeterlidir sanırım değil mi ? birde 35. madde çıktıktan sonra dön diyemezler değil mi ?

  4. #814
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    29
    Merhabalar hocam,
    Ben Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi psikoloji bölümünde göreve başladım ve yüksek lisansa kadar bölümde kalacağım. Ancak bölüm başkanı vekili (farklı bölümden bir hoca) yüksek lisans kadrosu açılması için yök'e gönderilecek talep-dilekçe vs. içeriğin,i bilmiyor ve benim bu dilekçeyi yazmamı istedi. Bu dilekçenin bir örneği var mıdır acaba sizlerde? Yoksa da nereden bulabilirim. Şimdiden teşekkürler.

  5. #815
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Alıntı namluctata Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhabalar hocam,
    Ben Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi psikoloji bölümünde göreve başladım ve yüksek lisansa kadar bölümde kalacağım. Ancak bölüm başkanı vekili (farklı bölümden bir hoca) yüksek lisans kadrosu açılması için yök'e gönderilecek talep-dilekçe vs. içeriğin,i bilmiyor ve benim bu dilekçeyi yazmamı istedi. Bu dilekçenin bir örneği var mıdır acaba sizlerde? Yoksa da nereden bulabilirim. Şimdiden teşekkürler.
    Yüksek lisansa kadar derken atandığınız yere yüksek lisans programı mı açılmasını istiyorlar? Yoksa hali hazorda program var mı daha açık anlatır mısınız?
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  6. #816
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    29
    Alıntı Nazmi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yüksek lisansa kadar derken atandığınız yere yüksek lisans programı mı açılmasını istiyorlar? Yoksa hali hazorda program var mı daha açık anlatır mısınız?
    hocam yüksek lisansı başka bir üniversitede yapacağım çünkü şu an bölüm açık değil. Ancak bildiğim kadarı ile bölümün yök'ten benim için yüksek lisans kadrosu talep etmesi gerekiyor. Bu talebin nasıl gerçekleşeceğini öğrenmek istedim. Acaba gerek yok mu?
    Bir de şöyle bir durum var, ben psikoloji anabilim dalına girdim, ancak klinik psikoloji yüksek lisansı yapmak istiyorum ve Muğla Üniversitesi de buna olumlu bakıyor. Bunun da yök'e belirtilmesi gerekir diye düşünüyorum, çünkü şubatta açılacak yüksek lisanslarda klinik psikoloji olmaya da bilir.
    Teşekkür ederim cevabınız için.

  7. #817
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    5.055
    Alıntı namluctata Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam yüksek lisansı başka bir üniversitede yapacağım çünkü şu an bölüm açık değil. Ancak bildiğim kadarı ile bölümün yök'ten benim için yüksek lisans kadrosu talep etmesi gerekiyor. Bu talebin nasıl gerçekleşeceğini öğrenmek istedim. Acaba gerek yok mu?
    Bir de şöyle bir durum var, ben psikoloji anabilim dalına girdim, ancak klinik psikoloji yüksek lisansı yapmak istiyorum ve Muğla Üniversitesi de buna olumlu bakıyor. Bunun da yök'e belirtilmesi gerekir diye düşünüyorum, çünkü şubatta açılacak yüksek lisanslarda klinik psikoloji olmaya da bilir.
    Teşekkür ederim cevabınız için.
    Bölümünüzün sizin için kontenjan talep etmesine gerek yok, siz ilan edilecek kontenjanlardan tercih yapacaksınız zaten. Klinik psikoloji için kontenjan talebinde bulunabilirsiniz ancak bu konuda klinik psikolojiye yerleşenlerin talepleri öncelikli olarak dikkate alınacaktır, yani sayı onlara göre belirlenebilir, dikkatli olun.

  8. #818
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    29
    Alıntı sidneh Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bölümünüzün sizin için kontenjan talep etmesine gerek yok, siz ilan edilecek kontenjanlardan tercih yapacaksınız zaten. Klinik psikoloji için kontenjan talebinde bulunabilirsiniz ancak bu konuda klinik psikolojiye yerleşenlerin talepleri öncelikli olarak dikkate alınacaktır, yani sayı onlara göre belirlenebilir, dikkatli olun.
    Cevabınız için teşekkür ederim. Peki hocam bu konuda yök'e başvuru yapılabilir mi? Zira psikoloji yüksek lisansı pek bulunmamakta, genelde okullarda klinik psikoloji, gelişim psikolojisi, sosyal psikoloji gibi yüksek lisanslar bulunmakta. Bu sebeple örneğin gelişim psikolojisine başvursam da gelişim psikolojisine yerleşenler benim önümde olacaklar. Bu durumda da puanımdan bağımsız birçok kişi benim önümde olabilir.

  9. #819
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    10-2011
    Mesaj
    217
    atam suresının uzaması dolayısıyla dil kursuna yetısememe durumunda acılan ılk dıl kursuna katılmamaktan dolayı ilişiğimiz kesılırmı .. atama süreci devam edıyor yazısının geçerliliğini her dıl kursu kabul edermı .. atama suresının uzun olmasından dolayı bahar donemınde degılde guz donemınde dıl kursuna baslasak sorun olur mu

  10. #820
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    11-2013
    Mesaj
    42
    Alıntı Nazmi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yaklaşık 1 ay kalırsınız. 39. madde, belge işlemleri yazışmalar vs.
    Nazmi hocam konu başlığı eski ama ben yeni atananlardanım arkadaşın sorduğu gibi 1 ay yüksek lisans yapacağımız yerin belli olması için beklerken üniversitenin misafirhanesinde falan mı kalıcaz 1 aylığına kiralık ev vermez ki kimse

    İkinci olarak hocam düşükte olsa yüksek lisans tercihinde 2 dönem boyunca yerleşemezsek ilişiğimiz kesilir ve senet tutarını öder miyiz.Anladığım kadarıyla 2013 için mesela Temmuz-Ekim-Aralık döneminde atanan tüm öyp liler yüksek lisans tercihi yapacak 2014 Ocak 15 te ve puanı düşük olanlar yerleşemeyecek bende 2 dönem yerleşemezsem senet tutarını ödemek zorunda kalır mıyım.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Evet Atandım! Peki Ya Sonrası?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan caylak
    Cevap: 23
    Son Mesaj: 08-08-2014, 16:09
  2. Makale: 10 Ekim 2011 YÖK Soru-Cevap
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 63
    Son Mesaj: 22-10-2011, 11:56
  3. 2011 Sonbahar ÜDS Soru-Cevap Tartışmaları
    ÜDS - Üniversiteler Arası Kurul Yabancı Dil Sınavı forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 88
    Son Mesaj: 13-10-2011, 10:23
  4. Makale: ÜDS Soru Kitapçığı ve Cevap Anahtarı
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 10-10-2011, 11:16
  5. Makale: YÖK - ÖYP Soru Cevap 02-Haziran-2011
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 603
    Son Mesaj: 31-07-2011, 19:57

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git